Jump to content

Photo

Blaren op tong en witte tong naar xtc

• Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 Slingerkaak

Slingerkaak

Silent one

• Members
  • 1 posts

Posted 13 December 2013 - 11:18 PM

Ik heb nu 3 keer xtc gebruikt. Telkens ruim 2 maanden ertussen.  De eerste keer geen kater etc. 2de keer een superwitte tong met allemaal blaren erop. 3de keer weer blaren op mijn tong en koortslip. 

Ik dacht misschien komt het wel als de pillen in mijn mond zit dat het dan gaat irriteren. Daarom heb ik de 3de keer de pillen in capsules gedaan, maar dit werkte dus ook niet.

Ik eet wel iedere keer stukjes van mijn wangen en tong op. Heeft het daar mee te maken? Kauwgom helpt amper, die kaken gaan zo erg malen van voor naar achter van links naar rechts ook magnesium heeft bijna geen invloed gehad. 

Ik eet van te voren erg goed, en neem extra vitamines. 

Mvg

#2 psylo-freak

psylo-freak

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 46 posts

Posted 14 December 2013 - 10:00 AM

hoeveel pillen, en van welke sterkte neem je ?

liever vaag voor mijn omgeving, dan een open boek en doorzichtig.

#3 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 16 December 2013 - 10:24 PM

Ik ben geen arts maar heb iets dergelijks eerder gehoord: Je hebt vermoedelijk een gespannen kaak en een zogenaamd pillenbekkie waarbij je mogelijk onbewust op je tong, lip en wang bijt. Een alergische reactie lijkt me sterk maar dat kan je niet uitsluiten.

"Do you really believe the moon is not there when nobody is looking?"

"Prove me wrong..."

#4 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 17 December 2013 - 03:20 PM

zou het niet een daling in weerstand kunnen zijn, waardoor er aften ontstaan? ook omdat er koortslip is, wat volgens mij ook met een verlaagde weerstand te maken heeft... 

A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#5 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 18 December 2013 - 08:30 AM

Allemaal plausibel. Maar een witte tong (mits het niet bacterien zijn die daar groeien omdat je geen speeksel meer maakt, die kun je eraf krabben) komt mijn inziens door onbewust afklemmen (pillenbekkie). Ik ken mensen die tijdens maar ook na 1x mdma chronsich beginnen kaakspanning te ontwikkelen of op hun lip gaan bijten. Ik heb wel wat kaakspanning maar heb er nooit last van gelukkig.

Ik vind het verhaal in elk gevak ernstig genoeg om eens goed te bedenken of je A] nog mdma wil doen en B] er met een arts over moet praten.

"Do you really believe the moon is not there when nobody is looking?"

"Prove me wrong..."

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users