tripreport in beeld door Franse dame
Posted 21 November 2013 - 11:18 AM
een franse dame tekent 11 tekeningen voor en tijdens trip
http://imgur.com/a/ZKhFa/all
liever vaag voor mijn omgeving, dan een open boek en doorzichtig.
Posted 22 November 2013 - 10:06 AM
Erg mooi en ook erg herkenbare golven die ze tekenkt. Lijkt wel universeel en komt vaak (wel veel abstracter) terug in mijn trip-kriebels. Lijkt mij geen onaangenaam vrouwke om mee te trippen trouwens. voulez-vous trippe avec moi?
"Do you really believe the moon is not there when nobody is looking?"
"Prove me wrong..."
Posted 23 November 2013 - 12:02 PM
Hmm, apart. Bij mij zijn ze meestal helemaal niet zo golvend, meer hexagonaal/prisma-achtig met duidelijke "lichtbrekingen" - op hogere dosissen zie kleurrijke circuits door dingen heen lopen enzo.. Meestal nogal duister, ik noem het een beetje een "magitech" stijl, alsof je een high fantasy wereld combineert met scifi en horror. In ieder geval op LSD (Is m'n favoriete tripmiddel.) Nou trip ik meestal binnen, met veel blacklight en harde darkpsy op, dat helpt misschien wel
Posted 25 November 2013 - 11:33 PM
Het werk van Louis Wain (1860-1939) ligt in het verlengde... tekeningen van een kat tijdens een schizofrenie episode. Evolutie in tijd is te zien van duidelijk figuratief naar kleurrijk abstract.
Posted 26 November 2013 - 11:35 AM
Nou, dan deze klassieker ook maar even posten.
Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
Posted 03 December 2013 - 08:34 PM
Die van die kat is wel echt spacy.
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users