Jump to content

Photo

LSA Extractiemethode(LSA extractie)

• Please log in to reply
14 replies to this topic

#1 psylo-freak

psylo-freak

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 46 posts

Posted 07 November 2013 - 09:42 AM

gevonden op t web;

How to Make LSD in the comfort of your own Home

1.) Grind up 150 grams of Morning Glory seeds or baby Hawiian wood rose seeds.

2.) In 30cc. of petroleum ether, soak the seeds for two days.

3.) Filter the solution through a tight screen.

4.) Throw away the liquid, and allow the seed mush to dry.

5.) For two days allowthe mush to soak in 110 cc. of wood alcohol.

6.) Filter the solution again, saving the liquid and labeling it "1".

7.) Resoak the mush in 110 cc. of wood alcohol for two days.

8.) Filter and throw away the mush.

9.) Add the liquid from the second soak to the solution labeled "1."

10.) Pour the liquid into a cookie tray and allow it to eveporate.

11.) When all of the liquid has evaporated, a yellow gum remains. This should be scraped up and put into capsules.

30 grams of Morning Glory seeds = 1 trip
15 Hawiian Wood Rose seeds = 1 trip

[Poelster: Het is niet toegestaan om sources te plaatsen, vandaar dat ook de bron is verwijderd en voor de duidelijkheid de titel ietsje aangepast]

[snaap: even titel aangepast voor nog meer duidelijkheid. Heeft weinig met LSD te maken immers.]

De methode is me onbekend, ik ken alleen de claviceps way

http://www.erowid.or.../tihkal26.shtml

liever vaag voor mijn omgeving, dan een open boek en doorzichtig.

#2 BergTrip

BergTrip

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 414 posts

Posted 07 November 2013 - 10:35 AM

^Dan krijg je dus een LSA trip.
En werkelijk LSD maken schijnt behoorlijk moeilijk te zijn. Of wat er in iig moeilijk aan zou zijn is het zuiver krijgen van de LSD. Dus alle bijstoffen eruit zien te krijgen. Als middelbareschool scheikunde genoeg zou zijn om het te maken dan zouden veel meer mensen zelf LSD maken.

#3 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6350 posts

Posted 07 November 2013 - 11:01 AM

Volgens mij is het maken niet perse extreem moeilijk, maar het verkrijgen van de juiste grondstoffen weer wel. Uiteraard is LSD een zeer potent middel en een klein ongelukje zal je een behoorlijk trip geven, vraag maar aan Albert H. (en ik bedoel uiteraard niet onze vriend Heijn) en het is ook extreem UV gevoelig, dus niet juiste glaswerk/omstandigheden en al je werk zal voor niks zijn geweest, maar naast dat is het best te doen lijkt me.

En met bovenstaande methode zal je inderdaad LSA (en een boel andere troep) extraheren en heeft geen drol te maken met acid maken. Mocht het je lukken om zuivere LSA te isoleren, dan is het alles behalve triviaal om hier lysergine zuur van de maken, wat je vervolgens zou kunnen om zetten naar LSD.

Overigens een gerelateerd topic voor LSA extractie: LSA koudwater extractie - gebruiken als tinctuur?

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#4 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 07 November 2013 - 05:55 PM

Volgens mij is het maken niet perse extreem moeilijk

Wel buiten het bereik van de hobbyist. Rode/gele foto-lab lampen, stikstofatmosfeer in al je glaswerk tegen oxidatie, etc.
Tel daar bergen glaswerk, stirrers, guard tubes met dessicants, een rotavap, zuivere & watervrije reagents, beschermende kleding/gloves, etc bij op...

Een extractie uit plantjes kun je uitvoeren met een budget van een paar tientjes in 2e hands glaswerk met gootsteenontstopper van de bouwmarkt... maar een lab voor LSD synthese kost meer dan een gemiddeld koophuis.

En LSA is poep, als je zin hebt om zelf thuis iets te brouwen zou ik toch eerder een DMT of Mesc extractie doen. Is ook nog eens veel leuker. :)

Verbing weirds language.

#5 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6350 posts

Posted 07 November 2013 - 06:08 PM

Ik heb ook niet gezegd dat het binnen het bereik van een hobbyist zou vallen. En wat je zegt over prijs is ook zeker meer dan waar, maar kosten en moeilijkheidsgraad zijn twee totaal verschillende dingen. Ik had het alleen over de moeilijkheidsgraad. Dus wanneer je alle benodigde apparatuur hebt, evenals alle grondstoffen en dergelijken, dan moet het voor een goed ingelezen hobbyist zeker te doen zijn.. ;)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#6 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 08 November 2013 - 12:34 PM

Gezien de LSD markt niet giga groot zal zijn en de synthese een pain in the ass is neem ik aan dat enkel idealisten LSD synthen?

"Do you really believe the moon is not there when nobody is looking?"

"Prove me wrong..."

#7 Elentherelien

Elentherelien

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 825 posts

Posted 08 November 2013 - 03:55 PM

Gezien de LSD markt niet giga groot zal zijn en de synthese een pain in the ass is neem ik aan dat enkel idealisten LSD synthen?

Denk dat dat een foute aanname is! LSD markt is groot genoeg om proft van te maken en zolang dat zo is zullen er ook mensen geld aan verdienen. 

#8 leipe wimpie

leipe wimpie

leipe staartjes

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4744 posts

Posted 08 November 2013 - 03:56 PM

[...]

En LSA is poep, als je zin hebt om zelf thuis iets te brouwen zou ik toch eerder een DMT of Mesc extractie doen. Is ook nog eens veel leuker. :)

Nou eh.. dat zijn jouw woorden.. Ik heb er anders eens een extreem diepgaande trip op gehad.. ok, ik was kotsmisselijk, 10 uur lang en het grootste deel van de tijd wilde ik niets liever dan dat het NU DIRECT zou stoppen, maar het was achteraf wel 1 van de indrukwekkendste dingen die ik tot dan toe had meegemaakt...

Godvernondeju, wat was ik uit m'n kneiter toen, zeg.

Posted Image T h e N a t i v e A l i e n.
- Je suis le nomade qui marche la nuit, et qui attends le jour, et l'oublie. -

#9 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6350 posts

Posted 08 November 2013 - 04:41 PM

Je bedoelt deze trip; De LSA-debugger (met ego-dood)  ?

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#10 leipe wimpie

leipe wimpie

leipe staartjes

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4744 posts

Posted 09 November 2013 - 03:56 PM

Ohja.

Ja, die ja.

Posted Image T h e N a t i v e A l i e n.
- Je suis le nomade qui marche la nuit, et qui attends le jour, et l'oublie. -

#11 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 10 November 2013 - 12:42 PM

Denk dat dat een foute aanname is! LSD markt is groot genoeg om proft van te maken en zolang dat zo is zullen er ook mensen geld aan verdienen. 

IK weet niet of ik deze draad nu off topic drijf maar wat ik bedoelde: Waarom zou je met stikstof atmosfeer, speciaal licht, droge reagenten en solvents en risico op ongewenste trips lopen aankloten als je met een fractie van je kennis en resources je moneymakers als MDMA of speed kan maken.

Dit plaatje van lsd lab illusteert mijn punt hoop ik:

82828-LSD_Lab_1.jpg

Bovendien, stel je doet 1 synth, en maakt 20 gram, dan staat je super dure lab totdat alles afgezet is toch weer een tijdje leeg denk ik. Bij LSD chemist denk ik aan hobbist: een hoogopgeleide chemist die gefascineerd is door het middel, gewoon een nette baan heeft en met de extra omzet de boodschappen en de huur betaald. Maar ik denk niet dat er echt grof geld omgaat in acid. Daarin zou ik me kunnen vergissen. 

"Do you really believe the moon is not there when nobody is looking?"

"Prove me wrong..."

#12 psylo-freak

psylo-freak

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 46 posts

Posted 10 November 2013 - 07:44 PM

uit ehhh ooit betrouwbare dicht bij het vuur bronnen uit een verleden van 15 a 18 jaar terug zeg maar.... kan ik je mede delen dat er erg veel geld aan te verdienen is.

een pot van 500 gr ergotamine was erg duur, rond de 40.000,-..... maar de hoeveelheden die er gemaakt werden leverde dik geld op toen.

kostprijs per ppt lag rond de 23 - 25 ct, en bracht 4 tot 6 gld op per ppt. er werd een kleine 10.000.000 ppt's gedrukt door hun heb ik me laten vertellen... op circa 100 tot 115 micron sterkte....tel uit je winst

Tegenwoordig heb ik er geen weet meer van, heb de contacten niet meer en kan er zelfs niet meer aan komen helaas.

straatwaarde 1 gram zuivere lsd is om en nabij 36.000 eu. als je het gedoseerd hebt op ppt's (1 gram is genoeg voor 5500 a 6000 ppt's)

dus er is wel degelijk serieus geld te verdienen als je conected bent in die wereld.

liever vaag voor mijn omgeving, dan een open boek en doorzichtig.

#13 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 10 November 2013 - 09:12 PM

Toch denk ik ook dat MDMA meer aan te verdienen valt.

Als je rondvraagt op DHP of een psy feestje zullen de meesten waarschijnlijk wel LSD boven MDMA verkiezen; maar op grote festivals en het wekelijkse mainstream uitgaansleven zijn de meesten alleen bekend met MDMA. En als je een miljoen blotters of een miljoen pillen hebt, dan is de verkoopprijs of marge minder belangrijk dan de snelheid waarmee je ze kunt verkopen.

En mensen zijn ook bereid veel meer te betalen voor MDMA, veel wekelijkse gebuikers gaan absoluut niet zonder een pilletje naar een feest, moeten eerst langs hun dealer. Terwijl de meeste acid gebruikers zoiets hebben van: "Ja, leuk, als ik het tegenkom. Maar het hoeft niet per sé. Ik heb in de lente ook al getript".

Verbing weirds language.

#14 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6350 posts

Posted 11 November 2013 - 09:22 AM

Ik denk dat in het algemeen sowieso geld te verdienen valt aan het maken van illegale drugs, of het nou MDMA, amfetamine of LSD is. Het voordeel van de eerste twee is dat de benodigde kennis en apparatuur beperkt is, maar nadeel is dat je wel een grote werk ruimte nodig hebt, veel afval produceert en dergelijken, iets wat bij de synthese van LSD een minder probleem is. Het nadeel is natuurlijk wel alles wat we hier boven al besproken hebben.

Maar het idee dat alleen idealisten LSD synthetiseren lijkt me meer een mythe dan feit.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#15 Claviceps

Claviceps

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 166 posts

Posted 12 November 2013 - 07:25 PM

Maar het idee dat alleen idealisten LSD synthetiseren lijkt me meer een mythe dan feit.

Dat idee stampt voornamelijk denk ik uit het feit dat de LSD zijn intreden heeft gedaan in het hippie tijdperk. Denk aan The Grateful Dead en hun code omtrent LSD handel en The Merry Pranksters om maar twee voorbeelden te noemen.

Waar criminelen geld ruiken zal een weg worden gevonden, dat is mijn mening. Ik denk dat de huidige LSD productie en handel voor een grootdeel al deze idealistische idealen en ethische codes al lang weer achter zich heeft gelaten. Drugshandel is gewoon big business. Wellicht dat er wel nog paar hobbyisten-idealisten zijn maar die produceren niet voor de massa markt maar voor hun directe omgeving lijkt mij. 

“Scientists do not speak in absolutes, they present the results that support the hypothesis and the tolerance for error.”

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users