Jump to content

Photo

Diphenidineeen nieuwe NMDA antagonist

• Please log in to reply
9 replies to this topic

#1 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6342 posts

Posted 04 November 2013 - 07:12 PM

Ik had nog niet eerder van Diphenidine gehoord, totdat ik het laatst in een krantenartikel tegen kwam als een Ketamine/Methoxetamine vervanger. Qua structuur komt het hier helemaal niet in de buurt. Toen ik de structuur zag moest ik gelijk aan een aantal opiaten denken met vergelijkbare structuur, zoals Lefetamine, MT-45 en aanverwanten, dus mijn gok is dat deze stof ook enige opiaat activiteit heeft.

Zelf geen ervaringen, maar ben wel heel erg benieuwd of iemand hier meer informatie over heeft. Ik ga nu in ieder geval het BL The Big & Dandy Diphenidine (1-(1,2-diphenylethyl)piperidine) Thread lezen, wellicht dat daar nog iets nuttigs te vinden is.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#2 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2398 posts

Posted 04 November 2013 - 08:01 PM

Volgens bluelight krijgen mensen er relatief vaak een complete blackout van, dus wees voorzichtig.

#3 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6342 posts

Posted 04 November 2013 - 08:28 PM

Heb dat inderdaad ook gelezen.

Blijkbaar wordt dit middel vaak met Dizocilpine en 3-MeO-PCP vergeleken en minder met Ketamine of Methoxetamine. Dosis is voor de meesten BL gebruikers ~100mg oraal, maar ze melden wel een zeer style dose-response curve, dus voor wie dit wil proberen; Begin laag, begin voorzichtig!

Desalniettemin klinkt het als een interessant stofje..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#4 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 05 November 2013 - 04:11 PM

moest ik gelijk aan een aantal opiaten denken

Opioïden of morfinomimetica. Opiaten zijn uitsluitend stoffen uit Papaver somniferum. :kidd0:

Verbing weirds language.

#5 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7675 posts

Posted 05 November 2013 - 11:16 PM

Als we dan toch mierenneukerig doen: heroïne wordt volgens mij ook tot de opiaten gerekend, terwijl het geen natuurlijk in Papaver somniferum voorkomende stof is... ;)

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#6 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2056 posts

Posted 06 November 2013 - 12:07 AM

is heroine niet een opioide? 

om die miertjes ff echt goed te nemen  :kidd0:

A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#7 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6342 posts

Posted 16 June 2014 - 07:32 PM

Niemand geen ervaringen met dit stof? Ben toch echt heel benieuwd hier na.

Wellicht dit weekend dan maar eens voorzichtig beginnen met 25 mg oraal.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#8 hazolater

hazolater

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 96 posts

Posted 18 June 2014 - 10:18 AM

Ben benieuwd hoe jij het zult ervaren, klinkt inderdaad om mee  op te passen als je er blackouts van krijgt o.O

Safety first

#9 Fool

Fool

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 133 posts

Posted 18 June 2014 - 01:26 PM

Het enige wat ik er nog van weet is dat je de dag erna op je mobiel kunt kijken en dat er vrij laat nog allerlei berichten staan met vragen of de ander denkt of je nog bij kunt pakken, terwijl je er zelf niets meer van weet.

En het levert bloedneuzen op...

#10 Fool

Fool

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 133 posts

Posted 29 June 2014 - 05:18 PM

Oke, nieuwe ervaringen van mij vertellen dat ~100mg oraal wel een lekkere dosis is. Ik lag stevig verward in bed, maar had geen blackouts. Ik dacht volledig in concepten, was op mijn mobiel aan het prutsen, maar snapte dat ding niet helemaal. Als mensen een zin typten, was het heel lastig om dit om te zetten naar een 'concept' en andersom was een reactie formuleren ook knap lastig. Berichten als 'wtf is een eekhoorn' waren niet raar, aangezien ik mij daar geen concept meer bij kon vormen. Op de piek heb ik mijn mobiel eventjes weggelegd en in een droom-achtige staat gelegen, nadenken en stiekem ook wel een beetje chillen/genieten. 

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users