Jump to content

Photo

FlubromazepamNieuwe RC benzo

• Please log in to reply
18 replies to this topic

#1 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 05 October 2013 - 12:11 PM

FlubromazepamNieuwe RC benzo

Houdt kwa structuur het midden tussen bromazepam en flunitrazepam:

IUPAC-Name:

5-(2-Fluorophenyl)-7-bromo-1,3- dihydro-2H-1,4-benzodiazepin-2-one

Flubromazepam.png

Geen idee wat ervan te verwachten. Mijn vermoeden is meer richting de flunitra dan de broma, en ik verwacht een lange halflife. De reports lopen uit elkaar van lyrisch tot absoluut oninteressant. Ik hoop binnenkort persoonlijk uitsluitsel te geven. Tot dan: iemand hier ervaring, dosis advies. 

Ik zou graag het 10 mg valium equivalent benaderen. Ik gok dat die onder de 5 mg ligt. advieseer uiteraard onder de 0.5 te beginnen. 

(Mocht deze beter in meds passen dan excuses en feel free to move it.)

"Do you really believe the moon is not there when nobody is looking?"

"Prove me wrong..."

#2 Exoletus

Exoletus

Silent one

• Members
  • 3 posts

Posted 06 October 2013 - 12:00 AM

Klinkt interessant, als deze het gevoel van flunitrazepam redelijk dicht benaderd zou ik hier ook wel een keer mee willen experimenteren. Keep us posted!  

#3 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 08 October 2013 - 08:45 PM

Houdt kwa structuur het midden tussen bromazepam en flunitrazepam:

Ja hoor, daar moet ik weer over zaniken. :P Persoonlijk vind ik deze structuur niks met zowel bromazepam als flunitrazepam te maken hebben. Afgaande op de structuur zou ik eerder zeggen dat het heel erg lijkt op phenazepam of delorazepam. Ik gok dus zeer zeer lange halfwaardetijd (>50h) en lage dosis (~1 mg = ~10 mg diazepam).

Natuurlijk zijn dit (op nauwelijks iets gebaseerde) aannames en dus GEEN adviezen, dus begin inderdaad met liefst 10x kleinere dosering en bijv. in een weekend waar je toch geen andere plannen hebt!

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#4 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 09 October 2013 - 08:54 PM

Thanks Poelster, wederom nuttig. Phena en delora ook spot on. Potentieel lange Half life lig ik niet van wakker ;) Ik hoop dit weekend wat meer te kunnen vertellen.

"Prove me wrong..."

#5 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 12 October 2013 - 02:02 PM

Had wat geklooi met mijn 1 mg precieze scale. Gaf de 5 mg ijkgewicht aan als 3 of 4.

Dus heb besloten om 30 mg af te wegen en op te lossen in oplosmiddel, ik greep eerste de aceton, maar dan zit je weer met indampen, toen dacht ik aan GBL. GBL is in principe drinkbaar, heeft een enorm oplossend vermogen en is (vermoedelijk) in extreem lage concentraties ook niet echt versterkend. MAAR doe dit niet thuis en zeker niet als je niet hoeveelheden onder de 200 uL (MICRO LITER) kunt pipeteren! Nooit 1 ml GBL nemen tegelijk met een benzo! Flubrom lost op als een tierelier in GBL wat extreem lage volumes mogelijk maakt.

Ik heb het steeds zo gedaan dat ik niet meer dan 100 uL GBL (30 mg per 500 uL) nodig had, lijkt mij verwaarloosbaar, hoewel er ongetwijfeld wel lichte potentiatie zal plaatsvinden. Eerst 0.5 mg = noppes, 2 mg = noppes. Elk 1 dag uit elkaar.

Ik las en zag dat de meeste 'pellets' 5 of 10 mg bevatten en de meeste mensen op een zwitsers drugsforum gaven 6 mg als 10 diaz equivalent.

#Toen heb ik 6 mg een volgende dag genomen en dus 100 uL GBL in wat sinas. Nauw toen was het spot on. Kwam vrij rap op, had binnen 30 minuten effecten die sterk leken op een mix tussen clonazepam en temazepam. Nu gaat dat al drie uurtjes sterk door. 

Het is erg enjoyable en schreeuwt eigenlijk op alle fronten benzo. Tot nu toe doet het niet onder voor diaz, bromaz, phenaz en komt het in de buurt van temaz maar duurt gewoon langer. Het is wel iets sederender dan diaz. Wat mij betreft kan dit nog een paar uurtjes doorgaan!

Flubromazepam is zeker het proberen waard voor de benzo fanaticus! Het is misschien op basis van deze 1e wel mijn favoriet en stoot absolute topper temazepam van zijn sokkel door de langere halflife. Vooral waardeer ik dat typische tintelende gevoel, de net niet overweldigende sedatie en de euforie. Sedatie en angstremming zijn aardig in balans.

DOSIS ADVIES: Ik gok dat ik nu iets boven de equivalent van 10 mg diazepam zat. (Ik heb ook enige tolerantie voor benzos maar niet bijzonder noemenswaardig)

Ik denk nu dat voor een groentje 5-4 mg Flubroma equivalent is aan 10 mg diaz. Er zijn pellets te koop van 10 mg, dat vind ik onverantwoord, neem daar altijd een halve van!

Begin altijd voorzichtig. Mijn vendor kan versneden hebben!!!! Lijkt me zelfs waarschijnlijk.

(Tot slot nogmaals: mijn doserings methode met GBL (hoewel achterlijk bruikbaar door hoog oplossend vermogen) blijft riskant en is niet te adviseren) Gebruik je boerenverstand zou ik zeggen.

"Prove me wrong..."

#6 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 15 October 2013 - 07:34 AM

Wat is de werkingsduur, ongeveer?

Waarom het je niet voor ethanol gekozen als oplosmiddel? Want vergeet niet dat GBL reactief kan zijn, in zowel een basische als een zuren omgeving. Nu vermoed ik niet dat het snel of überhaupt met je benzo zal reageren, maar zoals jezelf al aangeeft, ga je er niet van uit dat je sample van farmaceutische kwaliteit is, dus wellicht zit er iets bij waar GBL wel mee kan reageren..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#7 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 15 October 2013 - 08:26 PM

Ja, ik weet dat gbl reactief kan zijn maar flubroma lost niet op in etoh. Voordeel is dat ik 50 mg met gemak in 1 ml opgelost krijg. GBL is ook zeker niet ideaal. Maar de oplossing is na drie dagen nog even actief. Voor mij is de actieve werkingsduur 6 uur. Maar reken op 10 uur merkbaar. En ik werd ook niet suf wakker ofzo, maar dat heb ik nooit, ook niet met flunitra.

"Prove me wrong..."

#8 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 15 October 2013 - 09:12 PM

DMSO is ook een polar aprotic solcent waarin mogelijk grotere hoeveelheden in 1 ml opgelost kunnen worden. Beter idee? Idealiter heb ik een solvent waar 100 uL 1 dosis bevat. Hoe stabiel zou flubroma zijn in dmso by -20*C? En wat voor reacties kunnen in het ergste geval plaatsvinden tussen een benzo en gbl? Zie het niet echt...

"Prove me wrong..."

#9 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 15 October 2013 - 10:01 PM

DMSO lijkt me ook een slechte keuze, voornamelijk omdat DMSO ook sommige medicijnen kan versterken qua effect en een van de metabolieten van DMSO is dimethylsulfide, dus je gaat bovendien ook nog eens behoorlijk meuren..

Het zal waarschijnlijk wel langere tijd stabiel blijven in DMSO bij -20 C, maar bedenk wel dat DMSO bevriest bij deze temperatuur.

Maar als het volgens jou oplost in aceton, wat is er mis met blotters maken?

Verder klinkt het wel als een interessante benzo, als ik het zo hoor.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#10 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 15 October 2013 - 11:41 PM

Zo´n lange halfwaardetijd vind ik persoonlijk nou niet echt positief. Dan ben je de volgende dag nog helemaal groggy, je geheugen/concentratie/etc zijn minder en is het ook gevaarlijk als je aan het verkeer gaat deelnemen.

Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#11 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 16 October 2013 - 07:49 AM

Voor een recreatieve benzo vind ik dat ook helemaal niet erg, voor een functionele benzo zou het wel een minpuntje zijn. Overigens vind ik een werkingsduur van 6 en 10 uur merkbaar helemaal niet zolang voor een benzo, valt voor mij nog binnen, wat ik voor benzo's, een normale werkingsduur vind.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#12 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 16 October 2013 - 03:37 PM

Ik zei dat de recreatieve effecten van 6 mg flubroma voor mij 6 uur waren. Dat zegt niks over halfwaarde tijd. De recreatieve effecten van temazepam zijn voor mij 2 uur. Van diazepam een uurtje of 6-7. Ik gok voor flubroma op een half life van minstens 50 uur. Ja, een langere werkende benzo dus. En ik zei ook dat 6 mg meer is dan 10 valium equavalenten. Dat zijn wel zo ongeveer de enige vrij objectieve statements die ik durf te maken.

Belangrijk in een benzo zijn voor mij de volgende dingen:

1: een rush

2: sedatie

3: euforie

4: stamina

5: effectief op een volle buik ingenomen

1-4 voldoet flubroma prima. (5 doet alleen zolpiclone)

Verder: Ik heb wel wat benzo ervaring dus groentjes zouden wel eens nokkie kunnen gaan en groggy kunnen wakker worden de volgende dag.

En speciaal voor mint; Drugs en verkeer zijn altijd gevaarlijk, mkay.

"Prove me wrong..."

#13 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 19 October 2013 - 03:33 AM

Ik zei dat de recreatieve effecten van 6 mg flubroma voor mij 6 uur waren. Dat zegt niks over halfwaarde tijd.

Er is inderdaad een wezenlijk verschil tussen recreatieve effecten, werkingsduur en halfwaarde tijd. En met name voor benzo's willen die drie soms nogal van elkaar verschillen.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#14 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 21 October 2013 - 06:23 PM

Nog even over de schijnbaar toch wel lange werking van dit goedje.

Ik had even wat experimentjes gedaan op vrijdag en op zondagmiddag.

Maandagochten kwam in maar met moeite uit bed en zowel Zaterdag als Maandag spraken familie en collegas mij erop aan dat ik er erg moe uit zag. Het woord zombie viel zelfs. Ik voelde me verder niet lam ofzo maar het was dus zeker 20 uur na data nog zichtbaar dus onderschat de nasleep niet.

"Prove me wrong..."

#15 Fool

Fool

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 133 posts

Posted 23 July 2014 - 01:48 PM

venom, on 22 Jul 2014 - 18:19, said:

er zou een nieuwe onderweg zijn btw, flubromazolam dacht ik dat het noemde en zou kwa gevoel redelijk overeenkomen met r00fies

Poelster, on 23 Jul 2014 - 10:54, said:

Ik zie niet waarom dat relevant is voor dit topic?

Dus verdere comments over flubromazepam kunnen in het juiste topic;

https://www.dhpforum...-flubromazepam/

[Poelster: Bovenstaande quotes uit het volgende topic: https://www.dhpforum...m-hcl/?p=169698 ]

Hoewel ik de significantie hiervan ook niet zit, is er wel degelijk een verschil tussen flubromazepam en frubromazolam. De laatste is nóg wat obscuurder en schijnt wat meer op flunitrazepam te lijken. 

#16 Lµserg Diethel

Lµserg Diethel

zonder (roet)filter

• Members
  • PipPipPip
  • 424 posts

Posted 23 July 2014 - 02:36 PM

"Flubro" klinkt echt naar. Ik moet denken aan een erg dikke vrouw die gelatinepudding in haar achterste stopt en vervolgens een natte diareescheet laat.

#17 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 24 July 2014 - 01:21 PM

Goed dat je het opmerkt, ik had er inderdaad overheen gelezen dat hij het over de 'Zolam' had en niet de 'Zepam'.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#18 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 23 December 2014 - 01:34 PM

Kwam onderzoeksdata omtrent flubroma tegen:

hxxp://www.uniklinik-freiburg.de/fileadmin/mediapool/08_institute/rechtsmedizin/pdf/Poster2013/Mossmann_DPHG2013.pdf

Even copy paste, x=t

Wat me opvalt aan het metabolisme: waar de fuck blijft die broom?!

"Prove me wrong..."

#19 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 29 January 2015 - 08:12 PM

Wil nog even waarschuwen! Half life is achterlijk en bij 1 of 2x per week accumuleert het! Het is zeker langer dan 100 uur. En het gevaar is dat je het niet doorhebt hoe lang het doorwerkt. Verder, mooie benzo voor af en toe!

"Prove me wrong..."

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users