Had wat geklooi met mijn 1 mg precieze scale. Gaf de 5 mg ijkgewicht aan als 3 of 4.
Dus heb besloten om 30 mg af te wegen en op te lossen in oplosmiddel, ik greep eerste de aceton, maar dan zit je weer met indampen, toen dacht ik aan GBL. GBL is in principe drinkbaar, heeft een enorm oplossend vermogen en is (vermoedelijk) in extreem lage concentraties ook niet echt versterkend. MAAR doe dit niet thuis en zeker niet als je niet hoeveelheden onder de 200 uL (MICRO LITER) kunt pipeteren! Nooit 1 ml GBL nemen tegelijk met een benzo! Flubrom lost op als een tierelier in GBL wat extreem lage volumes mogelijk maakt.
Ik heb het steeds zo gedaan dat ik niet meer dan 100 uL GBL (30 mg per 500 uL) nodig had, lijkt mij verwaarloosbaar, hoewel er ongetwijfeld wel lichte potentiatie zal plaatsvinden. Eerst 0.5 mg = noppes, 2 mg = noppes. Elk 1 dag uit elkaar.
Ik las en zag dat de meeste 'pellets' 5 of 10 mg bevatten en de meeste mensen op een zwitsers drugsforum gaven 6 mg als 10 diaz equivalent.
#Toen heb ik 6 mg een volgende dag genomen en dus 100 uL GBL in wat sinas. Nauw toen was het spot on. Kwam vrij rap op, had binnen 30 minuten effecten die sterk leken op een mix tussen clonazepam en temazepam. Nu gaat dat al drie uurtjes sterk door.
Het is erg enjoyable en schreeuwt eigenlijk op alle fronten benzo. Tot nu toe doet het niet onder voor diaz, bromaz, phenaz en komt het in de buurt van temaz maar duurt gewoon langer. Het is wel iets sederender dan diaz. Wat mij betreft kan dit nog een paar uurtjes doorgaan!
Flubromazepam is zeker het proberen waard voor de benzo fanaticus! Het is misschien op basis van deze 1e wel mijn favoriet en stoot absolute topper temazepam van zijn sokkel door de langere halflife. Vooral waardeer ik dat typische tintelende gevoel, de net niet overweldigende sedatie en de euforie. Sedatie en angstremming zijn aardig in balans.
DOSIS ADVIES: Ik gok dat ik nu iets boven de equivalent van 10 mg diazepam zat. (Ik heb ook enige tolerantie voor benzos maar niet bijzonder noemenswaardig)
Ik denk nu dat voor een groentje 5-4 mg Flubroma equivalent is aan 10 mg diaz. Er zijn pellets te koop van 10 mg, dat vind ik onverantwoord, neem daar altijd een halve van!
Begin altijd voorzichtig. Mijn vendor kan versneden hebben!!!! Lijkt me zelfs waarschijnlijk.
(Tot slot nogmaals: mijn doserings methode met GBL (hoewel achterlijk bruikbaar door hoog oplossend vermogen) blijft riskant en is niet te adviseren) Gebruik je boerenverstand zou ik zeggen.