Dr Sanjay Gupta's CNN Special "WEED"
Posted 24 September 2013 - 09:59 PM
Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
Posted 25 September 2013 - 10:07 PM
vond het echt te veel drama met dat kindje wat stuiptrekkingen heeft... ik vraag me bij dat soort beelden af of zo iets drastisch per se met wiet gelinkt moet worden...?
heb dan ook niet verder gekeken dan 6 minuten... is t echt waard om verder te kijken of blijft het op diezelfde toer doorgaan?
Posted 26 September 2013 - 12:46 AM
Uiteindelijk vond ik het een verrassend goede documentaire. In het begin dacht ik ook dat het een overtrokken sentimentele Amerikaanse documentaire zou worden, waar het ook zeker elementen van bevat. Desondanks blijkt de docu toch een evenwichtiger beeld te geven dan dat je in eerste instantie verwacht.
Posted 26 September 2013 - 10:54 AM
Ja, 't is verschrikkelijk Amerikaans, maar wel een goede gebalanceerde documentaire die erg geschikt is voor de gemiddelde kijker, juist dankzij dat drama. Bij veel dingen dacht ik wel: oh god, er komt er ook een achter... maar toch vond ik het goed te kijken en een mooi voorbeeld van hoe de algemene opinie aan het verschuiven is.
Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
Posted 26 September 2013 - 12:14 PM
Zeker voor CNN en een dokter/presentator die zijn eigen visie op de medicinale kwaliteiten inmiddels drastisch heeft verandert.
Erg goed gebalanceerd met kritische blik op het politieke klimaat waardoor er een gebrek aan onderzoek is.
Ik wist dat Israël onderzoek deed naar ptsd, maar dit breder gaande onderzoek is goed om te horen.
Posted 26 September 2013 - 01:51 PM
Goede heldere docu. Mooie balans van voors en tegens, oftewel een eerlijk verhaal. Ziet er fris uit en idd erg geschikt voor een breed publiek. Zaten trouwens voor mezelf ook wel een aantal dingen in die ik niet wist, dus vond hem zelf ook informatief.
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users