Jump to content

Photo

DFA (3,4-difluoroamphetamine)logische start voor substitutie, maar werkt het?

• Please log in to reply
15 replies to this topic

#1 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,065 posts

Posted 03 September 2013 - 11:55 PM

Ik vermoed binnenkort hier eens wat van te testen, maar behalve vage anekdotes kan ik eigenlijk niets vinden over dosering, duur, toxische waardes en effecten. Komt er op neer dus dat ik zal moeten koersen op inzicht, voorzichtigheid en verhalen. Iemand in het bezit van enige info hieromtrent? Let me know! Oja tenzij de nmr een potje loopt te liegen, is de stof absoluut wat het moet zijn zonder verontreiniging of wat dan ook.

Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#2 SuperFunker

SuperFunker

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 634 posts

Posted 04 September 2013 - 07:29 AM

Ik zou zeggen bouw het heel langzaam op. Begin met 0,005 mcg en doe dat keer 2 elke keer totdat je effect hebt ;)

#3 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,065 posts

Posted 06 September 2013 - 12:11 PM

Solid :) Eigenlijk standaardprocedure want het is grotendeels gissen hoezeer de potentie is versterkt door de extra F.
Hoe is het!

#4 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,285 posts

Posted 11 September 2013 - 01:45 PM

3,4-DFA is inderdaad een stofje dat me al enige tijd fascineert. Ik vermoed dat de dosering in ongeveer dezelfde buurt als het kleinere broertje, 4-FA, zal liggen, maar dat is slechts wilde speculaas, dus het advies is inderdaad lanzaam opbouwen.

Echter lijkt 0,005 mcg mee wel heel voorzichtig. Want volgens mij bedoel je 5 microgram. Een goede start dosis zal voor mij eerder in de buurt van 1-5 mg liggen.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#5 SuperFunker

SuperFunker

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 634 posts

Posted 11 September 2013 - 04:21 PM

Uiteraard is 5 microgram wat overdreven. De keer daarop 10 microgram nemen ook ;)
Ik bedoelde slechts om voorzichtig te zijn.

#6 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,285 posts

Posted 16 September 2013 - 08:46 AM

Overigens het BL topic voor: 3,4-Difluoroamfetamine

Ook al wordt er niet veel zinnings gezegd en voornamelijke vage aannames gedaan aan de hand van 3,4-dichloroamfetamine..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#7 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,285 posts

Posted 02 November 2013 - 09:43 PM

Even een kleine update.

5mg DFA deed niks, bij 10mg zou ik bijna willen zeggen dat ik op de threshold balanceer, maar niks noemenswaardig en misschien zelfs wel placebo.

Conculsie tot nu toe, het is in ieder geval niet heel veel poteneter dan 4-FMP. Volgende dosis zal waarschijnlijk 20mg zijn..

To be continued...

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#8 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,285 posts

Posted 15 June 2014 - 10:58 AM

Langzaam om hoog gewerkt en moet de threshold dosis toch op schroeven naar minimaal 50mg. Maar bij 75mg begon het pas beetje interessant te worden, maar voor mij is het dan ook minder potent dan 4-FMP. Het effect is echter wel wat anders, maar deze dosis was nog net te laag om daar echt iets zinnigs over te zeggen, maar als ik toch iets moet zeggen, dan zou ik zeggen dat DFA warmer aan voelde.

Werkingsduur is iets langer (~5-6 uur), maar aangezien de werkingsduur voor 4-FMP enorm verschilt tussen gebruikers zal me niks verbazen dat dit ook bij dit middel het geval zal zijn.

Heb ook van mensen gehoord die al over de 100mg zijn gegaan en die bevestigen ook dat het net minder potent is dan 4-FMP.

Als ik een betere grip heb op de verschillen tussen DFA en 4-FMP, dan zal ik deze met jullie delen. :)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#9 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,010 posts

Posted 15 July 2014 - 10:56 AM

Rete intressant. Het zou warmer moeten aanvoelen als je het mij vraagt. Dit zou wel eens een winnaar kunnen zijn.

"For is not impermanence the very fragrance of our days" 

#10 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,285 posts

Posted 15 July 2014 - 03:36 PM

Het zou warmer moeten aanvoelen als je het mij vraagt.

Waarom denk je dat?

Ik had wel het gevoel dat er iets ontbrak aan de ervaring (om het een winnaar te maken), wellicht dat dit verdwijnt bij de hoger doseringen, maar daar zal ik wel ter zijner tijd achter komen. Helaas is het zakje nu bijna leeg en weet niet wanneer ik weer nieuw ga bestellen. Zoveel andere leuke dingen te koop ook ;)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#11 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,010 posts

Posted 16 July 2014 - 07:48 AM

Electronegativity:

O = 3.44

F= 3.98

Je vervangt een methylenedioxy door 1 fluor en het wordt warmer, met twee fluor lijkt het kwa electronenegatieviteit nog meer op mda.

Heeft iemand me ooit verteld maar weet niet of ik het goed onthouden heb... :)

Over je gevoel. Ik geloof pas dat het geen winnaar is als het voorbij de 100 mg nog steeds niet knettert.

#12 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,285 posts

Posted 16 July 2014 - 08:17 AM

In het opzicht van elektronegativiteit zijn ze inderdaad vergelijkbaar, maar met die redenering zou 3,4-DMA (3,4-dimethoxyamphetamine) ook actief moeten zijn, want dioxymethyleen en dimethoxy zijn net zo elektronegatief, maar deze is nagenoeg compleet inactief. En als ik het goed onthouden hebt, is het de theorie van Nichols dat de elektronenparen van de zuurstof de verkeerde oriëntatie hebben door de methyl groep en in een meer ideale oriëntatie worden geforceerd door de methyleen brug. Fluor kan ook waterstofbindingen vormen (mede door zijn elektronegativiteit), maar dit is niet geheel vergelijkbaar met een methoxy. Tevens is een fluor velen malen kleiner dan een methoxy. Dus helaas is het allemaal niet zo zwart wit. En zo zijn er vast nog een aantal andere wezenlijke verschillen te bedenken.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#13 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,065 posts

Posted 08 December 2014 - 07:41 PM

Om een oud topique maar weer eens op te rakelen. DFA werkt, dosering vanaf 50mg oraal een aankondiging van een leuke avond. Als verwacht minder stimulerend dan 4-fa Wel leuk genoeg om de dosering in 2 stappen op te hogen tot aan de 150mg. Duurde en 5-tal uren al met al. Nastimulatie was aanwezig, maar niet storend. En McH: Hij knettert zeker boven de 100mg ;)
Hoe is het!

#14 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,010 posts

Posted 12 December 2014 - 11:24 PM

Niceness. Sounds like a winner. Hoe is de empathie? Wint die door verlies aan stimulatie?

#15 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,065 posts

Posted 03 February 2015 - 03:29 PM

Ehm ehm, ja beetje afhankelijk van persoonlijke voorkeur maar voor de vuist weg is dfa minder up dan 4fa en meer empathie. Verschillen zijn in mijn beleving aanwezig maar redelijk marginaal.
Hoe is het!

#16 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,285 posts

Posted 05 May 2015 - 11:27 AM

Het topic heet DFA, en 3,4-DFA is niet de enige DiFluoroAmphetamine die mogelijk is.

Laatst kwam ik 2,4-DFA tegen, maar hier is zelfs nog minder over te vinden dan het 3,4-broertje. Dus een long-shot, maar heeft iemand hier ervaring mee? Dosering, effect, werkingsduur, anything?

Mij lijkt het wel logisch dat deze actief moet zijn, aanzien zowel 4-FA als 2-FA actief zijn, maar wel duidelijk met een verschillend effect, dus is het heel ver gezocht om te veronderstellen dat deze qua effect er ergens tussen moet liggen?

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users