Jump to content

Photo

Flunitrazepam / RohypnolAlgemeen topic

flunitrazepam rohypnol benzodiazepines roofies

• Please log in to reply
7 replies to this topic

#1 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 30 August 2013 - 11:33 PM

https://www.dhpforum...p/Flunitrazepam  (DHP wiki)

https://en.wikipedia.org/wiki/Flunitrazepam  (Wikipedia entry)

https://www.erowid.o.../flunitrazepam/ (Erowid vault, niet veel info)

Short info:

Time to peak:  0.5-3 uur

Halfwaarde tijd: 18-26 uur (actieve metabolieten meegerekend: 36-200 uur)

1 milligram is ongeveer vergelijkbaar met 10 milligram Diazepam (Valium)

source: https://en.wikipedia...benzodiazepines

In NL is deze beschikbaar als 1 mg van Roche, en 1 of 2 mg generieke pillen. Geen idee hoe het zit met België. Wat ik begrepen wordt dit bijna niet voorgeschreven.

Roche heeft trouwens ook een soort kleurmiddel toegevoegd, wat een drankje een blauwe kleur moet geven om te voorkomen dat het stiekem in iemands drinken wordt gedaan. Er is ook veel gedoe over geweest dat het wordt misbruikt in date-rapes. Cijfers ondersteunen dit totaal niet [1][2][3][4].

:!: Kan erg verslavend werken, stop nooit zomaar met gebruik, dit kan ernstige klachten en zelfs de dood tot gevolg hebben. Bouw je dosering af en/of zoek professionele hulp :!:

---

Dit is best een recreatieve benzo, zeker vergeleken met Diazepam. De lange halfwaarde tijd vind ik een minpunt, ik prefereer korter werkende benzodiazepines.

:!: Pas dus ook met de volgende dag in de auto stappen of soortgelijke dingen :!:

Comments/opmerkingen/ervaringen/vergelijkingen/... ?

---

1. ^ Miller, Richard Lawrence (2002). Drugs of abuse: a reference guide to their history and use. Westport, Conn.: Greenwood Press. p. 168. ISBN 0313318077.
  2. ^ Alcohol, not drugs, poses biggest date rape risk – health – January 7, 2006. New Scientist (2006-01-07). Retrieved on June 1, 2011.
  3. ^ Toxicological findings in cases of alleged DFSA in the United Kingdom over a three-year period – Journal of Clinical Forensic Medicine, Volume 12, Issue 4, August 2005, Pages 175–186
  4. ^ Quigley, P.; Lynch, D. M.; Little, M.; Murray, L.; Lynch, A. M.; O'Halloran, S. J. (2009). "Prospective study of 101 patients with suspected drink spiking". Emergency Medicine Australasia 21 (3): 222–228. doi:10.1111/j.1742-6723.2009.01185.x. PMID 19527282.

Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#2 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1066 posts

Posted 03 September 2013 - 11:59 PM

Geen biet an, blijf veelte lang megaduf....

Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#3 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 11 September 2013 - 01:57 PM

Vond deze juist wel fijn eigenlijk, werkt inderdaad wel behoorlijk lang, maar dat is slechts een kwestie van inplannen. Toch?

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#4 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 11 September 2013 - 02:31 PM

Wat de dominee zegt.

Ben sowieso geen fan van recreatief benzo gebruik, maar op alle fronten vind ik Flunitrazepam too much.
Voor het afkappen van een trip of het afremmen van het brein is het niet functioneel, mept me meteen hard van m'n voeten af.
Voor slapeloosheid is het ook geen fijn middel, tenzij je de volgende dag tot 3 uur 's middags de tijd hebt om op de bank te hangen.

Enige prettige kantje is de supersnelle onset, begin het meestal na 15 minuutjes wel te merken, en na 30 minuten op volle sterkte.

Verbing weirds language.

#5 apehaar

apehaar

Silent one

• Members
  • 16 posts

Posted 19 December 2013 - 04:54 PM

Fluni's behoren wel tot 1 van mijn favoriete benzo's. Zelf hou ik van langwerkende benzo's. Het maakt mij lekker dromerig. Jammer dat het allemaal zo duur is.

#6 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 07 January 2014 - 09:41 PM

Flunitrazepam gaat op recept uit de handel bij de apotheek.

"Do you really believe the moon is not there when nobody is looking?"

"Prove me wrong..."

#7 Lµserg Diethel

Lµserg Diethel

zonder (roet)filter

• Members
  • PipPipPip
  • 424 posts

Posted 07 January 2014 - 11:24 PM

Ik vind het wel relaxt. Als ik verslavingsgevoelig was zou ik er echter zeker van afblijven.

#8 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 08 January 2014 - 08:16 AM

Ach het wordt pas link als er grammen RC benzo in huis rond slingeren.

"Do you really believe the moon is not there when nobody is looking?"

"Prove me wrong..."

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users