prolactin wil ook wel 'ns helpen..
wat?
Posted 28 August 2013 - 04:49 PM
prolactin wil ook wel 'ns helpen..
wat?
Posted 28 August 2013 - 09:18 PM
Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
Posted 29 August 2013 - 05:12 PM
Posted 08 September 2013 - 11:42 AM
Mijn vriendin heeft vooral veel last van pijnen tijdens de menstruatie. Ik heb eerst eens een kwart kopje poppie thee voor haar gezet en dat werkt fenominaal uiteraard. Opium tinctuur was toen het nog legaal en OTC was ook een favo middel onder huisvrouwen rondom menstruatie. Nu hebben we ontdekt dat hoestdrank met lichte dosering codeine in voorgeschreven hoeveelheden al voldoende is. Zo gaat mijn poppie voorraad weer net wat langer mee...
Dacht dat het wellicht net wat milder is dan diazepam hoewel het voor de PMS niet echt een constructieve oplossing is.
"Do you really believe the moon is not there when nobody is looking?"
"Prove me wrong..."
Posted 20 March 2014 - 11:18 AM
Laatst vertelde een vriendin van me zei dat ze ontzettende last had van menstruatie pijn en daardoor al drie dagen slecht of niet had kunnen slapen. Ik had haar toen 1mg Etizolam gegeven. Zoals verwacht viel ze direct in slaap, maar de volgende dag was de pijn ook zo goed als verdwenen, terwijl ze zegt dat die pijn meestal minstens een week blijft. Ik heb haar aangeboden als ze over een maand weer zo'n last heeft om te kijken of een halve mg al de pijn kan verlichten, zodat ze in ieder geval fatsoenlijk kan slapen.
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 08 April 2014 - 03:45 PM
Ja, het werkt ook spierontspannend en daar zit de krux. Ik zal de volgende keer eens een halfje oxa geven. Maar heb nu al een liter cod... hoestdrank ingeslagen.
"Do you really believe the moon is not there when nobody is looking?"
"Prove me wrong..."
0 members, 0 guests, 0 anonymous users