Jump to content

Photo

69+% amphetamine pasta?Is mijn pasta echt 69+%?

speed ampethamine pasta

• Please log in to reply
7 replies to this topic

#1 fastlane

fastlane

Silent one

• Members
  • 1 posts

Posted 18 August 2013 - 03:26 PM

Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum.. kijk regelmatig mee, maar heb nu een account aangemaakt omdat ik met enkele vragen zit. Ik zal even bij het begin beginnen :D

Ik koop wel eens kleinere partijtje's amphetamine puur voor eigen gebruik in de vorm van speed pasta, meestal van best redelijke kwaliteit ik schat zelf zo'n 50-60% (niet getest!)Afgelopen week was ik echter voor de eerste keer bij een nieuwe connectie die bleef volhouden dat zijn materiaal zonder twijfel 69+% was, Ik heb dat natuurlijk al vaker gehoord, en niet echt veel aandacht aan besteed. Aangezien de prijs echt super was (de helft van wat ik normaal betaal!) en de pasta erg sterk rook heb ik hem maar meegenomen ik dacht nog al is die minder als wat ik normaal heb voor de helft van het geld kan ik niet echt de boot in gaan.

Maar nu komt het.. Ik heb de pasta gedroogd en uitgeprobeert. En totaal tegen mijn verwachting KANONE! Super sterk effect en een hele heldere high. Ik dacht er meteen aan dat dit best wel eens pure sulfaat zou kunnen zijn, maar aangezien ik zelf geen laborant bent kan ik het niet echt testen. Dit is zonder twijfel de sterkste pasta is die ik ooit gehad heb maar je kunt natuurlijk moeilijk iets over de echte puurheid zeggen zonder een echte labtest. Dus mijn vraag(en) Waar kan ik deze laten testen? Hoelang duurt dit en hoeveel kost het? Of zijn er ander manieren om de puurheid te achterhalen? Ik ben echt benieuwd of ik de "Heilige graal" van pasta heb gevonden :P Alvast bedankt mensen gr Fastlane

Want to chat? I am always happy when people email me :D Daniel_enrico29@hotmail.com

#2 Nexus

Nexus

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 280 posts

Posted 18 August 2013 - 09:57 PM

Een simpele search op google had je direct het antwoord kunnen geven, http://www.drugs-test.nl/

#3 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2402 posts

Posted 18 August 2013 - 11:12 PM

Kan het methamphetamine geweest zijn?

#4 DutchPassion

DutchPassion

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 288 posts

Posted 19 August 2013 - 03:27 PM

Of de pep die je normaal hebt is gewoon bagger?

#5 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6350 posts

Posted 19 August 2013 - 04:02 PM

Ik vind dat er een behoorlijk groot verschil zit in het effect tussen meth en amph en als je pep gewent bent zou ik niet zomaar meth beter vinden voelen, maar dat is natuurlijk persoonlijk.

Waar je het kan testen is inderdaad al genoemd, en laat vooral ook de uitslagen even weten in dit topic

En als ik vragen mag, waarom plaats je een persoonlijk e-mailadres in je signature wanneer je op een forum over drugs aan het posten bent? Als ik je een advies mag geven zou ik dit zo snel mogelijk verwijderen. Bovendien is het zo openbaar hebben van je mailadres ook ideaal om een shitload aan spam te ontvangen.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#6 hN3

hN3

Certainly Active

• Admin
  • PipPip
  • 184 posts

Posted 28 August 2013 - 02:01 PM

Ga gewoon effe naar Parnassia ofzo om die shait te testen zou ik zeggen!

Ronald Reagan
"I now have absolute proof that smoking even one marijuana cigarette is equal in brain damage to being on Bikini Island during an H-bomb blast."

#7 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1065 posts

Posted 03 September 2013 - 11:18 PM

Ik ben vooral benieuwd hoe je van pasta de percentages zo goed hebt leren schatten..... Das toch echt koffiedik kijken eigenlijk?! Niet om koffiedikkijkers voor het hoofd te stoten hoor (sorrie) maar tis ongeacht het percentage hoe dan ook een soort Elmex qua look, met net een ander effect, welbeschouwd?

Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#8 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 04 September 2013 - 02:06 AM

testen duurt 1 week.

Geur zegt niets over de sterkte. Pure amfetamine heeft geen geur.

Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users