Jump to content

Photo

Overige Fenethylamines

• Please log in to reply
3 replies to this topic

#1 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 16 August 2013 - 02:59 PM

Ik maak dit topic aan, aangezien er een boel psychedelische fenethylamines bestaan die dusdanig zeldzaam zijn dat het niet echt zinvol is om voor allemaal een eigen topic aan te maken, maar aangezien ze wel uiterst interessant zijn om te besprekenis er nu de gelegenheid voor in dit topic.

Ik denk dan aan bijv.; 2C-YN, de 2C-G-series, 2C-CN, 2C-iP en 2C-N enz.

Van 2C-iP weet ik dat deze op de markt is en een 'groot' topic heeft op bluelight, maar ondanks dat is er nog steeds behoorlijk weinig concrete informatie over bekend. En wat ik voornamelijk 'vreemd' vind aan het gebrek aan info over deze compound, is het feit dat het zowel niet in PiHKAL als de Shulgin Index wordt genoemd, terwijl DOiP wel in beide wordt besproken.

Hopelijk is er hier iemand met ervaring met deze compound, omdat deze me behoorlijk intrigeert, met name vanwege de afwezigheid in Shulgins werk. ;)

En verder hoop ik dat er iemand iets interessants, nuttigs, of wat dan ook te melden over deze zeldzame juweeltjes.. :)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#2 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 22 November 2017 - 12:03 PM

Een ander stofje dat me altijd heeft gefascineerd is TCB-2 (2C-BCB), en hoort wat mij betreft prima in dit topic thuis.

De twee reden dat ik deze zo boeiend vind is als eerste de extreem hoge affiniteit voor de 5-HT2a receptor, maar ook de "sexy" chemische structuur. ;)

Hier en daar zijn reports te lezen van mensen die beweren het geprobeerd te hebben, al neem ik deze met een flinke korrel zout wat betref betrouwbaarheid.

Nu vond ik zojuist een goed over TCB-2: A hallucinogenic drug, a selective 5-HT2A receptor pharmacological tool, or none of the above?

Highlights

• TCB-2 is a potent 5-HT2AR ligand with unknown selectivity toward other receptors.
• The hallucinogenic property of TCB-2 is unknown.
• TCB-2 behaves as other hallucinogenic drugs on cortical gamma oscillation.
• TCB-2 preferentially stimulates PLC over PLA2 in contrast to numerous hallucinogenic drugs.

De vraag is dus nog steeds onbeantwoord of het überhaupt wel een psychedelicum is en daarmee dus ook nog steeds een fascinerend stofje.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#3 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 06 March 2018 - 10:48 AM

Nog een vreemde eend in de bijt, maar wel een interesante.

2,6-DiBromoMescaline:

33kvvbc.jpg

Nooit gedacht dat zoiets actief zou zijn, maar volgens dit tripreport op Erowid is dat dus wel het geval.

Almost Exclusively Visual: A Night of Zebras; 2,6-Dibromomescaline

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#4 Spekkie

Spekkie

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 33 posts

Posted 06 March 2018 - 05:18 PM

Report ziet er goed uit. Lijkt me een leuk stofje. Hou me ogen open voor deze :)

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users