Jump to content

Photo

Cannabis veld

• Please log in to reply
3 replies to this topic

#1 macaco

macaco

Pinguin mascotte

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1046 posts

Posted 09 August 2013 - 01:46 PM

Hoi, mocht je een mooi canabisveld tegenkomen, post it here!

1pj6s3.jpg

i3z5zp.jpg

Het is in Nederland, deze akker :winkkiss: . Voornamelijk vrouwelijke planten en in de bloei. Het zijn dus de befaamde autoflowers, aka ruderalis. De toppen roken wel lekker...

#2 Claviceps

Claviceps

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 166 posts

Posted 10 August 2013 - 07:02 PM

Als jij deze foto's hebt gemaakt hoop ik dat je de EXIF data eruit hebt gehaald. Tenminste als het gaat om foto's gemaakt op een apparaat met GPS ;)

“Scientists do not speak in absolutes, they present the results that support the hypothesis and the tolerance for error.”

#3 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9414 posts

Posted 10 August 2013 - 07:56 PM

^ die exif-data kun je natuurlijk ook zelf checken .. iets met 'Gelderland' in ieder geval.

Overigens ziet dit er meer uit als een kweek voor vezels.
Waarom denk je dat het autoflowering planten zijn? Klopt toch prima voor deze tijd van het jaar?

#4 macaco

macaco

Pinguin mascotte

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1046 posts

Posted 11 August 2013 - 03:08 PM

Het is een hennepzaadakker. Ooit waren er hier veel meer van in Nederland. Boeren telen vaak iets als er overheidssubsidie aan te pas komt... Een legaal cannabisveld (naar alle waarschijnlijkheid) :P.

Enfin het zijn allemaal planten van rond de 60 cm met een enkele top en geen zijtakken. Dat zijn kenmerken van cannabis ruderalis en die is weer de godfather van autoflower. Vandaar.

Verder zijn het voornamelijk vrouwtjes en als ik die boer was had ik mooi hasj gemaakt uit de resten, het rook niet slecht.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users