Jump to content

Photo

vreemde voedingvoor planten, schimmels etc.

• Please log in to reply
5 replies to this topic

#1 the internal collector

the internal collector

Silent one

• Members
  • 2 posts

Posted 23 July 2013 - 08:37 PM

ik zit mij al een tijd lang af te vragen: wat er zou gebeuren als je wietplanten gedurende 2 weken of langer spoelt met lsa water haha

ik vind nergens info of planten uberhaupt lsa kunnen opnemen en misschien is het ook wel superslecht of je verspilt alleen maar heel veel lsa zaden.. ik heb zelf geen idee dus als iemand hier meer over weet wil ik alles weten haha

alvast bedankt :D

#2 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6385 posts

Posted 24 July 2013 - 07:25 AM

Geen idee, dat is het enige echte antwoord dat ik je kan geven.

Maar wat is precies je doel, mocht je dit gaan proberen?

Mocht er om een of andere reden genoeg LSA in de wiet terecht komen en je gaat deze wiet roken, dan zal je alle LSA direct verbranden, dus dat zal weinig nuttigs opleveren. Ik weet niet hoe groot je plant is, maar zelfs bij een kleine plant zul je heel heel veel zaad nodig gaan hebben wil je uberhaupt nuttige concentraties in de plant bereiken, ervan uitgaande dat het niet wordt afgebroken. En de beste kans maak, als je wilt dat er LSA in het eind product komt door het de laatste weken van de bloei toe te voegen.

Maar nogmaals ik heb geen idee of zoiets zal/kan werken, maar mijn vermoeden is van niet, maar laat je dat er vooral niet van weerhouden..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#3 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9418 posts

Posted 24 July 2013 - 12:19 PM

Ik leg m'n geld op het verspillen van de LSA-zaden.

#4 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2427 posts

Posted 25 July 2013 - 12:03 PM

Afgezien van het verbranden van de LSA, zoals Poelster al zei, kun je beter een extractie doen en dat vervolgens weer toevoegen aan de wiet ipv het via de groei spelen.

Als het puur voor de lol is en verspilling niet uitmaakt, probeer het, eet de wiet ivp het te roken en vertel ons het resultaat ;)

#5 the internal collector

the internal collector

Silent one

• Members
  • 2 posts

Posted 25 July 2013 - 12:19 PM

haha ja ik zat mij gewoon af te vragen, hoe zou een plant op psychoactive stoffen reageren, de toppen bestuderen, ik ga er denk ik gewoon een leuk experiment van maken, 1 op lsa en 1 op psilocybine, maar eerst de inhoudstoffen beter bekijken denk ik, voor het zelfde geld vallen ze gelijk dood neer haha bedankt in ieder geval ik ga wer posten als ik meer weet!

laterrs :D

#6 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9418 posts

Posted 25 July 2013 - 01:00 PM

Ik betwijfel of deze stoffen via de wortels opgenomen zullen worden.

Dan wel of ze in de plant intact blijven.

(als de plant denkt: hey! voedingstoffen! dan zal ze deze afbreken en gebruiken als voeding. niet als inert materiaal opslaan in de plant)

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users