Jump to content

Photo

Growkit meenemen in het vliegtuig

Growkit kweekset paddos vliegtuig

• Please log in to reply
3 replies to this topic

#1 Aquilta

Aquilta

Silent one

• Members
  • 19 posts

Posted 21 July 2013 - 07:34 PM

Beste psychonauten,

Ik vlieg donderdag naar Frankrijk en een vriend vroeg of ik een growkit mee kon nemen. aangezien je wel online kan bestellen en laten leveren aan een frans Adres, vroeg ik mij af of ik dus een growkit in mijn bagage mee mag nemen.

Weet iemand dit of heeft iemand ervaring hiermee? Ik heb de growkit dus al gekocht en ik wil hem eigenlijk gewoon in mijn bagage stoppen in een koelbag met koelelementen erbij. 

Graag hulp.

grt

#2 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6363 posts

Posted 21 July 2013 - 07:50 PM

Ik zou het gewoon naar hem opsturen en geen risico nemen. Waarschijnlijk zal het niet illegaal zijn ondanks het feit dat het mogelijk paddestoelen kunnen worden, maar op veel vluchten mag je niet zomaar levende planten of dieren meenemen, dus wellicht zouden ze daar moeilijk over kunnen gaan doen. De beste kans zal je nog maken als je het in je gewone bagage stopt in een gesloten plastic bak zonder alu-foli of dergeleken, maar waarom het risico nemen als je het ook gewoon op kan sturen?

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#3 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2422 posts

Posted 21 July 2013 - 10:57 PM

Wat poelster zegt. Het zou mij het risico echt niet waard zijn.

#4 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7681 posts

Posted 22 July 2013 - 11:36 AM

Idem.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

Also tagged with one or more of these keywords: Growkit, kweekset, paddos, vliegtuig

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users