Jump to content

Photo

AL-LAD

• Please log in to reply
11 replies to this topic

#1 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 08 July 2013 - 11:39 PM

https://www.erowid.o.../tihkal01.shtml

¨(with 150 µg) "I felt it in less than a quarter hour, and was shooting up past a +++ in another quarter hour. Fast. Just like LSD but without the vaguely sinister push. A little time slowing, randy, no body disturbance. Dropping at six hours and totally tired and going to sleep at twelve hours. I will repeat."

http://www.bluelight...-AL-LAD-Thread/

Het is nu beschikbaar, op 1 plek. De blotters zijn wit met AL-LAD op de voorkant en het molecuul op de achterkant. Er zijn spectrums bijgeplaats, dit werd in ADD van Bluelight geconfirmed als zijnde AL-LAD (al zegt dit niets over wat er natuurlijk op die blotters zit).

:!: Het duurt een tijd om in te werken. 2 uur of langer :!:

Ik vond wel een report op invite-only site, wat MISSCHIEN op AL-LAD zou kunnen wijzen (maar neem dit met een hele grote korrel van je favoriete zout), het gaat hier hoogstwaarschijnlijk om wat anders

57 µg LSD + een onbekende stof.

Vanwege de onbekende stof werd me afgeraden om het te gebruiken. Ondanks dat ze een enorme lijst aan research chemicals kunnen checken konden ze deze stof niet identificeren, maar hij was volgens de medewerkster wel psychoactief (anders zou het niet gemeld worden).

De zegel heb ik een paar weken terug in Den Haag gekocht. Ik ben helaas vergeten een foto er van te maken, maar het had een zwierige blauw/groen/gele afbeelding, en de achterkant was wit met enkele zwarte gekrulde lijntjes.

Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#2 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 09 July 2013 - 07:57 PM

[snaap-edit] onzinnige reply hierboven verwijderd [/snaap]

maar goed, lijkt me wel hele vette stof, vooral ook omdat het heel veel lijkt op lsd maar net wat korter werkt, dus geschikt voor die momenten dat ik er om 11 uur 's avonds toch nog ff aan denk om een blotter te nemen :)

jammer dat t op t moment out of stock is.. :(

A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#3 continuum

continuum

vergelijkt continue

• Members
  • PipPipPip
  • 410 posts

Posted 13 July 2013 - 07:47 PM

Ben er ook erg benieuwd naar. lsd is over de hele wereld bekend, maar bekeken vanuit de chemische groep van lysergine zuur verbindingen is het wel het enige stofje dat op de markt is. Vergelijk het met de chemische varieteit van aangeboden phenylethylamines, welk groot is: 2c-x's, 2c-t-x's, aantal v hun amfetamine wederhelften, 25-x-nbome's, tma's etc). Voor tryptamines is aangeboden varieteit ook flink, maar wel minder dan die van pea's: aantal ongesubstitueerde tryptamines (dmt, det, dpt).. aantal positie 4 varianten (paddo's/psilocybine, 4-aco-dmt, 4-meo-met)... aantal positie 5 varianten (zoals 5-meo-dmt, 5-meo-mipt, -dipt en -dalt..).

Om terug te komen op de eerste regel, zoveel aangeboden variatie van pea's en tryptamines, zo weinig van de lysergamide zuren. Zelfs na 40 jaar is lsd nog (uitzondering daargelaten) de enige algemeen aangeboden vertegenwoordiger van die cluster. Al-lad.. zeker welkom!

#4 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 13 July 2013 - 07:59 PM

zo weinig van de lysergamide zuren

Dat is niet heel raar, gezien de grondstoffen sterk gereguleerd worden en LSD toch wel soort van een 'bewezen' status heeft.
(qua effecten en qua synthese)

Het zou zeker wel interessant zijn om te kunnen vergelijken tussen de verschillende lysergamides, maar helaas zul je het bij LSA en LSD moeten houden :P

#5 continuum

continuum

vergelijkt continue

• Members
  • PipPipPip
  • 410 posts

Posted 13 July 2013 - 08:41 PM

Klopt. Ergotamine ligt niet echt voor het oprapen.. en om nu helemaal van voor af aan te beginnen, dat schiet niet op. Ik heb een  vermoede dat de werking van lysergamides zelfde patroon volgen als tryptamines en pea's... dat te onderscheiden zijn regio's met beweging van gedachten (zoals stimulantia), beweging van gevoel zonder specificiteit voor visuals (ala empathogenen) en regio met specificiteit voor zintuigelijke beweging (met visuals etc)

#6 ecstatic soul disaster

ecstatic soul disaster

Connaisseur de la musique

• Members
  • PipPipPipPip
  • 972 posts

Posted 06 August 2013 - 09:18 PM

Net een paar zegels toegekomen, 150µg. Ik heb ondertussen alleen gehoord dat er minder mind zou worden gefucked dan bij lsd, alhoewel ik daar bij lsd nog niet echt veel problemen van heb ondervonden. Paddestoelen bv. doen dat bij mij, maar lsd heb ik tot nu toe altijd smooth en relaxing gevonden. Dus dat zal bij deze dan dan wel helemaal goed zitten.

Iemand ervaring mee ondertussen trouwens?

omgekeerd gaat ook

#7 azgaza

azgaza

Gotchic

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1116 posts

Posted 12 August 2013 - 09:41 PM

Net een paar zegels toegekomen, 150µg. Ik heb ondertussen alleen gehoord dat er minder mind zou worden gefucked dan bij lsd, alhoewel ik daar bij lsd nog niet echt veel problemen van heb ondervonden. Paddestoelen bv. doen dat bij mij, maar lsd heb ik tot nu toe altijd smooth en relaxing gevonden. Dus dat zal bij deze dan dan wel helemaal goed zitten.

Iemand ervaring mee ondertussen trouwens?

Ik heb het zelfde vernomen en vraag me eigenlijk het zelfde af; uit pihkal lijkt het zintuigelijk uitbundiger en zachter tegelijk; ik krijg het idee uit wat ik heb gelezen dat het mogelijk íets minder stimulerend is (hoop ik ook op) en dat zou ook wel een iets minder aanwezige mentale trip kunnen verklaren.

Nog geen ervaring mee maar zo ergens de aankomende weken/maanden zal dat wel veranderen en dan zal m'n post dr over zeer waarschijnlijk ook een stuk inhoudsvoller zijn :) (tering nieuwsgierig :) )

Edited by azgaza, 12 August 2013 - 09:42 PM.

Aliens take me home.
Tune up, turn around, drop in.

#8 venom

venom

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 227 posts

Posted 29 December 2013 - 08:04 AM

heb in een gekke bui 450mics AL-LAD op de piek van een paddotrip genomen, en tja... ben er niet gekker op geworden hoor ;) ( gooi die radio maar in bad op die piek van white rabbit ;) )

wel heb ik de ene keer erg last van mn maag op gewoon 150ug en de andere keer niet... vraag me af hoe het komt?

LSZ zou ook ietsje beter zijn dan AL-LAD. Daar heb ik al minstens een half jaar blotters van liggen maar komt er niet van...

Heb ze beiden nog voor ze het grote publiek bereikte bemachtigd en vroeg me af of potentie van deze stoffen niet in het gedrang komt. Liggen koud en donker in een ziplock...

Indien er sprake is van degradatie zowiezo, dan gaat heel de boel naar binnen hehe =)

#9 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 29 December 2013 - 12:04 PM

Ik heb geruchten gehoord dat LSZ (of in ieder geval een van de latere batches) gewoon LSD blijkt te zijn (getest in NL bij een van de test centra). Wat ik persoonlijk een beetje vreemd dat een online rc-vendor een illegale stof zou verkopen, maar aan de andere kant is LSD wel makkelijker verkrijgbaar dan LSZ. Nu vraag ik me af of er ook andere mensen zijn die hun LSZ hebben laten testen en of toevallig ook hetzelfde het geval zou kunnen zijn bij AL-LAD, want zo doken ongeveer beide ter gelijk op.

Nu kan ik me ook voorstellen dat de retentie tijd van LSD zo dichtbij die van LSZ ligt dat de testservice een foute conclusie heeft getrokken, dat hebben we waarschijnlijk ook gezien bij 5-APDB/6-APDB, dat ze het verschil niet kunnen zien, maar deze twee hebben ook de exacte massa, waarbij LSD/LSZ weliswaar de massa's heel dicht bij elkaar liggen, maar niet exacte hetzelfde zijn.

Maar nogmaals mijn gok is dat de testservice ze niet van elkaar kan onderscheiden!

En over de stabiliteit, ik vermoed dat ze net zo (on)stabiel zijn als LSD, dus gewoon op dezelfde wijze bewaren. Ik had laatste een discussie met iemand of de azetidine ring van LSZ niet gemakkelijk zou kunnen degraderen. Ik dacht van niet, hij dacht van wel, omdat er nog al wat ringspanning in die ring zit, maar hij kon geen verklaring geven hoe dot dan zou moeten degraderen.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#10 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 05 April 2014 - 01:53 PM

Gisteren een zegel met AL-LAD opdruk met een vermeende dosering van 150 microgram genomen. Let wel: niet getest, dus het zou kunnen dat het geen AL-LAD was, maar iets anders. Daarentegen komen onze bevindingen wel redelijk overeen met wat ik tot nu toe van verschillende anderen heb gelezen.

Tijdsverloop:

Op T+ 0:30  voelden we de eerste effecten, op T+1,5 zaten we wel op onze piek. Veel meer dan een lichte +2 is het niet geworden.

op T+5 zaten we op een +1, en een paar uur later ben ik naar huis gegaan. Met LSD was ik stukken langer bezig geweest en wakker gebleven.

Set / setting:

Set: lichtelijk brakjes en met wat slaaptekort. Setting: eerst een paar uur thuis, op de bank hangend, later een uurtje in het Vondelpark.

Bevindingen:

Ik vond er een beetje stonede waas doorheen zitten. Mentaal gebeurde er bij ons allebei vrijwel niets, al zag ik wel dat we allebei de neiging tot grijnzen niet altijd konden onderdrukken. Ook visueel gebeurde er vrijwel niets - zowel met ogen open als met ogen dicht. Toch zou ik wel zeggen dat we aan het trippen waren, al is het niet makkelijk te duiden wat dat nou precies was, aangezien onze perceptie niet verschrikkelijk veranderd was. Communiceren met vreemden lukte prima toen we op een gegeven moment maar het park in gingen.

Onze gemeenschappelijke mening: een beetje dof, wazig en 'loungey' - lichamelijk niets doen was prettiger dan een rondje gaan lopen. Ook dat in tegenstelling tot acid. Al met al: een vrij boring ervaring. Ben benieuwd wat het in hogere dosering doet, maar dit was voor ons allebei duidelijk te weinig. Een beetje dat net-niet-gevoel, heel irritant.

Vergelijking met LSD:

Het voelde voor ons beiden kwalitatief wel echt anders dan LSD. Weet niet hoe makkelijk ik het in een blinde proef had kunnen onderscheiden van acid (ik ben geneigd om te zeggen van wel), maar goed, set en setting enzo... Ik vond het vooral minder energiek dan acid. Opvallend was voornamelijk het verschil in duur: LSD duurt echt uren langer, wat wel een pluspuntje in het voordeel van AL-LAD is.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#11 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 05 April 2014 - 01:54 PM

Weet iemand trouwens waarom het niet AL-LSD heet? Omdat ze nu de Engelstalige benaming voor zuur - acid - hebben gebruikt, ipv het Duitse Säure?

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#12 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 06 April 2014 - 10:08 AM

Waarschijnlijk omdat Shulgin het die naam gegeven heeft: https://www.erowid.o.../tihkal01.shtml

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users