hey beverig ventje allereerst welkom.
ik ben wel benieuwd wat je met deze zin bedoeld en wat je verstaat onder heftig trippen:
Vooral die minder-is-meer-leugen heeft mij op een dwaalspoor gebracht.
ik ben zelf ook een groot fan geweest van een goede binge, hoge doseringen en poly-gebruik... echter zijn dat niet per se mijn heftigste trips geweest en ook niet perse mijn mooiste trips... ik merkte bij mezelf juist op dat het vooral verdovend werkte en ik er achteraf niets aan had, behalve dan de herinneringen aan momenten die ik heb beleefd (zeker niet onplezierig), ik zie het dan ook vooral als stom dronken worden; af en toe zeker leuk en nodig, maar niet altijd het doel en niet altijd gewenst. bij te lage doseringen heb ik overigens hetzelfde effect, ik kan er dan ook slecht tegen om net tegen trippen aan te zitten, als ik de stad in ga vind ik het dan weer wel leuk om het bij 1 zegel of zo te houden, geeft dan net een andere twist aan mn avond.
wat is jouw visie hierop en hoezo voel je je op een dwaalspoor gezet? wat is je doel met trippen en zie je ook in dat andere mensen andere doelen kunnen hebben en hun eigen doelen op verschillende manieren kunnen bereiken (bijvoorbeeld met lagere dosissen)?
hierbij nog de vraag in welke setting je drugs gebruikt en welke soort drugs (uppers, downers, dissociatieven of psychedelica)?