Mano diazepamEcht of niet?
Posted 25 May 2013 - 06:10 PM
Zojuist in Bangkok bij een apotheek 50 diazepam gehaald met de merknaam mano 10 mag. Nu ben ik al enkele jaren verslaafd aan valium, en mijn stack uit Nederland raakt op. Ik lees op internet verhalen over dat ze eventueel nep zijn. Is er iemand die mij kan vertellen of dit zo is? Voor mij levensbedreigend als ik plots zonder kom te zitten en ik blijf hier nog enkele maanden. Graag advies/hulp. Ik heb ze natuurlk al getest maar ik voel al jaren geen duidelijk gevoel dus ik kan het niet echt testen of deze nou werken. Iemand ervaring met deze pillen? Ik heb er verdomme nog een godsvereringen voor mogen betalen ook en het is zeer belangrijk voor mijn afbouwschema...geen zin om een ontrekkingsinsult te krijgen omdat ik nep medicatie slik..iemand dus ervaring met de mano 10mg....en als ik ze van de apotheek heb, weliswaar onder de toonbank en in zakjes ipv strips..hoe betrouwbaar is dit dan? Ze lijken wel exact op de mano images op Google overigens...
Posted 26 May 2013 - 01:55 AM
Wat ik begrijp na even zoeken op internet is dat Mano diazepam makkelijk is na te maken en dit ook wordt gedaan, maar het is wel een echt merk. Aangezien je daar geen test-service hebt, een halve testen door te nemen?
En ook al is het nagemaakte, dan kan er nog diazepam inzitten het is alleen dan onbekend hoeveel en welke andere stoffen er nog bij zitten + puurheid van de dia zelf.
>> Regels DHP << (klikbaar)
- Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
- Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.
Posted 26 May 2013 - 01:02 PM
Voor zover ik begrijp is het risico niet dat er een gevaarlijke andere stof in zit, maar dat er geen diazepam in zit. Ik weet niet wat je onderhoudsdosis momenteel is, maar wat verwacht je zelf dat het grootste risico is als je deze pillen neemt? Ik zou in elk geval zorgen dat je ze neem terwijl je nog wat van je Nederlandse stash hebt. Dus als je dan merkt dat je last krijgt van onthoudingsverschijnselen, dan kan je altijd nog wat van je Nederlandse stash nemen om dit te ondervangen. Als je verder nergens last van hebt, zit je goed.
Begreep ik trouwens dat je aan het taperen bent? D.w.z. aan het afbouwen? Good luck!
Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
Posted 02 June 2013 - 03:58 PM
in deze landen is het gekend dat apothekers vervalste medicijnen verkopen, ook al zijn het officiele apotheken...
Actieve stof zal wel goed zitten denk ik, maar ik hbe het al vaak gehoord, en ze verkopen niet enkel aan toeristen ofzo, ook aan de gewone mensen daar...
Wat ik wel erger vind is wat ik in een reportage heb gezien dat er in india echt zware anti kanker medicijnen gewoon vrij op markten wordt verkocht enzo.. En daarvan was de samenstelling meestal heel dubieus, ondegedoseerd etc...
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users