Jump to content

Photo

Mdma + Azathioprine en Humira -> contra-indicaties?Wil trippen met een meid die de ziekte van Crohn heeft en meds gebruikt.

• Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 Evertt

Evertt

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 193 posts

Posted 09 May 2013 - 12:23 AM

Nou de titel zegt basically alles al. Ik ben nieuwsgierig of hier iemand zit die bovenstaande medicijnen gebruikt en/of de ziekte van Crohn heeft en weet of die medicijnen of die ziekte contra-indicaties geeft met mdma. Kan iemand mij hier over informatie geven?

Done: Alcohol, THC, MDMA, Truffels, LSD, DMT, Paddo's, N2O, Concerta 36, Racetams, Dextro-Amfetamine, MDAI, GHB, Morfine, Salvia, Nootropics (aka smart drugs)
To do: MDA, MDMAI, Mescaline, Muscimol (aka Amanita Muscaria), 5-MeO-DMT, (5-MeO)-DPT, (5-MeO)-AMT, (5-MeO)-DIPT (aka foxy), (5-MeO)-MIPT, 4-HO-MET

Op zoek naar de ultieme seks drug/combo en naar de ultieme euforische/liefdevolle drug/combo.

#2 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6395 posts

Posted 09 May 2013 - 03:42 PM

Een kennis van me heeft ook de ziekte van Crohn en zij gebruikte volgens mij ook azathioprine en had nooit last van contra-indicaties, Adalimumab (Humira) zou ik niet weten, maar aangezien dit een anti-body is die aangrijpt op THFalpha zie ik niet hoe deze een interactie met MDMA aan zou kunnen gaan, maar zoals altijd in dit soort topics, ik ben GEEN arts, ik heb NOOIT medisch training gehad, dus hecht niet te veel waarde aan mijn advies. Het beste is gewoon haar dokter even een belletje te geven. Het is namelijk zijn beroep om hier iets zinnigs over te zeggen, hij kan het er hooguit niet mee eens zijn, maar dat is slechts zijn mening en hij kan er verder weinig mee, vanwege zijn beroepsgeheim. En als ze dat toch liever niet doet, stap dan een willekeurig (wat grotere) apotheek binnen en vraag het daar, want daar zullen ook de nodige mensen met kennis rondlopen. En wellicht kan je ergens een nummer vinden waar je anoniem medische vragen kan stellen??

Maar zoals ik al zei, ik vermoed niet dat er een interactie zal zijn. Zolang ze maar geen prednisone gebruikt, want deze drug staat volgens mij wel bekend als een drug dat het veel interacties aan gaat met andere drugs, dus wellicht ook MDMA.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#3 Evertt

Evertt

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 193 posts

Posted 13 May 2013 - 03:42 PM

Oké bedankt voor je informatie. We zullen inderdaad maar proberen om haar arts te bellen en te vragen wat hij er over weet.

Done: Alcohol, THC, MDMA, Truffels, LSD, DMT, Paddo's, N2O, Concerta 36, Racetams, Dextro-Amfetamine, MDAI, GHB, Morfine, Salvia, Nootropics (aka smart drugs)
To do: MDA, MDMAI, Mescaline, Muscimol (aka Amanita Muscaria), 5-MeO-DMT, (5-MeO)-DPT, (5-MeO)-AMT, (5-MeO)-DIPT (aka foxy), (5-MeO)-MIPT, 4-HO-MET

Op zoek naar de ultieme seks drug/combo en naar de ultieme euforische/liefdevolle drug/combo.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users