Iemand ervaring met aniracetam? Mede op aanraden van Icelus heb ik een tijd geleden wat besteld om te kijken of ik mijn gebrekkige concentratievermogen er wat mee op kon krikken. Heb een paar keer 's ochtends na het ontbijt (incidenteel, dus niet langere tijd achter elkaar) zo'n 600 mg. aniracetam genomen. Zonder choline-bron overigens, wat wel wordt aangeraden... meestal deed het niet veel, afgezien dat ik er wat lichte hoofdpijn van kreeg.
Vanochtend na een bak vette biogarde de dosis opgeschroeft - 1200 mg. aniracetam. Tegen de tijd dat ik op m'n werk kwam voelde ik me behoorlijk strak staan. Niet amfetamine-strak, maar wel aardig gestimuleerd. Moet nog zien of mijn focus er ook daadwerkelijk door verbeterd is, maar ik voel in ieder geval wel duidelijk een effect. Heb ook klamme handjes, wat bij mij meestal een onmiskenbaar teken is dat ik een psychoactieve substantie heb geconsumeerd.
Nu, een uurtje later, heb ik het idee dat ik beter met het effect kan omgaan, maar voel me nog steeds behoorlijk gestimuleerd. Heb besloten geen koffie te drinken, want dan zou het wel eens té erg kunnen worden.
Interesting though. Iemand anders ervaring met aniracetam?