25I-NBOMe wordt verkocht als Hofmann LSD-trips
Posted 14 April 2013 - 11:23 AM
Deze batch zegels is levensgevaarlijk. Dat is een zeer belangrijke distinctie en maakt een mooie omschrijving van het 'continuum van de werking van psychedelica' compleet irrelevant.
Zeggen dat het allemaal niet uit maakt is echt een kul statement waar je mensen mee in gevaar brengt.
OPPASSEN DUS!
Posted 14 April 2013 - 01:49 PM
Slechts dosering bepaald de giftigheid en dus ook het verschil tussen recreatieve/medicinale en toxische werking van stoffen. 25I-NBOMe levensgevaarlijk? Ik geloof dat we erg ver uit elkaar liggen...
Over proza...
"No poems can please for long or live that are written by water drinkers."
ofwel: "Er bestaat geen poezie onder waterdrinkers..." Ovidius....
Posted 14 April 2013 - 05:29 PM
Om het e.e.a. te verduidelijken...
ik ben van mening dat dergelijke stoffen fatsoenlijk onderzocht moeten worden. Je kunt wel zeggen 'levensgevaarlijk', maar het is en blijft een psychedelicum dat mensen aantrekt. Afgelopen 40 jaar heeft tijd stilgestaan in onderzoek naar psychedelica. Als je het onderwerp psychedelica meer bespreekbaar wilt maken denk ik niet dat je eraan ontkomt om jezelf de vraag te stellen: hoe zijn verschillende psychedelische stoffen overeenkomstig of verschillend?
Posted 14 April 2013 - 07:11 PM
Als er mensen deze blotters consumeren en op overdoseren (wat bij de langere come-up zeker te verwachten is) kunnen er zeer gevaarlijke situaties ontstaan.
Dit is dus geen discussie over of deze stof wel of niet te gebruiken is, het gaat er om dat het verkocht wordt als LSD wat extra gevaar met zich mee brengt.
Posted 14 April 2013 - 09:26 PM
Slechts dosering bepaald de giftigheid en dus ook het verschil tussen recreatieve/medicinale en toxische werking van stoffen. 25I-NBOMe levensgevaarlijk? Ik geloof dat we erg ver uit elkaar liggen...
Even voor de duidelijkheid: je weet dat er al mensen zijn overleden aan NBOMes? Natuurlijk ligt dat aan de dosering, maar de safety index van NBOMes lijkt een stuk lager te zijn dan van LSD. Vandaar dat dreamer mijns inziens gelijk heeft.
Posted 15 April 2013 - 09:34 AM
Mensen, discussies over het kwalitatieve verschil tussen verschillende psychedelica zijn terecht, maar hier niet op hun plaats. Als jullie die discussie verder willen voeren split ik dit topic wel. Ook de discussie over het gebrek aan kwaliteitscontrole bij illegale substanties is per definitie zinnig, maar wederom: hier gaat het om de waarschuwing dat bepaalde blotters NBOMe's bevatten in plaats van LSD.
Als iets verkocht wordt als iets (LSD) terwijl het een andere stof (2C-I-NBOMe of 25I-NBOMe) bevat, dan is het in het belang van consumenten dat dat benadrukt wordt, te meer omdat die laatste stof meer gezondheidsrisico's heeft dan LSD.
Zoals dreamer terecht benadrukte zijn er mensen met ernstige klachten na gebruik van NBOMe's, terwijl de fysieke risico's bij gebruik van LSD - ook in hogere hoeveelheden - zeer beperkt zijn.
Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
Posted 15 April 2013 - 04:47 PM

Posted 15 April 2013 - 04:50 PM
Posted 15 April 2013 - 05:31 PM
Mooi dat het jou goed bevallen is, maar er zijn dus doden gevallen door doseringen die, verhoudingsgewijs, bij LSD fysiek veilig zijn. Niet meer opstaan is een naar soort ruis
Posted 11 July 2013 - 07:47 PM
Halloo,
Mazzelaar dat ik ben heb ik een andere variant hoffmans te pakken. De eerste (beheiligschennisde) variant was met 5 fietsjes en die bevatte mijn favoriete substantie 2CI.....(ik heb in dit spul echt te weinig interesse om de naam te onthouden), de andere batch heeft een jaartal dat heeft plaatsgevonden in de 20e eeuw. Gelukkig was ik zodanig briljant om niet een grote lading aan te schaffen. Dus 2 gekregen, maar de testservice wilde er maar 1 (raar, ik zou dat persoonlijk anders aanpakken ). En nu ben ik misschien niet zodanig bekend met de protocollen bij de service daarzo als sommigen hier op het forum (maar ben ze wel dankbaar). Maar op deze batch zat naast mijn hobbydrugs 2cInbøme ofzo ook nog een andere actieve stof. Nu ben ik wel benieuwd wat dat is. Zou het alcohol of oplosmiddel kunnen zijn of een stof om het effect nog even een wending te geven, zodat je hart echt op volle toeren gaat draaien? Ik heb alleen scheikunde diploma A & B, dus ben oprecht benieuwd.
En ik eet ze niet op, dus er zijn weer gelukkige of minder gelukkige vissen binnenkort.
Dagdag
Posted 11 July 2013 - 08:48 PM
1tje om te testen, waarom zouden ze die andere willen?
>> Regels DHP << (klikbaar)
- Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
- Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.
Posted 11 July 2013 - 08:53 PM
Mazzelaar dat ik ben heb ik een andere variant hoffmans te pakken. De eerste (beheiligschennisde) variant was met 5 fietsjes en die bevatte mijn favoriete substantie 2CI.....(ik heb in dit spul echt te weinig interesse om de naam te onthouden)
Bedoel je 2C-I of 25I aka 2C-I-nBOMe? 2C-I gaat niet in een volledig werkzame hoeveelheid op een normale blotter passen.
Edited by dreamer, 12 July 2013 - 05:44 AM.
Posted 01 August 2013 - 11:15 AM
Excuses, ik bedoelde 2C-I-nBOMe. En de reden dat ik die ander zou willen hebben, is dat er een zeer kleine kans bestaat dat er lsd op zit en dat lust ik wel.
doei
Posted 16 August 2013 - 12:10 AM
Sommige van de Nbome-serie zijn niet oraal actief , door er een cyclo-dextrine bij te mixen (dit vind ik persoonlijk 1 van de meest mooie molecuul-structuren btw) worden de Nbomes omcapselt met een suiker-vorm , die het transport door de maag heen fixen , de enzymen in je darmen breken de cyclodextrine af waardoor de Nbome vrijkomen en dus via je spijsvertering actief worden..
toen ik nog product-ontwikkeling deed voor een bekende smartshop-keten hebben we dit geprobeert met Salvinorin A , helaas was dit niet een betrouwbare methode voor oraal active Salvia, maar blijkt dus wel voor de nbome's te werken.
Posted 16 August 2013 - 01:04 PM
Een stukje op erowid dat hier aan gerelateerd is;
http://erowid.org/ch...bome_bits.shtml
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 20 August 2013 - 09:51 PM
Heb laatst flink wat zegels gekregen van m'n vriendin zal der ff vragen wanneer we ze gaan testen
Posted 20 August 2013 - 10:05 PM
Posted 21 August 2013 - 02:21 AM
Niet, daarom ga ik ze ook testen. Klassieke hoffmans
Posted 21 August 2013 - 06:59 AM
Op de Hofmanns zit regelmatig iets anders dan LSD tegenwoordig. Dus zeker even laten testen voordat je ze neemt.
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users