Jump to content

Photo

LSDo´s and LSDont´s?

• Please log in to reply
7 replies to this topic

#1 Pete Pablo

Pete Pablo

Silent one

• Members
  • 18 posts

Posted 27 March 2013 - 01:08 PM

Beste medepsychonauten,

vanavond ga ik voor het eerst LSD proberen met een goede vriend van me.

We hebben allebei ervaring met verschillende tripmiddelen (paddo's tot ong 3,5gr en DMT)

nu vroegen wij ons af of er of er nog dingen zijn waar we voorzichtig mee moeten zijn. 

(er zal geen alcohol worden gedronken en er zal wat hash aanwezig zijn voor eventuele misselijkheid zoals bij paddo's)

ik heb een heerlijke muzieklijst klaarstaan en ook wat schildersdoeken en vers fruit.

de blotters die ik heb zijn Hoffman millenium van ±85mics, de planning is om er 1 per persoon te pakken, met eventueel een halve extra.

Hebben jullie nog bepaalde Do's die onvergetelijke avonden hebben gemaakt, of Don'ts om te ontwijken?

alvast bedankt!

Darwin had it all wrong...we never evolved from apes, but rather beams of light, as its conciousness that forms matter and not the other way around.

#2 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9416 posts

Posted 27 March 2013 - 01:13 PM

Klinkt alsof jullie prima voorbereid zijn!

De misselijkheid bij LSD valt behoorlijk mee in vergelijking met paddo's, dus die hash kunnen jullie wel bewaren voor de na-chill ofzo.

Fijne trip gewenst verder en be safe :)

#3 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 27 March 2013 - 09:09 PM

Ga wat doen, niet de hele avond/nacht binnen zitten maar beetje rond lopen buiten.

Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#4 DutchPassion

DutchPassion

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 288 posts

Posted 03 April 2013 - 08:08 PM

TJa beetje laat natuurlijk maar hoe was het?

Wat ik van je verhaal lees inderdaad goed voorbereid!

En inderdaad wat mind zegt, afwisseling van omgeving vind ik altijd wel prettig met trippen.

#5 Pete Pablo

Pete Pablo

Silent one

• Members
  • 18 posts

Posted 07 April 2013 - 03:35 PM

Wegens wat omstandigheden is het niet doorgegaan, we hadden allebei niet zo'n lekker dagje gehad. Nu weer even een geschikt dagje zoeken, maar dat moet goed komen aangezien de lente eindelijk gaat beginnen.

Darwin had it all wrong...we never evolved from apes, but rather beams of light, as its conciousness that forms matter and not the other way around.

#6 DutchPassion

DutchPassion

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 288 posts

Posted 09 April 2013 - 09:41 PM

Verstandig besluit om het dan toch niet te doen in elk geval, er komen weer moge lentedagen aan in elk geval! :bloem:

#7 Dreamtime

Dreamtime

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 68 posts

Posted 27 April 2013 - 11:03 AM

Een LSDon't is om in de avond te beginnen :D

Deze duurt echt 8-12 uur, het is veel gunstiger om rond het middaguur te beginnen zodat je op een normale tijd naar bed kunt. Een LSDo dan weer is om de andere dag geen sociale verplichtingen te hebben!

#8 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 28 April 2013 - 05:14 PM

^amen. heb gisteren om 11 uur 's avonds nog idd een zegel genomen, vanochtend om 10 uur pas de slaap kunnen vatten. ik zou nu echter geen problemen hebben met sociale verplichtingen, werk en schoolverplichtingen zijn wel weer een not done voor mij :(

A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users