Psychedelica & antidepressivaeen officieel topic
Posted 14 May 2007 - 11:17 AM
Ik ben een gelegenheidsgebruiker (enkele keren per jaar) en heb hiervoor Paroxetine gebruikt. Dat ging altijd prima, de effecten waren hooguit wat minder.
Nu vallen Paroxetine en Fluoxetine in dezelfde categorie anti-depressiva maar ben toch even benieuwd of iemand ervaring of info heeft.
Thanks!
Posted 14 May 2007 - 11:37 AM
http://www.erowid.or...ois_info4.shtml
Oh wacht, volgens mij heb je geluk!

Hoe lang gebruik je al prozac?
[e] bad trip-report: paddo's en prozac
Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
Posted 14 May 2007 - 11:55 AM
Hoe lang gebruik je al prozac?
Bedankt voor je reactie.
Ik ben nog maar een paar weken begonnen dus voorlopig nog geen psychedelische middelen voor mij.
Ik wil dat de fluoxetine eerst goed zijn werk doet en is geaccepteerd door mijn lichaam. Dus ik wil zeker nog een eek of 6 tot 8 wachten...
Za de pagina's eens doorlezen. Bedankt voor de links
Posted 14 May 2007 - 03:27 PM
Als je dus een SSRI neemt, moet je waarschijnlijk meer nemen van een van bovenstaande drugs om er wat van te voelen. Sommige mensen zeggen dat ze meer LSD moeten nemen, maar met paddo's dezelfde dosis als zonder SRRI's. Wees dus voorzichtig en begin met een kleine dosis, en neem niet te snel meer.
ATTENTIE: neem geen 'ayahuasca' wanneer je SSRI's neemt. Combineer nooit SSRI"s met een MAOI (bijvoorbeeld harmaline)
http://www.dhpforum....p?showtopic=635
>> Regels DHP << (klikbaar)
- Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
- Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.
Posted 14 May 2007 - 05:36 PM

- Je suis le nomade qui marche la nuit, et qui attends le jour, et l'oublie. -
Posted 14 May 2007 - 10:07 PM
ik hoop dat paddos je laten inzien dat prozac niet nodig is. verder: godspeed!
De paar trips die ik per jaar heb geven mij ongelooflijk veel energie en is een ontlading van mijn creativiteit (en juist ook weer het opladen daarvan).
Helaas zakt mijn serotonine-peil in de winter zover naar beneden dat ik hulp nodig heb de boel weer op peil te krijgen, in combinatie met lichttherapie (familiekwaal).
Heb al vanalles geprobeerd en dit lijkt (helaas overigens) toch de beste oplossing.
Wellicht geven de paddestoelen mij ooit nog eens een goede verklaring. Want daar zijn ze zeker krachtig genoeg voor!
Posted 15 May 2007 - 12:00 AM

ok niet de plek voor zo'n discussie, maar vind t soms jammer dat bijvoorbeeld serotonine zo'n imago heeft gekregen dat het net als benzine is en op kan raken en dat je het dan weer bij kan vullen enzo. was het maar zo simpel. maargoed de farmaceutische industrie moet iets doen om hun waren aan de man te brengen.
maar vat me niet verkeerd op: als het werkt heb je alle reden om het te nemen.
heb je btw baat bij lichttherapie? ik ken meerdere mensen die t probeerden maar niemand die het wat vond. zelf vind ik t niet relaxed dat t alleen om licht gaat. t gaat ook om de warmte van de zon op je huid als je buiten komt en die is gewoon niet kunstmatig aan te brengen. zit je dan in zo'n cabine of heb je gewoon een speciale lamp op je bureau ofzo?
ontopic: paddo's, nice

- Je suis le nomade qui marche la nuit, et qui attends le jour, et l'oublie. -
Posted 15 May 2007 - 12:57 AM
Maar dat de combi gevaarlijk is heb ik wel all-over gelezen, dit is toevallig iemand die ik goed ken. Aan beide kanten hecht ik waarde.
Waarschijnlijk is hetzelfde met paddo's een goed punt om in je achterhoofd te houden, ik bedoel dat je het goed plant.
2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.
Posted 15 May 2007 - 09:47 AM
aya lijkt me niet aan te raden zomaar stoppen met je medicatie ook niet.
- Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.
Posted 15 May 2007 - 10:08 AM
heb je btw baat bij lichttherapie? ik ken meerdere mensen die t probeerden maar niemand die het wat vond. zelf vind ik t niet relaxed dat t alleen om licht gaat. t gaat ook om de warmte van de zon op je huid als je buiten komt en die is gewoon niet kunstmatig aan te brengen. zit je dan in zo'n cabine of heb je gewoon een speciale lamp op je bureau ofzo?
ontopic: paddo's, nice
De echte zon heeft veel meer invloed. Tijdens het mooie weer afgelopen zes weken ben ik weer helemaal bijgekomen en dat probeer ik nu op peil te houden.
Die lichttherapie heeft zeker zin, echter werkt het maar voor korte duur (enkele dagen tot een kleine week). Als ik 10 minuten met m'n brilletje op achter die lampen heb gezeten dan loop ik de deur uit met energie van jawelste.
Wat betreft de Flueoxetine: Ik probeer het zo min mogelijk te gebruiken en stop eens per jaar, gewoon om te kijken of het zonder goed gaat!
Weer terug on topic: Ayahuasca is niet voor mij weggelegd denk ik. Paddestoelen hebben bij mij altijd al een overweldigend effect gehad en vervelen nog steeds niet. Verder staan 2c-b (vanwege de visuele effecten) en misschien ooit nog eens LSD op het lijstje. Daarmee kan ik wel voort.
Posted 15 May 2007 - 01:08 PM
Posted 15 May 2007 - 01:42 PM
Nu kan het altijd gebeuren dat je een keer je medicatie vergeet en is dat niet heel erg, maar bewust je medicatie tijdelijk stoppen, terwijl je therapie er baat bij heeft lijkt me niet goed.
Dat zou ik ook nooit zomaar doen, vandaar dat ik wilde dubbelchecken of de combi problemen op kan leveren.
Ik ben altijd al erg voorzichtig met drugs geweest en neem liever de eerste keer te weinig dan teveel.
Ben natuurlijk net begonnen met Fluoxetine en heb daardoor al een week een zeer prettige high. Beetje het warme gevoel dat je hebt als paddo's net beginnen te werken. Absoluut niet onprettig.
En dat onder werktijd!

Posted 08 August 2007 - 04:03 PM
Helaas heb ik nog steeds geen goede trip gehad. De fluoxetine lijkt de psilocybine teveel te onderdrukken waardoor de trip net niet los komt.
Voor de medicatie had ik voldoende aan 1,3 voor een rustige, kleurrijke trip tot 2 gram voor een flinke trip.
Even op een rijtje:
1e keer: 1,5 gram, een testdosis.
Er gebeurde weinig en kreeg pas een roes na wat joints en bier. tripreport
2e keer: 1,7 gram, de rest van het bakje wat ik gekocht had.
Iets meer effect maar nog steeds minimaal. De wereld wilde nog steeds niet gaan ademen. Wel wat scherper zicht.
3e keer: 2,3 (afgelopen weekend).
Alweer niks! Iets scherper zicht en wat contrastvollere kleuren maar verder nada.
Er zat voldoende tijd tussen de trip, minstens 2 tot 3 weken, dus van tolerantie zou amper sprake moeten zijn.
Volgende keer ga ik maar eens naar 3 of 4 gram gedroogd. Hopelijk gebeurd er dan iets meer...
Posted 08 August 2007 - 06:07 PM
Is het competitie van de drug met de verhoogde concentratie natuurlijke neurotransmitters? of is het misschien downregulatie van de receptoren door het gebruik van de ssri?
Of misschien heeft de drug meer moeite om in de synaps te komen?
Ik vraag me af of hier meer over bekend is.
If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not
Now I'm Ready to start
Posted 08 August 2007 - 08:05 PM
jammer dat cad0 er nooit meer is, als iemand het weet is hij het wel..Vraag me af hoe een ssri de werking van verschillende psychoactieve drugs nou precies onderdrukt.
Is het competitie van de drug met de verhoogde concentratie natuurlijke neurotransmitters? of is het misschien downregulatie van de receptoren door het gebruik van de ssri?
Of misschien heeft de drug meer moeite om in de synaps te komen?
Ik vraag me af of hier meer over bekend is.
Laatste keer dat ik hem sprak was ie druk bezig met zijn studie, drugs deed hij nooit meer behalve sporadisch ketamine.
Edited by mind, 08 August 2007 - 08:06 PM.
Posted 08 August 2007 - 11:55 PM
de drug heeft de serotonine transporter nodig om in de synaps te komen, deze transporter wordt geblokkeerd door de SSRIOf misschien heeft de drug meer moeite om in de synaps te komen?

Posted 09 August 2007 - 12:01 PM

Het zal vast e.e.a. te maken hebben met de heropname of blokkering.
Ik ben benieuwd of een hogere dosis wel effect oplevert...
Posted 14 August 2007 - 04:57 PM
Posted 14 August 2007 - 07:03 PM
2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.
Posted 15 August 2007 - 09:59 AM
Dit denk ik omdat ik de me de eerste weken dat ik begonnen was erg high voelde, en dat begon al na de inname van de eerste pil.
Ik wordt nu bijvoorbeeld ook minder snel high van weed, ik moet meer roken dan de rest.
Bij alcohol merk ik amper verschillen, alleen wat versuffing als ik erg moe ben...
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users