Jump to content

Photo

B3 - Wat is dit voor spul?Nieuwe Research Chemical

• Please log in to reply
16 replies to this topic

#1 Lµserg Diethel

Lµserg Diethel

zonder (roet)filter

• Members
  • PipPipPip
  • 424 posts

Posted 26 February 2013 - 06:37 AM

B3; Een nieuwe RC die populair is geworden in mijn omgeving - ik hoor er hele positieve dingen over, maar ik ben nogal huiverig om het zelf te nemen totdat ik weet wat dit spul nou eigenlijk is. Ik kreeg mee dat het iets zou zijn wat lijkt op MDMA/mephedrone "maar dan zonder dat je opgewonden raakt" - maar zo'n vage omschrijving kan alles zijn. Ik vind alleen dit:

"1 gram B3
B3 research chemical is the best Rc on the market researcher have been amazed buy the research results around this chemical ..." - Geen duidelijke omschrijving van wat het is dus. Iemand?

#2 insayan

insayan

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 48 posts

Posted 26 February 2013 - 07:39 AM

Zelf heb ik er geen ervaring mee, na wat online research blijkt het een sterkere variant te zijn van b2. De structuur lijkt op die van MDMA en zou gelijkaardige effecten als methylone en mephedrone. Het is relatief nieuw dus er is nog niet veel van geweten (vandaar dat het nog steeds een research chemical is). Meestal worden chemisch vervaardigde drugs een klein beetje gewijzigd om toch op een "legale" wijze verkocht te worden. Er zijn hier en daar wel wat trip reportjes te vinden over b2 en het zou erg gelijkaardig zijn maar dan sterker (langere effecten?). Het is erg moeilijk om online research te doen aangezien de naam zo algemeen is.

Drugs are like hammers, it can create wonderful things in the right hands but in the wrong hands it creates a bloody mess.

#3 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6395 posts

Posted 26 February 2013 - 08:58 AM

Ik weet ook niet wat B2 is. Je zegt dat de structuur lijkt op die van MDMA, maar zou je ook de structuur (en die van B2) kunnen posten, ben wel benieuwd?

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#4 Lµserg Diethel

Lµserg Diethel

zonder (roet)filter

• Members
  • PipPipPip
  • 424 posts

Posted 26 February 2013 - 09:44 AM

Als ik de structuur/naam van de stof wist zou ik het ook kunnen uitzoeken ;)

#5 insayan

insayan

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 48 posts

Posted 26 February 2013 - 10:59 AM

Wat google werk leverde me het volgende op voor B2 (voor B3 valt heel wat minder te vinden):

IUPAC Name: 3-(2H-chromen-7-yl)butan-2-amine
Synonyms: UG6981 / Banshee dust / Mitsubishi / B2
Molecular Formula: C13H17NO
Molecular Weight: 203.284/mol
Density: 1.13g/cm3
Smiles Notation: C1=C2C(=CC=C1C(C(N)C)C)C=CCO2

Posted Image

Zoals ik eerder zei, ik heb geen ervaring met dit product of ken verder niemand die het heeft gebruikt. Deze informatie komt louter van wat google mij wist te vertellen. Ik heb geen idee hoe betrouwbaar deze bron is aangezien ik verre van ervaring met chemie heb :D (geen idee of het toegelaten is om een bronvermelding te maken aangezien het van een "concurerend" forum komt, laat me iets weten en ik post een link.)

Drugs are like hammers, it can create wonderful things in the right hands but in the wrong hands it creates a bloody mess.

#6 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7692 posts

Posted 26 February 2013 - 03:24 PM

B3 research chemical is the best Rc on the market researcher have been amazed buy the research results around this chemical ..." - Geen duidelijke omschrijving van wat het is dus. Iemand?

Als iemand zoiets zou aanbieden, zou dat voor mij al een reden te zijn om niets van diezelfde vendor nog te vertrouwen. Waarom niet zeggen wat het is?

Dit kan alles zijn inderdaad. Geen 5- of 6-ABP?

[edit] Moleculair gewicht komt niet overeen met bovenstaande suggesties. Nog niet gezocht voor MDAI, mephedrone en andere amphs...

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#7 SuperFunker

SuperFunker

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 634 posts

Posted 26 February 2013 - 03:52 PM

Hebben de mensen in je omgeving geen verpakkingen waar iets aan informatie op staat? Misschien kunnen zij hun leverancier mailen voor info?

Anders niet nemen zou ik zeggen. Er zijn wel meer van die rare producten waar niet op staat wat t is. Alleen een naam als: extreme bean oid.

#8 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9425 posts

Posted 26 February 2013 - 03:55 PM

@ snaap: Plaatje en genoemde molecuul-formule/gewicht komen prima overeen hoor. Maar geen enkele indicatie dat 'B2' ook deze structuur heeft.

Verder betekend een zelfde (marketing-)naam natuurlijk niet dat het ook een zelfde soort stof betreft voor B3.

#9 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7692 posts

Posted 26 February 2013 - 04:07 PM

Ik bedoelde dat moleculair gewicht van B2 niet overeenkomt met mol. gewicht van 5- en 6-APB.

En inderdaad, een vergelijkbare marketingnaam zegt helemaal niets over niets, potverdorie. Tis tragisch. En sowieso zou ik echt serieus ver blijven van dit soort dodgy dingen... ik hou er in elk geval niet van als men niet zegt wat ze verkopen.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#10 insayan

insayan

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 48 posts

Posted 26 February 2013 - 04:24 PM

Het ziet er inderdaad fishy uit. Op het internet vind je er ook bar weinig van enkel hier en daar wat reviews of een vendor die het aanprijst als "best ever", ik zou me er niet aan wagen :D

#11 ThijsWTF

ThijsWTF

Silent one

• Members
  • 18 posts

Posted 26 February 2013 - 05:48 PM

Misschien een mailtje sturen naar de vendor?

#12 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 26 February 2013 - 07:23 PM

Echt belachelijk om zo'n misleidende namen te gebruiken.
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#13 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 26 February 2013 - 10:21 PM

Dit soort dingen moet je niet willen. De stofnaam is niet eens bekend, en waarschijnlijk is deze stof ook helemaal niet getest, niet eens op ratten.

B2 (..). Hoe zijn echte naam luidt, is niet bekend.
https://nl.wikipedia.../B2_(personage)
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#14 Lµserg Diethel

Lµserg Diethel

zonder (roet)filter

• Members
  • PipPipPip
  • 424 posts

Posted 28 February 2013 - 07:51 PM

Oh nee, ik heb het ook afgeslagen om precies de redenen die jullie noemen. Sterker nog, ik ben een beetje bezorgd; Het is opeens super populair in de scene (kreeg al 3 keer van verschillende mensen een lijn/pilletje aangeboden,) van de ene op de andere week; En ik hoop heel erg dat er niet over 3 maanden allemaal mensen met een hersenbeschadiging rondlopen. Normaal ben ik altijd een beetje de informatiebaak qua drugs voor mensen, maar ik weet hier niks over - en het lijkt me niet super fris.

#15 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7692 posts

Posted 01 March 2013 - 11:32 AM

Well... heb je iemand aangeraden om een sample naar de testservice te brengen om te kijken wat het is? Harm reduction, weetje.

Thank you, the mdgt.

#16 leipe wimpie

leipe wimpie

leipe staartjes

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4744 posts

Posted 01 March 2013 - 04:12 PM

Geen niacine dus. Lekker verwarrend ja.

Spoiler

Posted Image T h e N a t i v e A l i e n.
- Je suis le nomade qui marche la nuit, et qui attends le jour, et l'oublie. -

#17 Lµserg Diethel

Lµserg Diethel

zonder (roet)filter

• Members
  • PipPipPip
  • 424 posts

Posted 01 March 2013 - 05:45 PM

Ja dat doen de meeste echt niet helaas :( Ik zit er wel over na te denken om een cap aan te nemen en het te laten testen.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users