Jump to content

Photo

Even voorstellen

• Please log in to reply
10 replies to this topic

#1 Pete Pablo

Pete Pablo

Silent one

• Members
  • 18 posts

Posted 25 February 2013 - 08:25 PM

Hallo, ik ben Pete Pablo.
ik ben 24 jaar en woon in Brabant. ik heb nog niet zo veel ervaring met psychedelische middelen, maar ben wel zeer geïnteresseerd.

Mijn ervaring tot nu toe is:

*Hash/wiet - gebruik alleen 1 dag in het weekend.
*Alcohol - Sinds 2 maanden gestopt omdat het voor mij de gevaarlijkste drug is.
*Xtc - Gebruik ik niet meer ivm. depressief gevoel bij kater
*Paddo's - 3x gebruikt, heb mijn eigen B+ growkit en ben van plan ongeveer eens per 1-1,5 maand te gebruiken. tot nu toe zeer goede ervaringen bij lage dosis(1,5-2,5gr gedroogd).
*Speed - 1 keer gebruikt.
*Cocaine - Sinds 2 maanden gestopt wegens probleemgebruik.
*MDMA - 2 keer gebruikt.

ik ben erg benieuwd naar:
*LSD - heb er veel positieve ervaringen van gehoord.
*DMT - na aanleiding van de documentaire "the spirit molecule"

Ik hoop hier veel te kunnen leren over gebruik, werking en achtergrond van verschillende psycheddelische middelen en rituelen.
Darwin had it all wrong...we never evolved from apes, but rather beams of light, as its conciousness that forms matter and not the other way around.

#2 Icelus

Icelus

of je ijs lust!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1011 posts

Posted 25 February 2013 - 08:42 PM

Welkom!

Wat was er voor jou zo gevaarlijk aan alcohol? Ik drink het zelf overigens ook al meer dan twee jaar niet meer, maar dat voornamelijk omdat het zo ongezond voelt en ik ook het idee heb dat ik er nog dagen ongevoeliger door ben.

Overigens zou ik met paddenstoelen op basis van 3x gebruik niet zo snel zeggen wat je van plan bent qua frequentie. Laat het lekker afhangen van wanneer je er weer zin in hebt / er klaar voor bent / het denkt te kunnen gebruiken.
The wisest mind has something yet to learn

#3 Pete Pablo

Pete Pablo

Silent one

• Members
  • 18 posts

Posted 25 February 2013 - 09:01 PM

Dat was ook maar een beetje een indicatie voor de tijd die ik er minimaal tussen wil hebben.

Ik heb een lange tijd in de kroeg gewerkt waardoor ik dagelijks zo'n 4 glazen alcohol dronk.
Bij het uitgaan had ik geen rem en heb ook veel dingen gedaan die ik me niet kon herinneren en spijt van heb, ook waren de lichamelijke klachten bij mij vrij zwaar (ondergewicht, niet helder denken, slechte slaap nuchter)
stoppen met drinken heeft ook flink geholpen bij het stoppen met roken.
Darwin had it all wrong...we never evolved from apes, but rather beams of light, as its conciousness that forms matter and not the other way around.

#4 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7699 posts

Posted 25 February 2013 - 10:19 PM

Zo, lekker bezig! Stoppen met tabak roken en alcohol drinken en interesse ontwikkelen voor psychedelica. Zo zie ik ze graag. :)

Maar hoe dan ook, iedereen is welkom dus ook Hypnotoad.

ALL GLORY TO THE HYPNOTOOOOOAAAAADDDDDDDDD

Posted Image

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#5 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 25 February 2013 - 10:26 PM

welkom :)
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#6 Elentherelien

Elentherelien

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 825 posts

Posted 26 February 2013 - 12:29 AM

Welkom hier succes!

#7 insayan

insayan

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 48 posts

Posted 26 February 2013 - 03:26 AM

Welkom :)

Drugs are like hammers, it can create wonderful things in the right hands but in the wrong hands it creates a bloody mess.

#8 konijn

konijn

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 318 posts

Posted 26 February 2013 - 04:11 PM

Hey welkom!! Veel plezier hier.

#9 Keesoe

Keesoe

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 205 posts

Posted 26 February 2013 - 04:44 PM

Welkom welkom :respect:
"We are a way for the Cosmos to know itself"
-Carl Sagan

#10 Pete Pablo

Pete Pablo

Silent one

• Members
  • 18 posts

Posted 26 February 2013 - 06:18 PM

Wat een warm welkom, bedankt allemaal!

ik was trouwens meditatie vergeten te noemen bij mijn geestverruimende middelen ^_^.

#11 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 26 February 2013 - 07:27 PM

Hoop dat we je van dienst kunnen zijn :)
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users