Jump to content

Photo

Even voorstellen

• Please log in to reply
10 replies to this topic

#1 Pete Pablo

Pete Pablo

Silent one

• Members
  • 18 posts

Posted 25 February 2013 - 08:25 PM

Hallo, ik ben Pete Pablo.
ik ben 24 jaar en woon in Brabant. ik heb nog niet zo veel ervaring met psychedelische middelen, maar ben wel zeer geïnteresseerd.

Mijn ervaring tot nu toe is:

*Hash/wiet - gebruik alleen 1 dag in het weekend.
*Alcohol - Sinds 2 maanden gestopt omdat het voor mij de gevaarlijkste drug is.
*Xtc - Gebruik ik niet meer ivm. depressief gevoel bij kater
*Paddo's - 3x gebruikt, heb mijn eigen B+ growkit en ben van plan ongeveer eens per 1-1,5 maand te gebruiken. tot nu toe zeer goede ervaringen bij lage dosis(1,5-2,5gr gedroogd).
*Speed - 1 keer gebruikt.
*Cocaine - Sinds 2 maanden gestopt wegens probleemgebruik.
*MDMA - 2 keer gebruikt.

ik ben erg benieuwd naar:
*LSD - heb er veel positieve ervaringen van gehoord.
*DMT - na aanleiding van de documentaire "the spirit molecule"

Ik hoop hier veel te kunnen leren over gebruik, werking en achtergrond van verschillende psycheddelische middelen en rituelen.
Darwin had it all wrong...we never evolved from apes, but rather beams of light, as its conciousness that forms matter and not the other way around.

#2 Icelus

Icelus

of je ijs lust!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1011 posts

Posted 25 February 2013 - 08:42 PM

Welkom!

Wat was er voor jou zo gevaarlijk aan alcohol? Ik drink het zelf overigens ook al meer dan twee jaar niet meer, maar dat voornamelijk omdat het zo ongezond voelt en ik ook het idee heb dat ik er nog dagen ongevoeliger door ben.

Overigens zou ik met paddenstoelen op basis van 3x gebruik niet zo snel zeggen wat je van plan bent qua frequentie. Laat het lekker afhangen van wanneer je er weer zin in hebt / er klaar voor bent / het denkt te kunnen gebruiken.
The wisest mind has something yet to learn

#3 Pete Pablo

Pete Pablo

Silent one

• Members
  • 18 posts