Jump to content

Photo

spongebob blotterverzoek om meer info betreffende spongebob blotter

• Please log in to reply
17 replies to this topic

#1 dutchbob1

dutchbob1

Silent one

• Members
  • 18 posts

Posted 21 February 2013 - 11:39 AM

onlangs deze trips verworven:
Posted Image

Ze lijken me verkeerd geperforeerd (ik denk: 4 tabs = 1 trip), omdat 4 tabs overeen komt met 1 compleet sb-symbool,
hetgeen ook in de prijs tot uitdrukking kwam. (denk dat het noemen van bedragen, etc overtreding van de regels is....)

Werking is echter prima
Heeft iemand wellicht meer info omtrent herkomst/uG/etc?

Edited by dutchbob1, 21 February 2013 - 11:57 AM.

#2 konijn

konijn

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 318 posts

Posted 21 February 2013 - 05:24 PM

Was de werking prima na 1 of 4 zegels? Lijkt me onlogisch dat zowel die jij hebt als die je op internet vind verkeerd geperforeerd zijn. Er hoeft echt geen heel plaatje op een trip te staan.

#3 Claviceps

Claviceps

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 166 posts

Posted 21 February 2013 - 06:35 PM

Ze lijken me verkeerd geperforeerd (ik denk: 4 tabs = 1 trip), omdat 4 tabs overeen komt met 1 compleet sb-symbool,
hetgeen ook in de prijs tot uitdrukking kwam. (denk dat het noemen van bedragen, etc overtreding van de regels is....)

Werking is echter prima

Als het formaat van de tabs groter is dan normale LSD tabs zou ik ervoor kiezen om het te laten testen. Het zou mogelijk een indicator kunnen zijn dat er iets anders op de blotter zit in zo'n situatie namelijk. Echter even afgaande op je gelinkt plaatje ziet de grote van 1 tab er wel normaal uit. Het feit dat 4 tabs een Spongebob afbeelding vormen hoeft niet perse te betekenen dat 1 dosis = 4 tabs, zoiets kan ook puur voor de leukigheid gekozen/gemaakt zijn :)

Wat betreft ug durf ik niet veel hierover te zeggen, ik weet alleen dat de zegels die ik de laatste tijd gezien heb niet zo denderend hoog waren wat betreft aantal microgram. Dit is echter vrij nietszeggend natuurlijk :)

“Scientists do not speak in absolutes, they present the results that support the hypothesis and the tolerance for error.”

#4 Icelus

Icelus

of je ijs lust!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1011 posts

Posted 21 February 2013 - 07:11 PM

Wanneer je zo'n hele Spongebob op één blotter wilt krijgen dan is ie waarschijnlijk nog nauwelijks als zodanig te herkennen. Als de opdruk iets zou zeggen over het aantal benodigde blotters voor een gemiddelde trip dan zouden mensen geregeld complete Shiva's van 100+ blotters tegelijk moeten consumeren ;)

Volgens mij is er overigens niets mis met het noemen van bedragen op dit forum. Niet dat ik weet in ieder geval.
The wisest mind has something yet to learn

#5 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6413 posts

Posted 21 February 2013 - 08:01 PM

Bedragen en regio en dergelijken zijn allemaal prima, zolang er maar niet direct naar een source wordt verwezen..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#6 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7698 posts

Posted 22 February 2013 - 12:38 PM

Ik zou ze laten testen. Wel gaaf trouwens, zo'n spongebobblotter. Leuk woord ook.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#7 dutchbob1

dutchbob1

Silent one

• Members
  • 18 posts

Posted 23 February 2013 - 11:24 AM

Bedragen en regio en dergelijken zijn allemaal prima, zolang er maar niet direct naar een source wordt verwezen..

Regio Amsterdam. ik tel dus zèlf 15x15 trips (of 60x60 volgens performatie) op 1 vel en was €200 voor een vel kwijt

#8 dutchbob1

dutchbob1

Silent one

• Members
  • 18 posts

Posted 23 February 2013 - 11:35 AM

hetgeen ook in de prijs tot uitdrukking kwam.

Werking is echter prima

'Normaliter' (oh ironie...) begin ik met 3 (of 4) trips, en vervolgens 2 (of 3) zo'n 3 kwartier later.
In dit geval, en voor vergelijkbare werking, was dat dus 12 en 10. Vandaar m'n idee dat ze verkeerd geperforeerd zijn.

#9 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7698 posts

Posted 23 February 2013 - 12:36 PM

Ik zou zeggen: breng er eentje naar de testservice. Weten we dat ook weer!

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#10 dutchbob1

dutchbob1

Silent one

• Members
  • 18 posts

Posted 26 February 2013 - 08:50 PM

Ik zou zeggen: breng er eentje naar de testservice. Weten we dat ook weer!

Old fart from Old Zealand. Testservice=minstens 150 km weg of zo.
En om nou een correspondentie met een labo op afstand op te starten.... hmmmm

#11 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7698 posts

Posted 26 February 2013 - 09:17 PM

True that, maar ik las regio Amsterdam. Als je er toch op donderdagmiddag/avond in de buurt bent... en je zult altijd moeten nabellen voor de uitslag. Oh well, looks like we might never know!

Thank you, the mdgt.

#12 SuperFunker

SuperFunker

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 634 posts

Posted 04 March 2013 - 04:09 PM

http://i-could-eat-a...lotters-not-lsd

Zijn het deze? Hier staat namelijk bij dat het geen LSD is maar 25I-NBOMe. Dus houd er rekening mee dat het misschien geen LSD is. Dus.. laten testen!

#13 dutchbob1

dutchbob1

Silent one

• Members
  • 18 posts

Posted 13 March 2013 - 09:41 PM

http://i-could-eat-a...lotters-not-lsd

Zijn het deze? Hier staat namelijk bij dat het geen LSD is maar 25I-NBOMe. Dus houd er rekening mee dat het misschien geen LSD is. Dus.. laten testen!

Eeehhh... oeps.

Dát zou wellicht kunnen verklaren waarom ik afgelopen week een
massieve overtrip had met m'n laatste 8 (mijn telling, perforatie zegt 32)
van dit blad. Trip was zo hevig auditief dat ik alles, álles kon horen...
Iedere harddisk-fan, iedere ijskastmotor, ieder miniem electronisch gereutel...en HARDDD...

En toen ik eindelijk alles wat herrie maakte had uitgeschakeld...
En elk miniem geluid gekilled...

Hoorde ik de allerallerhardste toon ooit!
Want ik woon in Vlissingen, en het begon te misten...
En dan gebruiken ze een fokking misthoorn godverdomme, ik ben nog nooit zo geschrokken!

Maar als dat dus 25I-NBOMe was, hetgeen de vreemde perforaties ook zou verklaren-->

dutchbob1 geeft het een 8,7 voor audio effecten,
een 8,5 voor visueel vuurwerk
een 7,6 voor geruststellend aangenaam
en een 8,0 all-over performance.
hehehe

#14 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9428 posts

Posted 14 March 2013 - 01:12 AM

hehehe

En een 0 voor verstandig drugs-gebruik.

#15 dutchbob1

dutchbob1

Silent one

• Members
  • 18 posts

Posted 14 March 2013 - 02:31 AM

´verstandig drugsgebruik´
Is dat geen contradictio in terminis?

Edited by dreamer, 14 March 2013 - 09:41 AM.

#16 SuperFunker

SuperFunker

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 634 posts

Posted 14 March 2013 - 07:28 AM

Een 10 voor risicovol drugsgebruik dan ;)

#17 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2455 posts

Posted 14 March 2013 - 12:35 PM

´verstandig drugsgebruik´
Is dat geen contradictio in terminis?

Het verstandigste is om dood te gaan. Daarna kun je namelijk niet meer overlijden ;)

Even serieus, ik neem aan dat je zelf ook wel snapt dat je drugsgebruik wel degelijk verstandig aan kunt pakken? Zie het als een straat oversteken, je kunt als een kip zonder kop zonder te kijken de straat op stuiven of je kijkt behoedzaam om je heen en ziet die auto wel aankomen.

#18 BergTrip

BergTrip

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 414 posts

Posted 14 March 2013 - 12:43 PM

ik tel dus zèlf 15x15 trips (of 60x60 volgens performatie) op 1 vel en was €200 voor een vel kwijt

Zelfs al is het 15maal15 trips, dan nog zou het wel heel goedkoop zijn, amper een euro voor een zegel.

Wat LSD betreft: het is toch niet vreemd dat een blotter amper groter is dan een halve centimeter? Ik heb nu een paar zegeltjes (hoffman) en die zijn zeker vier keer zo klein als een postzegel.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users