Jump to content

Photo

lorazepambenzo

• Please log in to reply
8 replies to this topic

#1 hazolater

hazolater

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 96 posts

Posted 20 February 2013 - 06:41 PM

Dit valt toch onder de benzo's?
Gebruikt iemand dit hier toevallig? En dan bedoel ik medisch en recreatief.
Graag zou ik hier meer informatie willen.
Overigens heb ik trouwens een pakje met pillen gekregen van een maat,
dit waren diazepapum als ik me niet vergis, kan het bijna niet lesen op het pakje.
Deze diazepapum weet ik dat het tot benzos hoort maar heeft dit ook enige recreatieve waarde?

Sorry dat ik alles in 1 topic post.

Mvg Hazolater!

#2 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5414 posts

Posted 20 February 2013 - 09:01 PM

Dude: fucking google en wikipedia.

Diazepam = valium
Lorazepam is iets anders. Het is recreatief als je voor downers bent, sommigen drinken erbij. Het is een best fijne benzo, maar als je wil experimenteren met dope, kun je 't best bij psychedelica houden. Benzo's doen niet meer dan je een roes geven en zijn best verslavend na een tijdje.
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#3 hazolater

hazolater

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 96 posts

Posted 20 February 2013 - 09:43 PM

Ik heb dus al gesearch voordat ik dit posten, maar kon niet echt iets vinden over recreatief gebruik.
Ik had beter 2 verschillende topics kunnen maken.

#4 hazolater

hazolater

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 96 posts

Posted 20 February 2013 - 09:45 PM

Mijn voorkeur gaat trouwens ook naar psychedelicas, alleen helaas kan ik dat bij mij niet echt aankomen.
Of dat ligt aan mijn contacten gewoon dat kan natuurlijk ook...
Maar wolvenkind even terugkomendd op lorazepam, wat zou jij aanraden als recreatieve dosis?
Heb verder nooit benzos gebruikt.

#5 Icelus

Icelus

of je ijs lust!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1012 posts

Posted 20 February 2013 - 10:14 PM

https://www.dhpforum...benzodiazepine/
The wisest mind has something yet to learn

#6 hazolater

hazolater

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 96 posts

Posted 20 February 2013 - 10:17 PM

kan het trouwens ook dat ik het gebruik om beter te slapen nu ivm het stoppen met blowwen.
En dan het een recreatieve roes geeft tegelijk?

#7 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 22 February 2013 - 01:18 PM

Ik zou je niet aanraden om een vervangend middel te nemen als je wilt stoppen met blowen; benzo's kunnen behoorlijk verslavend zijn en veroorzaken na een relatief korte periode van regelmatig gebruik (twee weken dagelijks gebruiken bijvoorbeeld) al lichamelijke afhankelijkheid - dat wil zeggen dat je afkickverschijnselen krijgt als je ermee wilt stoppen. En die zijn nog een stuk heftiger dan wanneer je stopt met blowen.

Overigens: als je eigenlijk met psychedelica wilt experimenteren, zijn benzo's geen alternatief. Effecten zijn in geen enkel opzicht met elkaar te vergelijken.

Wat zoek je precies?

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#8 hazolater

hazolater

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 96 posts

Posted 22 February 2013 - 02:00 PM

Hmm okee idd niet echt versstandig als vervaningsmiddel, ik moet op 'natuurlijke' wijze stoppen ermee maar mijn slaapprobleem gaat dat vanzelf goedkomen of blijft dit heel lang? En over psychedelicas ben ik zeer geintresseerd in stoffen als mescaline, acid en gelukkig kan ik morgen 3 pilletjes bemachtigen met 24 mg 2c-b:D naar 2c-b ben ik al zeer lang opzoek, heb 1 keer 12mg tot me mogen nemen maar verder nooit meer tegengekomen tot morgen:D maar niet echt denderende effecte beetje high gevoel en toen ik in bed lag milde CEVs die ik zelf kon laten stoppen of sturen een beetje dus denk dat het wel 2c-b want heb gelezen dat je die trip kan sturen

#9 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 22 February 2013 - 02:47 PM

Hazolater, ik verwijs je even naar dit topic om verder te praten over slaapproblemen en cannabis, ok?

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users