Jump to content

Photo

Trippen & sex/romantiek

• Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 contagious

contagious

Silent one

• Members
  • 18 posts

Posted 13 February 2013 - 11:01 AM

Hey all,

Ik start dit topic omdat ik benieuwd ben naar jullie ervaringen en ook ideeŽn omtrent de combinatie van psychedelica en sex/romantiek.

Met een vriendin heb ik weleens op 2c-b getript. We lagen toen samen op de bank en toen het op kwam zetten, zijn we steeds dichter tegen elkaar aangekropen. Met op de achtergrond wat GOA/Infected Mushroom hebben we uiteindelijk uren achter elkaar liggen knuffelen en zoenen, we gingen compleet in elkaar op.

Met diezelfde vriendin heb ik ook een keer op truffels getript. Ook toen lagen we weer op de bank en was knuffelen weer ontzettend fijn. Hierbij had ik op momenten echt het gevoel dat er sprake was van eenwording en dus ook echt fysiek. We hielden elkaar zo stevig beet en kronkelden met/om elkaar, dat ik op momenten echt niet eens wist of en zo ja, waar mijn lijf ophield en dat van haar begon. Ik heb tijdens een truffeltrip vaak kleine stuiptrekkingen/convulsies (best fijn eigenlijk, misschien dat ik me daar tegen zou kunnen verzetten, maar het voelt goed dus laat ik het lekker gaan) en die convulsies werkten door in haar CEV's. We lagen dus ineengekronkeld op de bank en als ik dan zo'n convulsie had, dan voelde zij dat direct en dan ging dat dus verder in haar visuals, alsof dat dus ook verbonden was.

Het zoenen tijdens de CEV's was echt bizar. Het voelt alsof mijn halve lijf meezoent, alsof mijn tong niet eindigt in mijn keel maar nog veel dieper tot in mijn buik. Mijn hele slokdarm ging op in de zoen en de intensiteit van dat gevoel was enorm. Het zoenen heeft ook flinke invloed op de visuals. Zij stelde voor om onze ogen dicht te doen, te zoenen en daarna elkaar te vertellen wat we hadden gezien tijdens het zoenen. Toen bleek dat we in kleuren en vormen vergelijkbare dingen hadden gezien.

Tijdens het zoenen in de trip heb ik ook een flinke erectie gehad, maar heb daar toen niets mee gedaan. Later bedacht ik echter dat ik misschien zelfs wel sex had kunnen hebben op dat moment. Aangezien het zoenen echt heel bizar intens voelde, kan ik me bijna niet voorstellen hoe intens sex dan wel niet moet zijn.

Ben zeer benieuwd of anderen vergelijkbare ervaringen hebben en wat jullie visie is op dit alles. Als je al spiritueel met elkaar kunt connecten tijdens een trip, waarom dan niet fysiek? Tijdens het zoenen spatte ik bijna uit elkaar, dat moet met sex toch nog veel heftiger zijn?

Groeten,
Contagious

#2 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,340 posts

Posted 13 February 2013 - 11:58 AM

Gerelateerd topic: Drugs & Seks

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#3 contagious

contagious

Silent one

• Members
  • 18 posts

Posted 14 February 2013 - 11:09 AM

Hmm, op dat topic staat wel zo'n beetje waar ik naar op zoek was. Dank!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users