GHB en keta werkt prima..
Nja meestal; in de regel is het naar mijn ervaring best een 'leuke' combi; ken ook zat mensen die er gewoon evt duizelig en misselijk van worden en ook mensen die het net als ik gewoon een leuke combi vinden maar misdoseren gaat ineens nog een heel pak makkelijker met raardere gevolgen; namelijk outgaan met een soort.. spierspanningen ofzo die bijna pijnlijk zijn, jij hebt dat bij mij ooit gezien weet je nog

? Ik zou de combi dus zetten op twijfelachtig; alleen met echt aangepaste doseringen (50-75% van wat je normaal los van die dingen zou nemen als je het tegelijk wil doen).
Heb helaas geen wetenschappelijke info hierover whatsoever en waarom het bij hoge doseringen zo raar uit kan pakken; issues met de ademhaling of bloedsomloop waren er niet bij maar heel-raar-outgaan op een soort bijna pijnlijke manier dus evt wel, maar daar heb ik alleen een hele kleine hoeveelheid anekdotische ervaring over; zou echter niet stellen 'werkt prima'; eerder 'werkt meestal maar pas op; dood zal je vast niet gaan maar evt een pijnlijk ongeluk zoals verkeerd vallen ofzo of gewoon een nare ervaring zit er wel in. Fenomeen heb ik nooit meegemaakt met keta met benzo's of keta met alcohol trouwens, maar het lijkt wel vagelijk op een (semi-)overdosis van stimulanten met GHB, nogmaals heb geen concrete info, enkel vage hypotheses maar wou toch je post ff corrigeren want er kunnen dus best rare dingen gebeuren met die combi (en dan doel ik niet alleen op zoals bij keta en alcohol risico op misselijkheid maar echt op dat rare outgaan, dat vrij uniek is voor combinaties die GHB betreffen..).
Edited by azgaza, 19 February 2013 - 12:54 PM.