Hoog gedoseerde ecstasy-pillen in omloop (Antwerpen)
Posted 12 February 2013 - 11:37 AM
Kenmerken van de pil:
•Logo: Partyflock
•Kleur: Blauw
•Diameter: 9.1 mm
•Breedte: 5.1 mm
•Gewicht: 380 mg
•Inhoud: 54% MDMA.HCl (het equivalent van 205 mg MDMA.HCl of 173 mg MDMA base)
De in beslag genomen pillen hadden hetzelfde logo als deze foto, maar met een verschillend kleur (blauw). We raden sterk af om dergelijke ecstasy-pillen te gebruiken.
Meer tips om risico's te voorkomen of verminderen bij het gebruik van MDMA of ecstasy-pillen kan hier worden gevonden.
http://www.vitalsoun...obeperking.aspx
Deze gebruikersinformatie is er niet om gebruik aan te moedigen, noch om te ontraden, maar met de bedoeling informatie te geven hoe risico's kunnen voorkomen of verminderd worden.
Bron: BEWSD (Belgian Early Warning System on Drugs)
http://www.vitalsoun...-in-omloop.aspx
www.safensound.be
Posted 12 February 2013 - 11:59 AM

Posted 12 February 2013 - 01:14 PM
Posted 12 February 2013 - 06:03 PM
Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.
Posted 12 February 2013 - 07:44 PM
Posted 12 February 2013 - 08:57 PM
Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.
Posted 12 February 2013 - 09:08 PM
Ja, maar veel mensen weten dat niet. Een gemiddelde dosis is 125 mg voor de meesten.
Denk dat dat heel erg afhankelijk is van de context. In mijn omgeving is 125 zeker niet "gemiddeld" zit daar ruim boven.
Maar Antwerpen is ver weg van mijn woonplek, en als je 't niet kan testen zijn zulke berichten toch wel erg nuttig
Posted 12 February 2013 - 09:18 PM
ik zou niet graag in zijn of haar schoenen staan.
Om over de neurotox bij hogere doseringen nog maar te zwijgen...
120 mg HCl is een standaarddosis voor de "standaard"-persoon, 200 mg in 1 keer is gewoon euh té veel...
Nuja, beter een hooggedoseerde MDMA tablet, dan een tablet stampvol piperazines, of, nog erger, P(M)MA...
Posted 12 February 2013 - 10:54 PM
Posted 14 February 2013 - 12:58 PM
Volgens mij verandert dus echt de laatste jaren. Toen ik nog wel eens xtc gebruikte (begin jaren 2000) zou echt helemaal NIEMAND het in zijn hoofd gehaald hebben om te zeggen dat 173 mg. niet schokkend hoog is. Ik vind 173 mg. zelf echt wel een sterk gedoseerde pil, omdat je met de helft ook nog gewoon een prima avond kan hebben. 80 mg. is voor mij geen heftige dosis, maar ik ben een man met aardig wat ervaring die zo'n 75 kilo weegt. Een meisje zonder ervaring die tussen de 50 en 60 kg. weegt heeft daar volgens mij echt wel een goeie avond op, hoor...De laatste tijd hoor je wel vaker over xtc pillen van tegen en rond de 200mg. En 173mg is toch niet schokkend hoog? En anders neem je toch een halve bv.
Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
Posted 14 February 2013 - 07:37 PM
Volgens mij verandert dus echt de laatste jaren. Toen ik nog wel eens xtc gebruikte (begin jaren 2000) zou echt helemaal NIEMAND het in zijn hoofd gehaald hebben om te zeggen dat 173 mg. niet schokkend hoog is. Ik vind 173 mg. zelf echt wel een sterk gedoseerde pil, omdat je met de helft ook nog gewoon een prima avond kan hebben. 80 mg. is voor mij geen heftige dosis, maar ik ben een man met aardig wat ervaring die zo'n 75 kilo weegt. Een meisje zonder ervaring die tussen de 50 en 60 kg. weegt heeft daar volgens mij echt wel een goeie avond op, hoor...De laatste tijd hoor je wel vaker over xtc pillen van tegen en rond de 200mg. En 173mg is toch niet schokkend hoog? En anders neem je toch een halve bv.
173mg is ook wel hoog, alleen omdat je de laatste tijd vaak rond de 200mg hoort, kijk ik daar niet meer van op. En daarom zeg ik ook, je kunt ook met een halve beginnen.
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users