Jump to content

Photo

welke paddo zit er in mijn growkit?

• Please log in to reply
3 replies to this topic

#1 Innerverse

Innerverse

Silent one

• Members
  • 3 posts

Posted 24 January 2013 - 03:19 PM

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum en heb vorig jaar twee keer paddos genomen en toen direct besloten dat ik dit verder wil verkennen.
Nou was ik onlangs jarig en heb ik van een vriend een kweekset gekregen. Allemaal mooi en prachtig, maaar....

Er staat niet bij wat voor paddo's er uit zullen groeien, klein niet geheel onbelangrijk detail :)
Nou is mijn vraag, heeft iemand ervaring met de growkits van X?
Het is een Mycelium box en het enige qua instructie dat erbij zit is dit:
http://X.pdf

Zijn er mensen die aan de hand van foto's van de paddo kunnen zien of uitsluiten welke soort iets wel of niet is?!

Ik hoor het graag :) thnx in advance

Innerverse!

#2 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6353 posts

Posted 24 January 2013 - 03:57 PM

Als eerst welkom hier op het forum!!

Als tweede is het hier niet toegestaan om sources of namen van sources te noemen, dus heb ik de naam van je source weggehaald.

Overigens als het nergens in hun folder staat of op de box, dan wordt het voor ons ook extreem lastig om te zeggen welke soort het is.

Op de website van de producent is het mogelijk om vragen te stellen, dus als je het 100% zeker wilt weten, dan zou ik hun gewoon een mailtje sturen met dezelfde vraag..

Mochten ze deze informatie niet willen geven dan kan je ze inderdaad eerst op te kweken en dan foto's te plaatsen, maar hoogst waarschijnlijk komen wij ook niet verder dan dat het een Cubensis soort is.

Succes met het kweken!! :D

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#3 Innerverse

Innerverse

Silent one

• Members
  • 3 posts

Posted 24 January 2013 - 04:03 PM

Hoo, sorry!
Ehhm er staat wel m+ op het doosje (zie op hoop sites B+ wel vermeld worden)

Naja dat wordt kweken geblazen en hopen op fotogenieke shrooms :)

#4 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6353 posts

Posted 24 January 2013 - 04:10 PM

Maar wat is er mis met om de producent direct te mailen?? Dan heb je hoogst waarschijnlijk gelijk uitsluitsel.
Overigens, fotos plaatsen van je kweekset mag natuurlijk altijd :)

En B+ is inderdaad een cubensis soort en staat voor "Be Positive", maar ik zie niet zo wat M+ daar mee te maken zou hebben.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users