Jump to content

Photo

Welke actieve versnijdingsmiddelen zijn gevonden in ketamine?

• Please log in to reply
6 replies to this topic

#1 Lµserg Diethel

Lµserg Diethel

zonder (roet)filter

• Members
  • PipPipPip
  • 424 posts

Posted 23 January 2013 - 11:42 PM

Weet iemand dit? Namelijk, ik heb laatst keta gehaald die debiel sterk was; Ik heb eerder pure gehad, en deze voelt net wat sterker en is ook iets sneller uitgewerkt; Ik vraag me af of dit komt doordat mijn tolerantie er niet meer is (Ik kan door m'n studie niet meer zo vaak keta snuiven als ik zou willen) maar ik vond het wel apart om twee lijntjes (ongeveer 140 mg) te nemen en helemaal wazig te zijn. Zijn er sterkere analogen van keta ooit aangetroffen in keta als versnijdmiddel?

#2 azgaza

azgaza

Gotchic

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1116 posts

Posted 24 January 2013 - 06:58 AM

Laat het testen; het enige wat ik heb gehoord qua actieve versnijdings middelen is iemand die ketamine met mephedrone er door had (bah :s) maar dat klinkt nou niet echt als jouw omschrijving. Ik zou bij jou eerder denken aan S-ketamine :P (werkt sneller uit, sterker per dosis) of idd gewoon gedaalde tolerantie; dat kan best wat verschil maken namelijk.

Voor zo ver ik weet zijn er nog nooit RC dissociatieven in keta aangetroffen en tevens duren de meesten (zo niet allen) daarvan eerder langer en dan zou je ook wel een ander effect moeten bemerken.
Aliens take me home.
Tune up, turn around, drop in.

#3 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 24 January 2013 - 07:28 AM

:huh: van 140 mg keta ben ik altijd wel goed wazig
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#4 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7698 posts

Posted 24 January 2013 - 02:31 PM

Ik vraag me af of dit komt doordat mijn tolerantie er niet meer is (Ik kan door m'n studie niet meer zo vaak keta snuiven als ik zou willen) maar ik vond het wel apart om twee lijntjes (ongeveer 140 mg) te nemen en helemaal wazig te zijn.

Ik denk dat je het antwoord zelf al geeft.

Zijn er sterkere analogen van keta ooit aangetroffen in keta als versnijdmiddel?

Waarom zou iemand dat doen? Lijkt me heel sterk. Tolerantie lijkt me eigenlijk een heel voor de hand liggende verklaring.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#5 Lµserg Diethel

Lµserg Diethel

zonder (roet)filter

• Members
  • PipPipPip
  • 424 posts

Posted 24 January 2013 - 06:41 PM

Hmm ja, misschien ben ik er een beetje paranoide over. Still, beter dan te onvoorzichtig denk ik altijd... En ja, waarom? Als je het versnijdt met iets sterkers en er vervolgens troep doorheen gooit lijkt me dat je meer kan verdienen? En hmm, ja vroeger kon ik zo 300-400 mg wegsnuiven en dan was ik zo wazig als nu. Tolerantie verklaart wel wat, maar ik heb nooit hardcore keta zitten bingen (vroeger deed ik 't wss elk weekend ofzo, beetje hoe gewone mensen vaak alcohol gebruiken) - en nu met m'n studie een boel minder.

#6 SuperFunker

SuperFunker

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 634 posts

Posted 24 January 2013 - 07:04 PM

Methoxetamine? Verder idd laten testen!

#7 Lµserg Diethel

Lµserg Diethel

zonder (roet)filter

• Members
  • PipPipPip
  • 424 posts

Posted 24 January 2013 - 07:12 PM

Methoxetamine is het niet, dat duurt een stuk langer (heb ik eerder gekocht, best interessant spul opzich)

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users