Jump to content

Photo

DOIhet officiële DOI topic

• Please log in to reply
20 replies to this topic

#1 Bomba

Bomba

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 529 posts

Posted 19 January 2013 - 11:27 AM

Kennelijk is er nog geen thread over deze substantie. Een kameraad had een aantal weken geleden ergens zegeltjes bemachtigd met het idee dat het om LSD ging. Ik had er al eentje overgenomen maar gelukkig nog niet gebruikt, want vandaag laat ie me weten dat zijn verkoper dan weer wist te zeggen dat het geen LSD was maar DOI...
Meer info heb ik mogelijk weldra. Nogal een klote verkoper als je het mij vraagt, anyway, iemand van jullie ervaring met DOI?

Wat een wereld...

#2 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 19 January 2013 - 04:39 PM

fouten met drugs zijn snel gemaakt... iig goed dat de verkoper hem inlicht...

verder geen ervaring.
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#3 Bomba

Bomba

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 529 posts

Posted 19 January 2013 - 05:55 PM

UPDATE 11/1/2013: Yesterday I finally got the test results back for the Tiger Shiva's I was selling and unfortunately they didnt contain any LSD as my supplier told me but 1.2mg of DOI. This is the last time I will ever sell anything before I have labresults back. On a happier note, I also received the results for my Avatar tabs which came in at 117ug of LSD.

Wat een wereld...

#4 Bomba

Bomba

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 529 posts

Posted 19 January 2013 - 05:56 PM

wel vreemd dat 'reviews' over deze zegels het hadden over lichte dosis lsd.

Wat een wereld...

#5 Claviceps

Claviceps

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 166 posts

Posted 19 January 2013 - 06:11 PM

Dat is wellicht omdat de effecten erg subjectief zijn. Als je denkt dat het LSD is zul je ook sneller geneigd zijn om het als dusdanig te herkennen. Ik heb zelf geen DOI ervaring maar als de effecten op LSD lijken of misschien zo'n lage dosis waren dat de effecten zich niet volledig konden uiten is zo'n vergissing natuurlijk snel gemaakt.

“Scientists do not speak in absolutes, they present the results that support the hypothesis and the tolerance for error.”

#6 Bomba

Bomba

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 529 posts

Posted 19 January 2013 - 06:22 PM

daar kan ik zeker inkomen. ik vind het gek omwille dat een kenmerk aan DOI is dat het vele langer zou duren dan LSD, van 18 tot makkelijk 30 uur lees ik soms. dat zou dan toch moeten opvallen lijkt me. of het moet echt zo'n lage dosis zijn. met de info die ik gevonden heb lijkt 1,2 mg me dan toch eerder een standaard dosis.

Wat een wereld...

#7 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5414 posts

Posted 19 January 2013 - 06:50 PM

Die DOI zegels zijn wsch door iemand gekocht op het internet, waar ze openlijk op rc-sites verkocht worden op zegels, het is in veel landen nog steeds niet illegaal.
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#8 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 19 January 2013 - 07:44 PM

pic van de zegels?
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#9 Bomba

Bomba

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 529 posts

Posted 19 January 2013 - 08:24 PM

pic van de zegels?

Posted Image
Posted Image

Wat een wereld...

#10 Bomba

Bomba

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 529 posts

Posted 19 January 2013 - 08:27 PM

Die DOI zegels zijn wsch door iemand gekocht op het internet, waar ze openlijk op rc-sites verkocht worden op zegels, het is in veel landen nog steeds niet illegaal.

dat ze nu ergens legaal of illegaal zijn, dat boeit me eerlijk gezegd absoluut niet. wat wel natuurlijk dat ik er nooit meer bij stilstond dat ik ipv LSD zegels wel iets anders op m'n zegels zou kunnen krijgen.

even googlen en ik lees toch wel wat betreft DOI dat als LSD verkocht wordt. al vind ik er hier (DHP forum en wiki) als zelfs op erowid amper iets over terug. zo'n vaak voorkomende situatie is het dan hopelijk niet?

Wat een wereld...

#11 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 20 January 2013 - 04:35 PM

RC's op blotters komt in NL niet zo vaak voor [1], in de USA meer heb ik het idee.
[1] zie voor wat data DIMS paper, zie LSD, en eigen ervaring + lsd kwaliteits topic op DHP.
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#12 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 20 January 2013 - 09:48 PM

Tweede eerdere topic over DOI:
4-(halogen)2,5-dimethoxy-AmphetamineZ
DOI tegen angst; RC vergeleken met benzo's

DOI duurt inderdaad een stuk langer dan LSD, maar het psychedelische deel van de trip duurt slecht een paar uur, daarna is het een milde stimulant. Vandaar dat ik me wel kan voorstellen dan mensen het verschil niet direct merken. Overigens is 1.2 mg wel aan de lage kant, dus hopelijk heb je meer van deze zegels.. ;)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#13 Bomba

Bomba

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 529 posts

Posted 21 January 2013 - 02:00 PM

kameraad heeft er nog een aantal maar ik betwijfel of we ze ooit gaan gebruiken. wat ik hoor en lees over de lange opkomstduur (2 à 4 uur) en de lange werking, dat zint me nu niet bepaald. komt er ook nog eens bij dat het lang niet zo veilig/gekend/getest is als LSD, dus dan ga ik het links laten liggen denk ik. het was dan ook absoluut niet de bedoeling om dit te bemachtigen.

Wat een wereld...

#14 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 21 January 2013 - 02:41 PM

De eerste effecten kunnen al wel eerder dan dat worden gemerkt, maar het duurt alleen een tijdje voordat de piek wordt bereikt. Het blijft natuurlijk jouw keuze om dit wel of niet te nemen, maar ik vermoed dat je het wat overschat, DOI is een relatief mild middel, want enkel wat lang doorwerkt. Iets wat ideaal is voor festivals, als je het mij vraagt ;)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#15 konijn

konijn

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 318 posts

Posted 21 January 2013 - 10:04 PM

Oh ik dacht dat er op Boom juist mensen in de problemen waren geraakt omdat ze DOI hadden gekregen terwijl ze in de veronderstelling waren dat ze LSD namen. Of was dat DOM ofzo? Ik weet het verschil niet eigenlijk. Scheelt natuurlijk ook nogal of je weet dat het 20 uur gaat duren.

#16 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 21 January 2013 - 11:21 PM

Het 'probleem' met DOI, en soort gelijken DOx, is dat de piek pas laat wordt bereikt en vooral als mensen acid verwachten dan denken dat het maar zwak is en nemen ze bij. Maar wat misschien in eerste instantie een goede dosis was geweest wordt nu een dubbele dosis, waardoor het inderdaad niet vreemd is dat er mensen verkeerd op gaan. Een ander bijkomende zaak is dat bij (te) hoge doseringen het stimulerende effect van DOI sterkers en veel alnger aanhoud, waardoor mensen wellicht niet kunnen slapen, wat ze ook kan uit freaken..

Daarom is het ook een zeer goede zaak dat deze dealer nog achteraf heeft laten weten dat het DOI is en geen LSD.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#17 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 21 January 2013 - 11:33 PM

is het niet ook zo dat bij een te hoge dosis dox vasco constrictie voor kan komen?
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#18 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1066 posts

Posted 22 January 2013 - 12:12 AM

Bij mij duurt doi niet perse langer dan dat acid duurt als ik het me goed herinner. de nasleep is wel echt van een andere categorie: acid laat de hersenen keilang in de hoogste versnelling doorjakkeren, de nasleep van doi is fysieker. Ik ben het niet met poelster eens wat de mildheid van doi betreft. heb er toch wel een paar keer flink diep op getript. Vooral in combo met mdma was het echt wel tof. Het blijft wel kut altijd om wat anders te krijgen dan waar je om gevraagd hebt tho....
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#19 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 22 January 2013 - 12:35 AM

Ik ben het niet met poelster eens wat de mildheid van doi betreft. heb er toch wel een paar keer flink diep op getript.

Over welke doseringen heb je het dan?

Ik bedoel overigens ook niet dat je er niet op kan trippen, maar het is een mildere trip, net als 2C-B milder is dan LSD of dat LSD milder is dan paddestoelen. (Maar dit is natuurlijk ook een persoonlijke kwestie)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#20 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1066 posts

Posted 22 January 2013 - 10:21 AM

Dunno, ik meen rond de 2.5 - 3mg ofzo? Was best wel een "alle hens aan dek" trip toen. Wel deed een snufje mdma toen wonderen :)
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users