Jump to content

Photo

Dosulepine met promethazine: welke tripmiddelen zijn veilig?

• Please log in to reply
1 reply to this topic

#1 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5414 posts

Posted 11 January 2013 - 06:14 PM

Vooral mening gevraagd voor gebruik van: 2c-x, MD-x, TMA-x, LSD en 5-meo-dipt/mipt

Dusolepine is een TCA, enig weten is dat je minder zou moeten nemen van een stof. Weet niet met wat het gevaarlijk kan zijn?
Promethazine is een antihistamine.

Weet niet zo goed hoe safe het is om er mee te trippen, welke drugs veilig zijn en welke zeker een no go zijn.

Tips?
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#2 Claviceps

Claviceps

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 166 posts

Posted 11 January 2013 - 08:41 PM

Ik heb er geen ervaring mee maar ik heb wel enige kennis over farmacologie. TCA's zijn eerste generatie antidepressiva die nogal veel bijwerkingen kunnen hebben, ook wat betreft interacties met andere drugs draagt het risico's met zich mee. Ik zou je grote voorzichtigheid willen aanraden als je besluit om te combineren.
Het merendeel van de drugs die je noemt worden in dit topic besproken: http://www.bluelight...nal-Drugs-(long!)

Deaths involving MDMA and the concomitant use of Pharmaceutical drugs: http://jat.oxfordjou.../4/219.full.pdf

“Scientists do not speak in absolutes, they present the results that support the hypothesis and the tolerance for error.”

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users