Noopept / GVS-111
Posted 12 December 2012 - 02:33 PM
http://en.wikipedia.org/wiki/Noopept
Dat is aardig wat, gezien het doseringsadvies van 10-30mg per dag (~1000 dosissen), maar het is dan ook heel goedkoop.
Logische vraag:
Ervaringen? In het algemeen, of t.o.v. andere racetams/nootropics?
Weet iemand een LD50, gezien de lage dosering? volgens mij is het behoorlijk veilig qua OD, maar kan geen conclusive bevestiging/onderzoek vinden...
Ik ga het sowieso zelf binnenkort proberen,
zodra m'n nieuwe scale binnen is of een goede analytische balans voorhanden heb.
Posted 12 December 2012 - 09:59 PM
Posted 13 December 2012 - 09:49 AM
Dat probeerde ik, maar ik heb het nooit langer dan anderhalve week vol gehouden. Ik heb die discipline niet. Sindsdien ben ik er dan ook mee gestopt, ookal heb ik nog steeds genoeg liggen voor circa 80 dagen... Misschien ga ik binnenkort wel weer eens proberen om dit shit elke dag in te nemen. Dat spul is trouwens wel echt hels vies, holy shit. :-O
Done: Alcohol, THC, MDMA, Truffels, LSD, DMT, Paddo's, N2O, Concerta 36, Racetams, Dextro-Amfetamine, MDAI, GHB, Morfine, Salvia, Nootropics (aka smart drugs)
To do: MDA, MDMAI, Mescaline, Muscimol (aka Amanita Muscaria), 5-MeO-DMT, (5-MeO)-DPT, (5-MeO)-AMT, (5-MeO)-DIPT (aka foxy), (5-MeO)-MIPT, 4-HO-MET
Op zoek naar de ultieme seks drug/combo en naar de ultieme euforische/liefdevolle drug/combo.
Posted 13 December 2012 - 11:14 PM

Posted 14 December 2012 - 11:01 AM

Posted 14 December 2012 - 10:41 PM
Posted 15 December 2012 - 02:21 PM
Ik hoop in ieder geval dat het een positieve invloed op je gesteldheid heeft. Heb je het al geprobeerd? En zo ja, merk je er iets van?
Posted 15 December 2012 - 02:51 PM
Normaal gesproken kan ik dit soort dingen wel even op m'n werk afwegen (die is 0.1mg), maar gezien m'n gesteldheid zit ik momenteel thuis.
Voor tijdelijke concentratie werkt amfetamine toch wel? Probleem voor mij daarbij is juist dat je het niet echt dagelijks kunt slikken, omdat het dag 1-4 prima werkt maar daarna tolerantie snel oploopt, en voor je het weet werkt een halve gram op dag 30 hetzelfde als 20mg op dag 1.
Maar ik zal hier wel ervaringen posten.

Posted 07 January 2013 - 12:23 PM
Een afgestreken miniscoopje noopept lijkt makkelijker.
Herkenbaar Feroxium, dat adhd-meds kort resultaat geven. Ritalin deed net genoeg voor een kleine teen, dexies zijn wel ok maar ik zou er meer van moeten hebben dan de maximale dosis die voorgeschreven wordt om echt het verschil te maken. Wel gunstig om er een voorraad van te hebben voor de momenten dat je wil excelleren zonder de recreatieven aan te spreken. Receptspeed doet niet recreatief, gek genoeg. (Wel aan opruimen en schoonmaken

0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users