Jump to content

Photo

Noopept / GVS-111

• Please log in to reply
8 replies to this topic

#1 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3,479 posts

Posted 12 December 2012 - 02:33 PM

Ik heb 20g van dit spul gekregen van iemand:
http://en.wikipedia.org/wiki/Noopept
Dat is aardig wat, gezien het doseringsadvies van 10-30mg per dag (~1000 dosissen), maar het is dan ook heel goedkoop.

Logische vraag:
Ervaringen? In het algemeen, of t.o.v. andere racetams/nootropics?
Weet iemand een LD50, gezien de lage dosering? volgens mij is het behoorlijk veilig qua OD, maar kan geen conclusive bevestiging/onderzoek vinden...

Ik ga het sowieso zelf binnenkort proberen,
zodra m'n nieuwe scale binnen is of een goede analytische balans voorhanden heb.
Verbing weirds language.

#2 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2,398 posts

Posted 12 December 2012 - 09:59 PM

Geen ervaring, maar het lijkt mij een interessant stofje. Als het inderdaad je geheugen verbetert, dan ga ik het zeker eens proberen, aangezien ik dat wel kan gebruiken.

#3 Evertt

Evertt

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 193 posts

Posted 13 December 2012 - 09:49 AM

Ik heb ooit een keer piracetam, oxiracetam, aniracetam en pramiracetam gekocht en in 1 blik gegooid en dan daarnaast nog choline bitartrate of zoiets. Anyway, ik merkte er de eerste paar dagen dat ik het gebruikte nou niet echt een verschil. Daarna gooide ik de dosis wat omhoog (naar circa 3maal de aanbevolen dosis) en toen werd ik er mistig in mijn hoofd van. Toen ging ik nog eens wat extra lezen op internet en er werd verscheidene keren gezegd dat als je de normale dosis aanhoudt dat je dan pas echt verschil zal merken na een maand lang elke dag gebruiken.

Dat probeerde ik, maar ik heb het nooit langer dan anderhalve week vol gehouden. Ik heb die discipline niet. Sindsdien ben ik er dan ook mee gestopt, ookal heb ik nog steeds genoeg liggen voor circa 80 dagen... Misschien ga ik binnenkort wel weer eens proberen om dit shit elke dag in te nemen. Dat spul is trouwens wel echt hels vies, holy shit. :-O

Done: Alcohol, THC, MDMA, Truffels, LSD, DMT, Paddo's, N2O, Concerta 36, Racetams, Dextro-Amfetamine, MDAI, GHB, Morfine, Salvia, Nootropics (aka smart drugs)
To do: MDA, MDMAI, Mescaline, Muscimol (aka Amanita Muscaria), 5-MeO-DMT, (5-MeO)-DPT, (5-MeO)-AMT, (5-MeO)-DIPT (aka foxy), (5-MeO)-MIPT, 4-HO-MET

Op zoek naar de ultieme seks drug/combo en naar de ultieme euforische/liefdevolle drug/combo.

#4 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3,479 posts

Posted 13 December 2012 - 11:14 PM

Voordeel aan Noopept is dan wel dat je er geen grammen van naar binnen hoeft te scheppen :duimpje:
Verbing weirds language.

#5 Icelus

Icelus

of je ijs lust!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,009 posts

Posted 14 December 2012 - 11:01 AM

Interessant. Is het nou echt zo dat je middelen uit de racetam-familie dagelijks moet nemen om een effect te bemerken? Ik merk namelijk volgens mij wel degelijk een effect na 1 dosering. Als dit een placebo-effect is dan vind ik het ook prima. Een positief effect is een positief effect :) Naar om dit soort middelen nou standaard dagelijks te gaan slikken ben ik sowieso niet van plan.
The wisest mind has something yet to learn

#6 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3,479 posts

Posted 14 December 2012 - 10:41 PM

Amfetamine slik ik ook dagelijks op recept, en ik heb ook receptjes liggen voor nootropil (piracetam) en modiodal (modafinil), die ik dan ook dagelijks zou moeten nemen. Na even rondzoeken naar alternatieven kreeg ik dit van iemand aangeboden om te proberen... ik zou liever niets dagelijks slikken, maar liever zoiets dan het volgende antipsychotica/antidepressiva pilletje op de lijst, waarvan ik al weet dat ik er eerder negatief dan positief op reageer.
Verbing weirds language.

#7 Icelus

Icelus

of je ijs lust!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,009 posts

Posted 15 December 2012 - 02:21 PM

In jouw situatie begrijp ik het helemaal Feroxium. Maar zelf ben ik vooral geïnteresseerd in dit soort middelen om ze alleen soms voor een paar dagen te gebruiken als ik wat extra concentratie of scherpte kan gebruiken. En als het echt zo is dat dit soort middelen vooral werken als je het dagelijks slikt dan is het voor mij dus eigenlijk gewoon geen optie. Maar zoals ik al zei lijkt aniracetam bij mij wel degelijk te werken na een enkele dosering (1200-1800 mg).

Ik hoop in ieder geval dat het een positieve invloed op je gesteldheid heeft. Heb je het al geprobeerd? En zo ja, merk je er iets van?
The wisest mind has something yet to learn

#8 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3,479 posts

Posted 15 December 2012 - 02:51 PM

Nog niet geprobeerd, gezien de dosering wacht ik liever even tot mijn nieuwe 1mg weegschaaltje binnen is, de vorige heeft het begeven.
Normaal gesproken kan ik dit soort dingen wel even op m'n werk afwegen (die is 0.1mg), maar gezien m'n gesteldheid zit ik momenteel thuis.

Voor tijdelijke concentratie werkt amfetamine toch wel? Probleem voor mij daarbij is juist dat je het niet echt dagelijks kunt slikken, omdat het dag 1-4 prima werkt maar daarna tolerantie snel oploopt, en voor je het weet werkt een halve gram op dag 30 hetzelfde als 20mg op dag 1.

Maar ik zal hier wel ervaringen posten. :)
Verbing weirds language.

#9 ladida

ladida

Unmistakably Apparent

• Donateurs '18
  • PipPipPip
  • 270 posts

Posted 07 January 2013 - 12:23 PM

Kdenk dat ik het ook eens confronteer met mijn spijsvertering, ik heb goed effect met racetams - gelijk resultaat met aniracetam/ choline bt- maar die hoeveelheden poeder afwegen en in bommetjes doen steeds is waardeloos. Al kan ik door die exercitie inmiddels vast coke smokkelen als een Nigeriaan met 3 lepmagen. Een capsuleerdinges heb ik weleens ingezet maar kom er maar niet toe om een dikke voorraad aan te leggen.
Een afgestreken miniscoopje noopept lijkt makkelijker.

Herkenbaar Feroxium, dat adhd-meds kort resultaat geven. Ritalin deed net genoeg voor een kleine teen, dexies zijn wel ok maar ik zou er meer van moeten hebben dan de maximale dosis die voorgeschreven wordt om echt het verschil te maken. Wel gunstig om er een voorraad van te hebben voor de momenten dat je wil excelleren zonder de recreatieven aan te spreken. Receptspeed doet niet recreatief, gek genoeg. (Wel aan opruimen en schoonmaken :)) Modafinil zou ik zeker ophalen als je recept nog niet verlopen is.
You can trust me, I'm dutch.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users