Jump to content

Photo

Ssri en amfetamine

• Please log in to reply
5 replies to this topic

#1 2zomer2

2zomer2

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 24 posts

Posted 15 November 2012 - 10:11 PM

Wie heeft ervaring met ssri gebruik en speed.? Ik weet MdMa heeft geen zin, voel je niks van.

#2 Molly

Molly

Silent one

• Members
  • 18 posts

Posted 15 November 2012 - 10:45 PM

4-fluor-amfetamine en Sertraline (SSRI) gaat bij mij goed.

#3 2zomer2

2zomer2

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 24 posts

Posted 15 November 2012 - 10:52 PM

Hoi Molly, 10 jaar geleden heb ik wel s speed genomen. Tegenwoordig heet dat anders? 4 fluor? Is dat hetzelfde? Gr

#4 Molly

Molly

Silent one

• Members
  • 18 posts

Posted 15 November 2012 - 11:19 PM

Nee, 4-fluor is een ander middel, maar ook een soort amfetamine.
Als je wilt weten dat het precies is, kijk maar even op de wiki: http://www.dhpforum....index.php/4-FMP

Ook is er al een ander uitgebreid topic hierover: https://www.dhpforum...ants-vertaling/

Succes!

#5 leipe wimpie

leipe wimpie

leipe staartjes

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4744 posts

Posted 16 November 2012 - 01:48 AM

Oh nou, hoewel ik eerder anders "aanraadde" lees ik in dit topic dat je wellicht toch een beetje moet uitkijken, al hoewel ik verwacht dat het effect bij amph minder groot zal zijn dan bij MDMA, dus als je logischerwijs niet tenonder ging aan MDMA zal dat van amph wellicht ook niet gebeuren, maar zoals ik eerder al aangaf.. kan je niet beter gewoon proberen te stoppen met SSRI? Ik heb persoonlijk (geen bewijs, ik weet) meerdere mensen gezien die SSRI's namen en GEEN ervan ging er op vooruit, mede door gezeik van "wat kan ik wel, wat kan/mag ik niet" en ik ben echt geneigd te zeggen dat je meer hebt aan de pieken (en dalen) van af en toe een weekendje goed uit je kneiter gaan op een goed feest of met goede vrienden of tijdens een goed fietstocht, en dan de dagen er na rustigaan doen en geen overhaaste beslissingen nemen, een boek lezen etc, dan de algehele afgevlaktheid van SSRI's maar, toegegeven, ik heb nooit zelf een SSRI genomen en kan er derhalve niet uit de 1e hand over oordelen. Ik zal het wel niet mogen zeggen, want ik ben ook maar BSc psychologie en geen arts of psychiater... maar nja..

Maar ik val dan ook onder de groep mensen die de dinsdagdip van MDMA niet ziet als dip of depressie maar gewoon als "weer een andere mogelijke staat van zijn" waarbij het gepast is rustig aan te doen en lekker een filmpje te kijken, goed te eten met familie en/of vrienden en het over simpele dingen te hebben....

whatever, suit yourself.

In elk geval goed dat je hier eerst je vragen stelt ipv zomaar wat te doen, al kan dat laatste juist soms ook beter uitpakken door het niet hebben van voor-ideeen/verwachtingen... maar serotonine-vergiftiging schijnt een reeel gevaar te zijn, al kan ik me er zelf na enkele MDMA excessen in het verleden alsnog weinig bij voorstellen, maar ik ben dan ook niet helemaal droog achter de oren en heb van mezelf al flinke stemmingswisselingen, dus misschien valt t mij niet op... heb wel vaker voor pampus op de grond gelegen van (te)veel MDMA maar dat vond ik alleen relaxed (was niet op een feest, dus dan is het anders), en datzelfde heb ik ook weleens gehad van eigen emoties zonder drugs... dus tsja, wat kan ik je eigenlijk vertellen.

Is dit nu offtopic? neetoch? die link lijkt me wel noemenswaardig toch?

edit: is het trouwens niet zo dat MDMA bij SSRI weinig doet omdat de meeste SSRIs juist qua werking berusten op desensitisatie van serotonine receptoren juist DOOR de reuptake inhibite? Zegmaar de rede waarom ook word gezegd dat SSRIs pas na een paar weken beginnen te werken? Dus dan zou je juist minder kans op serotoninesyndroom moeten hebben... is het geen optie om gewoon de dag dat je wil feesten die SSRI ff over te slaan?
Posted Image T h e N a t i v e A l i e n.
- Je suis le nomade qui marche la nuit, et qui attends le jour, et l'oublie. -

#6 2zomer2

2zomer2

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 24 posts

Posted 16 November 2012 - 12:41 PM

Dat laatste is helaas geen optie omdat de ssri een schild slaat om ik geloof de sinaps tussen de receptoren.. En dit duurt weken afbouw voordat deze weg is..

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users