Jump to content

Photo

N-Ethyl-NorKetamine

• Please log in to reply
8 replies to this topic

#1 Khaldun

Khaldun

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 63 posts

Posted 03 November 2012 - 01:30 PM

Nieuwe ketamine analoog die bij verschillende rc vendors te krijgen is. Iemand die deze al geprobeerd heeft? Krijg binnenkort zelf wat binnen, ben benieuwd.

#2 Dreamtime

Dreamtime

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 68 posts

Posted 10 November 2012 - 11:29 AM

Jazeker, die heb ik zojuist geprobeerd!

50mg ging 10 minuten onder de tong. Smaak was mint/kamferachtig maar op een gore chemische manier, mondverdovend effect was sterker dan van methoxetamine. (MXE)

Na 15min begon het op te komen. Het was meer stoned en vredig dan MXE, maar ook minder wonderbaarlijk en euforisch. Op 30min had ik een volle blaas, en na een uur ook weer. Werkt sterk op de urinewegen.

Na 30min: gesloten ogen geven vage beelden, aanvankelijk een zwakke groene mist waarin dingen verschijnen en oplossen. Vergeleken met MXE zag ik veel meer levensvormen, vooral vissen en onderwaterleven, terwijl MXE vaak meer anorganisch blijft. De visuals werden steeds sterker mjaar na 45min al werd de stof van mijn receptoren gerukt, het duurt te kort om goed tot zijn recht te komen.

Ik maakte een wierookoffer toen ik innam. Wierook brandt 1 uur. Met MXE begint het dan pas goed, maar met deze stof was het toen de wierook doofde ook afgelopen.

Koude vingers en tenen, meer vaatvernauwing dan MXE.

Nu de hamvraag: gramequivalentie.

Ik vind ongeveer dat onder de tong, 50mg van deze stof overeen komt met 20-25mg Methoxetamine (eveneens onder de tong)

De Hole zal moeilijk te bereiken zijn zo, dus ik denk dat ik MXE zeker ga prefereren boven deze.

The Price Is NOT Right - deze zou hooguit 15 euro de gram moeten kosten qua prijs/kwaliteitverhouding.

Een notitie: Veel vendors noemen het N-Ethyl-Ketamine, maar dit is chemisch incorrect: het is N-EthylNorKetamine. Zo, kun je meteen zien welke vendors er verstanmd van chemie hebben :laugh:

#3 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6350 posts

Posted 10 November 2012 - 12:14 PM

Hoe verhoudt het tot ketamine??

In ieder geval de werkingsduur komt overeen en qua dosering lijkt het daar ook meer op, als ik je goed begrijp, al heb ik nog nooit ketamine onder de tong gedaan.

En over de naamgeving heb je helemaal gelijk. Zal de titel van het topic gelijk aan passen.
En voor de mensen die het verschil niet weten, hier een visuele ondersteuning;
Posted Image

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#4 Dreamtime

Dreamtime

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 68 posts

Posted 10 November 2012 - 02:25 PM

Ketamine en ik zijn helaas onbekenden, Ik zoek maar het nog nooit gevonden. N-Methylgroepen komen veel eerder los in het menselijk lichaam dan N-ethyl groepen (denk aan DMT, inactief oraal bij 1000mg en DET, actief oraal bij 50mg) wat Ketamine minder geschikt maakt oraal en sublinguaal dan NENK. Ketamine is immers een derivaat van PCM, NENK van PCE, net als Methoxetamine waarbij sublinguaal ook goed werkt.

Wat ik ervan begrijp is dat sublinguale MXE ongeveer 1.5x zo sterk is als gesnoven ketamine, dus het middel pakt zwakker uit dan Ketamine.

SAR gezien is dit opmerkelijk omdat PCE derivaten doorgaans sterker zijn dan PCM derivaten. Misschien dat de langere ethyl in combinatie met de 2-chloor ervoor zorgt dat het molecuul minder goed in de receptor ligt. N-Isopropyl-NorKetamine zou dan nog veel zwakker zijn.

Misschien dat per injectie de potentie toch nog goed komt TOV ketamine, maar dat is iets waar ik me niet mee bezig ga houden. "Ga je aan de spuit dan houd je het niet lang uit" enzo.

Ik koos voor sublinguaal (10min onder de tong, dan slikken op nuchtere maag) omdat er van deze stof bij snuiven toch wel erg veel verhalen zijn van neusverstopping en lang aanhoudende neusbloedingen. Ik ben al geen fan van schnorkelen maar met zon laagpotent chemisch smakend goedje, nein danke :laugh:

Op grond van mijn ervaring en verhalen van anderen schat ik dat onder de tong of in de neus er 150-300mg nodig is om te Holen. Dat zijn intimiderende hoeveelheden poeder. Ik denk wel dat als je erop Holed het in kleuren en variatie rijkheid niet onder zal doen voor Ketamine.

Ik heb in de afgelopen 5 uur al 5x geplast dus het valt te verwachten dat deze net als K erg slecht is voor nieren en urinewegen. Als je vochtophoping hebt is dit een mooie psychonautische manier om die kwijt te raken, het is net een plaspil met geestelijk inspirerende blijwerkingen :laugh:

#5 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6350 posts

Posted 11 December 2013 - 12:02 AM

Zijn er meer mensen met ervaring met dit middel, want het lijkt er op dat deze analoog van Ketamine wel effectief is, in tegenstelling tot 2-MeO-Ketamine..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#6 vliegendschaap

vliegendschaap

Silent one

• Members
  • 12 posts

Posted 18 March 2014 - 12:07 PM

Een vriend van mij heeft met dit middel zitten experimenteren, 50mg doet haast niks, 100mg een leuk effect en 200mg was haast een overdosis, zweten, inplaats van een deur waren er 15, muren die als pixels uit elkaar vielen en niet meer aanspreekbaar, hand voor zijn gezicht langsgehaald maar reageerde er niet op, bleef strak voor zich uit kijken. Na een uur was hij weer aardig nuchter.

#7 Elentherelien

Elentherelien

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 825 posts

Posted 07 April 2014 - 10:39 PM

Een vriend van mij heeft met dit middel zitten experimenteren, 50mg doet haast niks, 100mg een leuk effect en 200mg was haast een overdosis, zweten, inplaats van een deur waren er 15, muren die als pixels uit elkaar vielen en niet meer aanspreekbaar, hand voor zijn gezicht langsgehaald maar reageerde er niet op, bleef strak voor zich uit kijken. Na een uur was hij weer aardig nuchter.

Maar die dosissen zijn dan ook best wel ver uit elkaar. Als je elke keer hele kleine bumpjes neemt net zolang tot je op een goed effect zit en dan stopt, lijkt het dus best een goed middel. Denk dat je vriend gewoon had moeten stoppen bij de 100mg.

Was je vriend nuchter of was het een combinatie? Bij gebrek aan Keta denk ik eraan om dit middel ook te bestellen. Vooral voor after parties vind ik keta fijn.

#8 vliegendschaap

vliegendschaap

Silent one

• Members
  • 12 posts

Posted 08 April 2014 - 04:51 PM

Was je vriend nuchter of was het een combinatie? Bij gebrek aan Keta denk ik eraan om dit middel ook te bestellen. Vooral voor after parties vind ik keta fijn.

Hij was verder nuchter, had wel al een aardig slaaptekort. Dit spul lijkt op het oog veel als je het neerlegt, maar als je het weegt valt het gewicht mee.

Edited by dreamer, 08 April 2014 - 10:14 PM.

#9 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6350 posts

Posted 14 July 2015 - 11:00 AM

Kan iemand iets meer zeggen over de juiste dosis range van dit middel?

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users