Effecten:
- Piekte erg snel en wat effect betreft leek het wel op K.
- Het effect was wel minder vaag dan ik zou verwachten van K. Coordinatie en evenwicht die bij mij vaker verstoort zijn op K waren zowat normaal.
- 45-50 mins na laatste innamen van zo'n ~200-300mg was ik zowat compleet nuchter. Iets wat ik niet gewend ben bij K.
- Pijnverdovende effecten waren afwezig, simpel getest door mezelf te knijpen op verschillende doseringen.
- Poeder ziet er heel wollig/bloemig uit. Van K verwacht ik juist kristal-achtige texturen. Zie foto.
- De smaak en nadrip kwamen niet overeen met de nadrukkelijke smaak die ik van K gewend ben.
- Het had geen nadrukkelijke invloed op mijn neus. Bij K ben ik af en toe weleens steken gewend maar bij deze heb ik totaal nergens last van gehad.
- In neusspray ontstond een aanslag op de bodem nadat het een tijdje had gestaan. Tevens verstopte de neusspray die niet meer bruikbaar was met deze vloeistof.
- Via deze site ben ik erachter gekomen dat een burn-test een mogelijke indicator kan zijn. Je doet dus een stukje van de stof op aluminum folie en verhit deze van de onderkant. In mijn geval sloeg deze dus zwart uit, terwijl met K deze volgens de site een rode inktvlek moest achterlaten.