Jump to content

Photo

Eerste trip

• Please log in to reply
17 replies to this topic

#1 MickeyMouse

MickeyMouse

Silent one

• Members
  • 3 posts

Posted 19 October 2012 - 05:54 PM

Hallo allemaal

Ik heb altijd al een interesse gehad in een psychedelische trip, maar nu komt de eerste keer er dan ook aan.

Ik heb dus LSD ingekocht, en ook al 1 laten testen. Deze kwam uit op 97mic. Voor een eerste trip had ik gehoord dat onder de 100 mic goed is voor een eerste trip. Alleen wat is nou handig om in te kopen aan eten en drinken en wat komt er verder nou nog allemaal bij kijken?

Verder, was LSD een goede keuze als eerste trip middel En om het te bewaren heb ik het eerste in aluminium folie, dan in een lucht dicht zakje en dat nog een keer in een licht dichte zak. Dit allemaal licht in de schuur waar een koude temeperatuur is aangezien het weer ook koud is.

Is dit de goede manier om het te bewaren? en hoelang kan ik het op deze manier bewaren?

Alvastbedankt :)

#2 DutchPassion

DutchPassion

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 288 posts

Posted 19 October 2012 - 08:39 PM

Heuj
Goed dat je jezelf goed voorlicht.

Ehm, lsd prima middel om mee te beginnen. Schuur is misschien wat vochtig maar goed ingepakt zou dat niet echt uit moeten maken. Ik zou er 2 of 3 zakjes omheen doen en goed de lucht eruit halen voor je ze dichtzipt. Zou het bij 1 zegel houden, een halve kan ook nog. Heb je wel eens een joint gerookt of iets anders gebruikt?

Ik vind fruitsapjes, smoothies en vers fruit altijd het lekkers. Een licht zelfgemaakt soepje gaat er ook wel in. Eten komt bij mij altijd pas later in de trip. Eerst ben ik bezig mezelf te settelen in de space, en denk ik niet eens na over eten. Verderop in de trip word het voor mij tijd om te gaan ontdekken, dus ook smaken enzo.

Goed dat je het hebt laten testen. Bedenk wel dat er een spreiding op een vel zegels zit. Tis niet erg waarschijnlijk maar in theorie zou er 2x zoveel (of weinig) op een andere zegel uit dezelfde batch kunnen zitten. Misschien daarom toch wel verstandig om met een halve te beginnen. Voor mij was 50 mics niet heftig maar wel een echte trip.

Set en setting erg belangrijk. Niet doen als je twijfelt, je niet goed in je vel zit of dingen aan je hoofd hebt. Er komt altijd wel weer een goede gelegenheid. Zorg voor een goede omgeving. Zonder dat er in een keer nuchtere onwetende mensen kunnen binnenvallen bijvoorbeeld, zelf vind ik dat echt klote. Ik vind een huis voor mezelf met een tuin, of natuur in de buurt altijd het fijnst. Alleen een studentenkamer vind ik zelf veel te klein.

Veel plezier, mocht je nog vragen hebben hoor ik 't wel!
Houwdoe

#3 MickeyMouse

MickeyMouse

Silent one

• Members
  • 3 posts

Posted 19 October 2012 - 10:29 PM

Dankjewel

Zo ver is mijn enige ervaring wiet roken een paar keer in de maand en een hele enkele keer GHB. Maar nog nooit iets psychedelisch, daarom was ik ook niet helemaal zeker of LSD wel goed was als eerste trip aangezien ik wat dingen had gelezen dat je beter eerst truffels of een 2c-versie te doen. En dat de sterkte per zegel kan verschillen weet ik, dus ik was van plan eerst een halve te nemen en dan na 30-60min de rest bij nemen als ik denk dat het wel kan of als ik niet zo veel merk.

Dat de plaats en omgeving belangrijk is weet ik, maar het grootste probleem is dat we een keer een "leeg" huis moeten hebben

#4 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2,056 posts

Posted 20 October 2012 - 01:21 AM

lsd lijkt me een prima tripmiddel om mee te beginnen. besef je wel dat het heftig uit kan pakken. na de trip zit er ook een nieuwe dimensie aan het leven wat nog wel even blijft plakken, hou daar rekening mee :). ga je het alleen doen?

zorg idd dat je geen storende factoren hebt (zoals mensen thuis die je liever niet wilt hebben, ouders, a-relaxte lui, etc.). zorg ervoor dat je de dag erna vrij hebt. ik heb zelf dat ik de dag erna nog steeds in een bepaald soort space zit. duidelijk nog high van de acid :)
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#5 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9,401 posts

Posted 20 October 2012 - 04:48 AM

En nog het liefst iemand er bij die er ervaring mee heeft en je er bij begeleidt.

Eventueel eerst een keer een halve zegel proberen. Zodat je weet hoe het lichamelijk opkomt en wat het verloop van een volledige trip een beetje is.

#6 Nexus

Nexus

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 268 posts

Posted 20 October 2012 - 10:47 AM

dus ik was van plan eerst een halve te nemen en dan na 30-60min de rest bij nemen als ik denk dat het wel kan of als ik niet zo veel merk.

Ik zou wel wat langer wachten met eventueel bij doseren. Mijn eerste keer duurde het zeker wel 2 uur voordat ik op de piek van de trip zat.
Het duurt bij mij sowieso wel een uur voordat het begint te werken, en na 1,5 uur a 2 uur zit ik op m'n piek.

#7 Neurofruit

Neurofruit

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 115 posts

Posted 20 October 2012 - 11:41 AM

Hoeveel impact heeft bijdoseren nog als je veel langer wacht?

#8 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,340 posts

Posted 20 October 2012 - 12:00 PM

Alleen wat is nou handig om in te kopen aan eten en drinken en wat komt er verder nou nog allemaal bij kijken?

Wat staat er op jouw trip boodschappenlijstje-topic

Verder zou ik niet gaan bijdoseren met je eerste keer LSD, voornamelijk omdat LSD al redelijk lang duurt. Een halve zegel zou een rustige kennismaking zijn en zoals Dreamer al zei, dan weet je een beetje wat je moet verwachten en hoe de verloop van de trip is.

En hele zegel kan ook, maar zou ik enkel doen als je het niet alleen gaat doen en in een omgeving bent waar je de gelegenheid hebt om hard te trippen. Niet dat een hele zegel garant staat voor een diepe ervaring, maar het behoort zeker tot de mogelijkheden (net als bij een halve zegel overigens). In dit geval is een ervaren medetripper aan te raden, maar niet perse nodig. ~100 mic is niet belachelijke sterk, maar zeker wel stevig.
De keuze voor een halve of hele is dus geheel aan jouw, maar bedenk wel, dat als je halve zwak uitvalt je altijd op een ander moment een hele kan nemen, maar mocht een hele te sterk uitvallen, dan zal je die trip moeten uitzitten..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#9 Nexus

Nexus

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 268 posts

Posted 20 October 2012 - 08:20 PM

Hoe bedoel je? Dat het natuurlijk nog niet volledig werkt, dus nog niet op de piek zit, en je hebt al bij gedoseerd, wat dus niet de bedoeling in dit geval zou zijn..
Vandaar dat ik zei dat je (vooral de eerste keer) niet te snel bij moet doseren. Mijn eerste keer ging dat ook zo, en uiteindelijk kregen we de volle laag. Het resultaat was dat dat voor een vriend van mij teveel werd, en een zware bad-trip veroorzaakte.

En te laat zal het niet gauw zijn, dat is bij mij pas na langer als 3 uur dat de piek bezig is, als ik dan nog bijdoseer (met dezelfde dosering uiteraard) dan verlengt het effect alleen maar.

#10 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3,479 posts

Posted 21 October 2012 - 12:28 PM

maar mocht een hele te sterk uitvallen, dan zal je die trip moeten uitzitten..

Of dat erg is, hangt ook wel af van je persoonlijkheid, of je iemand bent die zich standaard al zorgen maakt over alles, of dat je juist een sterk relativerend persoon bent die altijd kalm blijft. Van 100 of 1000µg ga je sowieso niet dood, zolang je maar niet auto gaat rijden of uit het raam gaat hangen. Als je van jezelf weet dat je vervelende situaties prima uit kunt zitten/liggen is er niet zoveel aan de hand.

Maar het is natuurlijk wel veel leuker de eerste keer als je positief een beetje kleurtjes kunt kijken en je verwonderen over wat je brein allemaal kan produceren, in plaats van geplaagd worden door ingewikkelde vragen over wie je bent en wat er allemaal wel niet verkeerd is aan je karakter en zo.

Maar aan iedereen die per ongeluk de eerste keer 2-3 zegels neemt en zicht kut voelt: bedenk je dat er eigenlijk niets aan de hand is, dat het over gaat. Eet een paar happen, ga op je rug liggen, en wacht tot het voorbij is.
Verbing weirds language.

#11 Forkbender

Forkbender

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,753 posts

Posted 21 October 2012 - 01:08 PM

...te laat zal het niet gauw zijn, dat is bij mij pas na langer als 3 uur dat de piek bezig is, als ik dan nog bijdoseer (met dezelfde dosering uiteraard) dan verlengt het effect alleen maar.

Bij mij is het na ongeveer anderhalf uur na inname nog ok, maar daarna gaat het alleen maar langer duren en kan ik niet slapen aan het eind.

Verder hangt het echt van de persoon af wat een goede dosis is om mee te beginnen. Voor sommigen zal het 0 zijn en voor anderen 100 mics of zelfs meer. Ik ken MickeyMouse niet, dus ga ik ook niets aanraden. :) Wat feroxium hierboven zegt geeft wel een hint.
The mind is a jungle.

#12 Dreamtime

Dreamtime

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 68 posts

Posted 21 October 2012 - 02:06 PM

Mickey, als ik jou was zou ik die blotter in twee knippen en met een halfje beginnen. Zoals gezegd 2 uur wachten en als je dan meer wilt, de andere helft ook aanpakken.

DOE HET NIET ALLEEN.

Het is helemaal nieuw voor je en ik kan je garanderen dat het totaal anders is dan je nu verwacht. Ken je niemand met ervaring schakel dan een blowvriend in om je te sitten, die komt zn tijd ook wel door :laugh:

Wat je jezelf goed moet inprinten voor je begint:

-Het is geteste LSD in een dosis die niet giftig is
-Accepteer het effect, ga er niet tegen vechten
-in stilte, met gesloten ogen, is trippen het beste
-ga observeren wat je voelt, maar niet beredeneren

#13 DMTroy

DMTroy

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 131 posts

Posted 21 October 2012 - 02:16 PM

Laat weten hoe het is gegaan.
Na 10 jaar ervaring weet ik nu wat de lompste drug is: NICOTINE!

#14 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9,401 posts

Posted 21 October 2012 - 02:58 PM

Zoals gezegd 2 uur wachten en als je dan meer wilt, de andere helft ook aanpakken.

Maar beter wacht je gewoon tot de volgende keer en kijk je eens hoe zo'n trip nu eigenlijk loopt. Gezien je verder totaal geen ervaring hebt met dit soort middelen.

Soms kan lsd best wel langzaam op komen (voordat je op het plateau zit) en zo'n trip duurt echt behoorlijk lang als je dit niet gewend bent (na 10-12 uur nog stimulatie bijvoorbeeld).

Neem het dus ook niet te laat, zodat je nadien lekker kunt nachillen en nadenken over de trip.

#15 MickeyMouse

MickeyMouse

Silent one

• Members
  • 3 posts

Posted 21 October 2012 - 09:21 PM

Bedankt voor alle tips enzo. Heb in elk geval besloten de eerste keer niet bij te doseren, gewoon op het moment kiezen voor een halve of een hele.

Ben er absoluut niet nerveus voor, zal ook wel temaken hebben met dat ik er al maanden naar uit kijk maar geen dealer kon vinden. Dus ik denk dat ik een hele zal nemen, omdat ik de eerste keer wel gelijk een geweldige ervaring wil hebben en denk dat 100 mic wel moet kunnen voor een eerste trip(alhoewel al mijn kennis komt uit tripreports van andere mensen die voor de eerste keer LSD namen), maar ik kan altijd nog anders besluiten. Mensen met ervaring ken ik dus ook helemaal niet(daarom was het ook zo lekker moeilijk om een dealer te vinden), maar waarschijnlijk met 1-2 andere mensen die mee trippen, niet te veel en niet alleen.

Tripsitter vind ik eigenlijk alleen maar een ongemakkelijke/onaangename gedachte. Ik zit niet in een flat ofzo, gewoon een normaal huis waar vrijwel niks kan gebeuren.

Waarschijnlijk wordt het in de komende week dus :woej: :woej:

#16 Keesoe

Keesoe

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 201 posts

Posted 11 January 2013 - 04:19 PM

Bedankt voor alle tips enzo. Heb in elk geval besloten de eerste keer niet bij te doseren, gewoon op het moment kiezen voor een halve of een hele.

Ben er absoluut niet nerveus voor, zal ook wel temaken hebben met dat ik er al maanden naar uit kijk maar geen dealer kon vinden. Dus ik denk dat ik een hele zal nemen, omdat ik de eerste keer wel gelijk een geweldige ervaring wil hebben en denk dat 100 mic wel moet kunnen voor een eerste trip(alhoewel al mijn kennis komt uit tripreports van andere mensen die voor de eerste keer LSD namen), maar ik kan altijd nog anders besluiten. Mensen met ervaring ken ik dus ook helemaal niet(daarom was het ook zo lekker moeilijk om een dealer te vinden), maar waarschijnlijk met 1-2 andere mensen die mee trippen, niet te veel en niet alleen.

Tripsitter vind ik eigenlijk alleen maar een ongemakkelijke/onaangename gedachte. Ik zit niet in een flat ofzo, gewoon een normaal huis waar vrijwel niks kan gebeuren.

Waarschijnlijk wordt het in de komende week dus :woej: :woej:

En is het gebeurd? hoe was het?
"We are a way for the Cosmos to know itself"
-Carl Sagan

#17 Youriske

Youriske

Silent one

• Members
  • 19 posts

Posted 29 January 2014 - 11:41 PM

nou?

It's better to regret something you have done, then to regret  something you haven't done.....

#18 psylo-freak

psylo-freak

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 46 posts

Posted 31 January 2014 - 02:56 PM

als ik het al lees....krijg ik er zin in... en heb nog 1 zegel van rond de 95 - 110 mics liggen en 2 van circa 150 - 170 mics.....

liever vaag voor mijn omgeving, dan een open boek en doorzichtig.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users