"Dreamtime". De oorspronkelijke bewoners van Australie geloven dat onder onze huidige werkelijkheid een andere ligt, de werkelijkheid van Dreamtime. Onze realiteit van vlees en bloed is dus een kleine droom, gedroomd in de Grote Droom die het universum is. Als de hersens van een mens opstarten in een foetus in de baarmoeder, dan gebeurt dit terwijl de baby slaapt, en als mensen op hoge leeftijd doodgaan worden ze moe en gaan slapen in de laatste minuten voor hun dood. Aldus de Aboriginals is onze ziel eeuwig en leeft in de Big Dream, en maakt af en toe uitstapjes naar deze wereld, de droom van vlees en bloed. We komen voort uit de Droom en tot de Droom zullen we wederkeren, dit leven is tijdelijk, de Droom voor eeuwig.
Toen ik voor het eerst tripte, in 1993, voelde het als een waar thuiskomen, ik kwam weer in contact met een werkelijkheid die zo vertrouwd was, maar waarvan? Ik denk dus, de Big Dream. Psychedelica brengen ons dichter bij die werkelijkheid waaruit we tijdelijk wegzijn, en 'snachts slechts glimpen van opvangen.
Ik heb sjamanistische interessen en bezigheden, maar om me nou sjamaan te noemen.. Ik heb genoeg types gehoord die dat beweerden en nouja, noem me maar Dreamtime

Psychonautisch ben ik geinteresseerd in psychedelica, dissociatieven en in mindere mate empathogenen.
Word deel van de Droom die onze werkelijkheid omvat, sluit je ogen, laat je meevoeren, wees niet bang, droom de Droom.