Jump to content

Photo

Jill Bolte Taylor: STROKE of insightThis is a powerful story about how our brains define us and connect us

• Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 ThijsWTF

ThijsWTF

Silent one

• Members
  • 18 posts

Posted 21 September 2012 - 04:47 PM

Wat deze vrouw beschrijft doet me denken aan een flinke trip (inclusief ego-dood).

Werken psychedelica dan zo erg op het rechter hersenhelft? Of kwam er gewoon een vorm van DMT vrij op het moment dat ze sterft?

werkt de video?

#2 Evertt

Evertt

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 193 posts

Posted 22 September 2012 - 01:37 AM

Door dat filmpje wil ik nu echt al een tijdje heel graag trippen op 2 verschillende drugs in mijn 2 verschillende hersenhelften. MDMA in mijn rechter hersenhelft en een downer in mijn linker hersenhelft. Dat kan door te injecteren in 2 speciale bloedvaten die enkel uitkomen in 1 hersenhelft.

Zoals in dit filmpje te zien is:

Maar goed, dan zou ik het wel graag onder toezicht van iemand met een medisch diploma willen doen. :-)

Done: Alcohol, THC, MDMA, Truffels, LSD, DMT, Paddo's, N2O, Concerta 36, Racetams, Dextro-Amfetamine, MDAI, GHB, Morfine, Salvia, Nootropics (aka smart drugs)
To do: MDA, MDMAI, Mescaline, Muscimol (aka Amanita Muscaria), 5-MeO-DMT, (5-MeO)-DPT, (5-MeO)-AMT, (5-MeO)-DIPT (aka foxy), (5-MeO)-MIPT, 4-HO-MET

Op zoek naar de ultieme seks drug/combo en naar de ultieme euforische/liefdevolle drug/combo.

#3 Alice

Alice

Silent one

• Members
  • 13 posts

Posted 22 September 2012 - 11:48 AM

Werken psychedelica dan zo erg op het rechter hersenhelft? Of kwam er gewoon een vorm van DMT vrij op het moment dat ze sterft?

Er komt idd een vorm van DMT vrij wanneer iemand vlakbij dood raakt, dat is ook de reden waarom zoveel mensen "het licht" zien of familie/vrienden die op ze staan te wachten. Bij de normale brein van een doorsnee persoon is het vaak het geval dat ze denken god te zien, terwijl het dus eigenlijk slechts een vrij kleine dmt trip is.
───▄▄─▄████▄▐▄▄▄▌
──▐──████▀███▄█▄▌
▐─▌──█▀▌──▐▀▀█▀
─▀───▌─▌──▐─▌
─────█─█──▐▌█

#4 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9425 posts

Posted 22 September 2012 - 11:59 AM

Er komt idd een vorm van DMT vrij wanneer iemand vlakbij dood raakt

Kun je deze uitspraak met enige verwijzingen ondersteunen? Wat bedoel je met 'een vorm van DMT'?

Het is nooit aangetoond dat DMT bij het overlijden vrij zou komen in de hersenen.
Niet meer dan een leuke theorie om bijna-dood-ervaringen te kunnen verklaren.

Het zou best kunnen dat in een absolute staat van shock (herseninfarct? de dood?) de hersenen DMT vrij geven, tov adrenaline of endorphine, om bepaalde hersenstructuren te beschermen.
Dit is alleen nooit bewezen.

#5 Evertt

Evertt

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 193 posts

Posted 25 September 2012 - 10:39 AM

Jammer dat dit topic nu al dood is. Ik vind het namelijk wel een rete interessant onderwerp, maar ik weet er te weinig van om er iets nuttigs over te zeggen.

Done: Alcohol, THC, MDMA, Truffels, LSD, DMT, Paddo's, N2O, Concerta 36, Racetams, Dextro-Amfetamine, MDAI, GHB, Morfine, Salvia, Nootropics (aka smart drugs)
To do: MDA, MDMAI, Mescaline, Muscimol (aka Amanita Muscaria), 5-MeO-DMT, (5-MeO)-DPT, (5-MeO)-AMT, (5-MeO)-DIPT (aka foxy), (5-MeO)-MIPT, 4-HO-MET

Op zoek naar de ultieme seks drug/combo en naar de ultieme euforische/liefdevolle drug/combo.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users