Jump to content

Photo

Keukenzout als ketamine

• Please log in to reply
11 replies to this topic

#1 Videlic

Videlic

Nederlandse pussy

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1429 posts

Posted 15 September 2012 - 10:22 AM

Ik heb hier een zakje met kristallen wat door zou moeten gaan voor ketamine, maar volgens mij gewoon allemaal keukenzout is. Echter ben ik er nog niet 100% zeker van, op bluelight las ik dat het wel vaker voorkomt dat keta met keukenzout versneden wordt, puur om het gewicht te verhogen. Ik las echter ook dit:

Like I said before, if you take a pharmaceutical ketamine vial and dry it out, it will have salt in it. A vast majority of injectable solutions come as the drug dissolved in NS (Normal Saline, 0.9% sodium chloride in water). I, personally, don't mind the salty taste and slight burn. On top of that, when I flush my nostrils with warm water afterward I'd bet that hot salt water in your sinus cavities is a pretty good way to keep them intact.

Keukenzout heeft ook een kubusachtige vorm, en ik zie tussen de kristallen hier en daar wat meer puntachtige vormen, maar die smaken ook zout. Volgens mij ben ik dus gewoon fucked met keukenzout.

Meer mensen hier ervaring mee?

Life is too interesting to be bored.

#2 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 15 September 2012 - 10:57 AM

Mijn eerste antwoord is, laat het testen en je weet het zeker, maar dat had jezelf natuurlijk ook al bedacht. Dat het enkel keukenzout is lijkt me sterk, maar is natuurlijk niet geheel onmogelijk. Ik heb inderdaad wel is gehad de ketamine wat zouter dan normaal smaakte, maar geen idee of er toen keukzout door heen was gedaan of ingedampte oplossing. En alle drugs kunnen versneden worden, dus waarom ketamine niet. Maar al dit speculeren heeft weinig zin, als je het niet eerst laat testen.

Als je snel wilt testen, je kan ongeveer 20g/100ml ketamine oplossen in water, dus als je meer dan een kwart gram in 1ml water kan oplossen dan zit er waarschijnlijk iets anders bij dat beter oplost.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#3 Videlic

Videlic

Nederlandse pussy

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1429 posts

Posted 15 September 2012 - 01:08 PM

Testservice gaat het worden.

#4 Alice

Alice

Silent one

• Members
  • 13 posts

Posted 19 September 2012 - 01:01 PM

Ik heb ook een keer zout in K gehad en ahh je neus gaat er echt helemaal dood van :S
───▄▄─▄████▄▐▄▄▄▌
──▐──████▀███▄█▄▌
▐─▌──█▀▌──▐▀▀█▀
─▀───▌─▌──▐─▌
─────█─█──▐▌█

#5 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9416 posts

Posted 19 September 2012 - 01:34 PM

^ eh .. nee.

Als je het water af dampt blijft het zout gewoon weer achter.
Dit verdampt niet op magische wijze mee met het water ofzo :duimpje:

#6 azgaza

azgaza

Gotchic

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1115 posts

Posted 19 September 2012 - 02:14 PM

Yep die keta met zout er in was echt te pijnlijk; nou moet ik stellen dat in mijn geval door zeer frequent gebruik van ketamine (en in de lente en zomer ook het af en toe snuiven van andere neus-slijmvlies-onvriendelijke substanties er een soort permanente subtiele verwondingen zijn ontstaan en dan krijg je dus het gevoel van zout in je wonden, maar dan in je neus. Ik vond die keta werkelijk zo vervelend dat ik het enkele malen heb geweigerd toen het me aangeboden werd en ik die keta weiger voor wie mij kent is best een bizar aanzicht (dat spul was trouwens getest op +- 50% ketamine, de rest vermoedelijk zout maar daar kwam de test service nooit mee, heb verder gelukkig nooit onder de 75% gehad en maar zeer zelden onder de 80% :) )
Aliens take me home.
Tune up, turn around, drop in.

#7 Videlic

Videlic

Nederlandse pussy

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1429 posts

Posted 04 October 2012 - 07:28 PM

Volgens de testservice bevatte de sample dus 0% ketamine oftewel ik ben genaait. Bij deze doe ik een beroep op de DHP Knokploeg om es effe de dealer een paar vingers te gaan breken.

#8 SuperFunker

SuperFunker

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 634 posts

Posted 05 October 2012 - 11:40 AM

Misschien eerst even gewoon met em babbelen. Wie weet heeft ie het zakje voor zijn oma met die voor jou verwisseld.

#9 leipe wimpie

leipe wimpie

leipe staartjes

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4744 posts

Posted 07 October 2012 - 03:13 PM

Was het wel goed keukenzout trouwens, of lustten de honden er geen brood van?
Posted Image T h e N a t i v e A l i e n.
- Je suis le nomade qui marche la nuit, et qui attends le jour, et l'oublie. -

#10 ecstatic soul disaster

ecstatic soul disaster

Connaisseur de la musique

• Members
  • PipPipPipPip
  • 972 posts

Posted 07 October 2012 - 09:31 PM

Wat een grapjas die dealer. Is het bad zout?
omgekeerd gaat ook

#11 Videlic

Videlic

Nederlandse pussy

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1429 posts

Posted 08 October 2012 - 08:43 PM

^nee

Was het wel goed keukenzout trouwens, of lustten de honden er geen brood van?

Ik weet niet wat de honden er van vinden, zelf heb ik een korreltje op m'n tong gelegd en dat smaakte als prima keukenzout, maar vind het godverdomme duur voor een beetje zout :vloeken:

Maarja misschien er maar het beste van maken en een eitje koken dan.

#12 leipe wimpie

leipe wimpie

leipe staartjes

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4744 posts

Posted 10 October 2012 - 10:09 AM

Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat een gram Himalayazout (kristallen) waarschijnlijk exclusiever en duurder is dan een gram ketamine... Maar als het dat bleek te zijn was er wel iets hééél raars aan de hand.....

:wacko:

http://www.salsament...-pouch-1kg.html

Coarse Kechil, Hollow Pyramids Bali, pouch 1kg
Posted ImagePrijs € 50,55Coarse Kechil, Hollow Pyramids Sea salt.
Holle Piramide zeezoutkristallen is verpakt in een Pouch, een soort gripzak welke weer hersluitbaar is.

De Coarse Kechil (Baby coarse pyramids) is het kleine broertje van de Coarse Grain Hollow Pyramids.
Deze kleinere piramidevormige zoutkristallen lossen zeer snel op, mede doordat de Piramides hol zijn.
Het zout heeft een subtiele bite en een zeer zachte frisse smaak!
Zout wat je op elk gerecht kunt gebruiken.

edit: oh, wacht... prijs is per kilo! Nja nie zo boeiend dus.

@Mods&Admins--> Dit is een link naar een "culinair" georienteerde winkel, het is NIET (ik herhaal) het is NIET stiekem een RC-badzout verkoper. Dit ter Leering ende Vermaeck.
Posted Image T h e N a t i v e A l i e n.
- Je suis le nomade qui marche la nuit, et qui attends le jour, et l'oublie. -

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users