Jump to content

Photo

Psilocybe Dragons DynamiteTruffels!

• Please log in to reply
11 replies to this topic

#1 Daans

Daans

Silent one

• Members
  • 4 posts

Posted 14 September 2012 - 01:02 AM

haai allen

korte uitleg ik ben man 29 jaar en beginnende psychonaut.

wat: Dragons Dynamite
hoeveel: 20gram
waar: Thuis
waneer: sept 2012
tijdstip: 19:00 begin
hoe: cup a soup vermengen

begin dit jaar heb ik eens zo'n eigen paddo kweeksetje (Cambodia) gekocht en gekweekt, voorzichtige dosis(en) gehad om voorzichtig te experimenteren resultaat: grote flop 0 vizuals wat ik graag wilde, nop, nada, niets.
kan zijn de dosis niet correct waren, paddo's slechte kwaliteit, whatever.
omdat ik toch wel eens hier lees trip reports van anderen kreeg ik maandag zin nog maals te proberen en had ik truffels besteld 20g dragons dynamite
nu verwacht je opzich dingen te lezen over dingen wat ik tijdens m'n trip ervaren heb maar ik moet je toch teleurstellen

behalve een veranderde gedachtes, diepere gedachtes, wederom 0 visuals gehad
gewandelt, film gekeken, stuk cabaret, wat cartoons gekeken en op de bank gelegen

was t niets anders dan n avond TV gekeken

tis dat ik niemand ken waar ik lsd vandaan zou kunnen halen dat lijkt mij een stuk interesanter

een ding weet ik zeker nu ik ben gewoon immuune voor psilocybe vizuals :vloeken:

#2 Ridder Tentakel

Ridder Tentakel

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 32 posts

Posted 14 September 2012 - 01:33 AM

Misschien verwacht je er te veel van? Wat voor visuals denk je te kunnen zien als je aan het trippen bent? Zit je helemaal lekker in je vel en heb je een goede omgeving om te trippen?
Waardeloos stuk schuim

#3 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2056 posts

Posted 14 September 2012 - 06:24 AM

@ daans: wat verwacht je dan qua visuals?

misschien zou je het eens met een MAOI moeten proberen...
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#4 SuperFunker

SuperFunker

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 634 posts

Posted 14 September 2012 - 08:50 AM

Hoeveel had je van de cambodians gegeten? En had je ze op een lege maag gegeten of een volle?
Het effect van tripmiddelen hangt van een heleboel dingen af, niet alleen van het middel en de dosis. Het kan zijn dat je wat meer dan andere mensen nodig hebt. Maar met 20 gram Dragon's Dynamite hebben de meeste mensen best een stevige trip zou ik zeggen.

Ik zou de hoop nog niet opgeven.. =D

#5 ecstatic soul disaster

ecstatic soul disaster

Connaisseur de la musique

• Members
  • PipPipPipPip
  • 972 posts

Posted 14 September 2012 - 09:11 AM

Bizar, van 20 gram Dragon's Dynamite zou ik wel degelijk uit mijn sokken schieten denk ik. Je neemt toch geen serotonerge medicatie of iets dergelijks?
omgekeerd gaat ook

#6 Daans

Daans

Silent one

• Members
  • 4 posts

Posted 14 September 2012 - 09:38 AM

geen medicatie nee

en om eerlijk te zijn weet ik niet wat ik zou kunnen verwachten maar zover ik hier lees zou t toch een aardige mindfuck moeten zijn

maar met vizuals zou je toch al snel denken aan vormen en kleuren die je niet bekend bent in je omgeving

#7 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9403 posts

Posted 14 September 2012 - 10:25 AM

Waarin trek je mindfuck en visuals gelijk? dit zijn twee compleet verschillende aspecten van een trip hoor.

Maar ik moet wel zeggen dat je setting er ook niet echt naar is: een beetje op de bank hangen en tv kijken.
Probeer eens in het donker te gaan liggen, of 's nachts de natuur in te gaan.

@ 2_cellen: zomaar MAOi aanraden vindt ik echt heel erg onverstandig. Dit brengt zoveel andere (en extreem intense) aspecten mee aan een trip.
Probeer eerst maar eens te variëren in dosering, set, en setting.

Verder heeft het sowieso weinig zin om een visuele trip te 'verwachten'. Dan zal je verwachting toch alleen maar tegen vallen.

#8 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2398 posts

Posted 14 September 2012 - 10:32 AM

@ daans: wat verwacht je dan qua visuals?

misschien zou je het eens met een MAOI moeten proberen...

Aan een beginnende psychonaut zou ik geen MAOIs adviseren. Je kunt beter eerst bepalen wat een "normale" dosis voor je is. Sommige mensen zijn gewoon hardheads en hebben erg veel nodig.

#9 Icelus

Icelus

of je ijs lust!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1009 posts

Posted 14 September 2012 - 10:33 AM

Licht uit, tv uit en ogen dicht. Heb je dat wel geprobeerd? Des te minder visuele input uit de omgeving des te groter de kans visuals te zien is mijn ervaring. Alhoewel bij echt hoge doseringen iedereen sowieso wel visuals moet zien volgens mij...

MAOi aanraden vind ik geen goed idee bij iemand die een enkele keer truffels of paddenstoelen heeft geprobeerd.

Overigens vind ik de visuals veel minder interessant dan alle andere veranderingen in waarneming en bewustzijn.
The wisest mind has something yet to learn

#10 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7675 posts

Posted 14 September 2012 - 10:34 AM

^Dat en wat dreamer zegt.

Op een lege maag 20 gram eten, je serieus voorbereiden en óf in het donker liggen met weinig afleiding óf de natuur in. Beide goeie tips. Kijk dan nog maar eens wat er gebeurt. En inderdaad, misschien ben je gewoon een hardhead die meer nodig heeft. Weet je ook niet van tevoren.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#11 Keesoe

Keesoe

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 203 posts

Posted 14 September 2012 - 11:11 AM

Het heeft zoals wat dreamer en Icelus zegt veel met de setting te maken.
Als ik tv ga kijken, na het nemen van paddo's/truffels, dan zijn inderdaad me visuals een stuk minder dan dat ik de tv uit laat.
Wanneer je over de piek heen bent dan is een filmpie kijken wel leuk maar niet tijdens het inslaan van de truffels.

Een sitter of iemand die met je meedoet geeft afleiding waardoor je minder in afwachting zit op de werking.
Pas als je een x goed getript hebt en dus weet wat te verwachten, dan gaat het in je uppie een stuk beter denk ik.

Dus maak je setting een beetje donker, geen tv, wel fijne muziek, lekker drinken klaarzetten en zorg dat je niet in afwachting zit op de werking.
Ik ga altijd na het eten van truffels/paddo's me kamer opruimen, douchen en uitgebreid een stickie draaien. Als ik hiermee klaar ben dan begint net de werking op te komen.
Hierdoor zit je niet in afwachting op de werking wat in mijn ogen ook helpt om beter en heftiger in de trip te komen.

Veel succes !!
"We are a way for the Cosmos to know itself"
-Carl Sagan

#12 BergTrip

BergTrip

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 414 posts

Posted 08 May 2013 - 08:41 PM

een ding weet ik zeker nu ik ben gewoon immuune voor psilocybe vizuals :vloeken:

Bedenk ook dat truffels doorgaans minder visueel zijn dan paddo´s. Neem maar is een portie Hawaiiaanse bijvoorbeeld...

Nu bevatten paddo´s zoals bv Hawaiiaanse ook meer psilocine dan truffels, die relatief meer psilocybine bevatten. Ik vermoed dat dit de oorzaak is van het verschil in visuele sterkte. Overigens is dit slechts een vermoeden, want veel mensen werpen tegen dat het psilocine-gehalte geen verschil zou moeten maken, aangezien psilocybine wordt omgezet in psilocine. Hoe zij dan wel het verschil in visuele sterkte verklaren weet ik niet. 

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users