Jump to content

Photo

Eerste x MDMA en/of 2c-b.Tips voor een leuke avond?

• Please log in to reply
22 replies to this topic

#21 Keesoe

Keesoe

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 205 posts

Posted 09 October 2012 - 09:07 AM

50 - 100 mg is een lichte dosis
100 - 150 mg is de gebruikelijke dosis
150 - 200 mg is een zeer sterke dosis (en wordt onervaren gebruikers ook afgeraden)

Dit staat in dhpedia bij de dosering van MDMA. In mijn ogen moet dit dus eigenlijk snel aangepast worden.
Want ook 50mg zou voor mijn vriendin een flinke hoge dosis geweest zijn. Ik denk dat er toch 1 tot 1,5 mg per kg lichaamsgewicht moet staan bij doseringen als gebruikelijke dosis.
"We are a way for the Cosmos to know itself"
-Carl Sagan

#22 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7681 posts

Posted 09 October 2012 - 10:24 AM

Jeetje, wel een heftige ervaring op zo'n relatief beperkte dosis. Was je MDMA getest trouwens?

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#23 Keesoe

Keesoe

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 205 posts

Posted 14 October 2012 - 01:35 PM

Was niet getest door testservice... Wel getest door me zelf en de "X-test" marques reagent. Bij deze test begon het helemaal te bruizen en werd het goed donker paars.
Ik zelf was die avond begonnen met 120mg waar ik vaak mee begin en dat voelde gewoon zoals ik van MDMA gewent was.
Ze is gewoon heel erg gevoelig maar met haar 50kg klopt de dosering van 1mg p kg lichaamsgewicht wel goed.

Bij 2c-b kan ze weer net zoveel nemen als ik.... Zo zie je maar weer dat elk stofje per individu anders werkt.
"We are a way for the Cosmos to know itself"
-Carl Sagan

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users