Jump to content

Photo

Eerste x MDMA en/of 2c-b.Tips voor een leuke avond?

• Please log in to reply
22 replies to this topic

#1 Keesoe

Keesoe

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 203 posts

Posted 10 September 2012 - 11:44 AM

Ik ga met mijn net nieuwe vriendin aankomende week mdma en/of 2c-b proberen.
Nu heb ik al ruime ervaring met deze middelen maar mijn vriendin niet. Eigenlijk heeft ze alleen nog maar wiet gebruikt. Ze wil het wel graag eens meemaken en voelen wat het doet.

Ben van plan voor haar ongeveer 1mg per kg lichaamsgewicht te doseren bij MDMA. Ze weegt 50 kg dus begin met 50 mg. Is dit te weinig of te veel? iemand tips? Want ik wil wel dat ze het goed voelt en weet niet of dit dan niet te weinig (of teveel maar dat denk ik niet) is.
Ik zit zelf gemiddeld op 120mg bij mijn lichaamsgewicht van 83kg voor ik het echt prettig vind maarja ik ken MDMA al goed en weet wat te verwachten natuurlijk. dus iemand suggesties=

We willen dan misschien gaan afsluiten met 2c-b. Ik heb die gele pilletje met vlinder erop. Ik zal haar dan een (kleine)halve willen geven na +- 4 uur na inname van MDMA.

Is het combineren van deze 2 misschien te veel voor iemand die er helemaal geen ervaring in heeft? Is het misschien verstandig om eerst gewoon 1 van de 2 te proberen? zo ja, welke?
Zijn er personen bij wie MDMA niet positief werkt? Of werkt MDMA eigenlijk wel bij iedereen positief? (al zijn er natuurlijk altijd mensen bij wie het wel positief werkt maar er gewoon niet geinteresseerd in raken)Zelfde vraag bij 2c-b natuurlijk.

Het gaat er natuurlijk om dat het allemaal niet te heftig wordt, maar het moet wel goed voelbaar zijn. Vooal natuurlijk bij de eerste x is het verstandig altijd laag te beginnen vandaar ook deze doseringen wat voor mij persoonlijk te laag zou zijn.

Misschien weet iemand sowieso nog andere tips wat we zouden kunnen gaan doen of toepassen??? Of misschien een goede tip voor haar om zich psychisch voor te bereiden?

Ik weet niet of deze vraag een nieuwe topic waard is maar wilde het toch erg graag aan jullie vragen hoe jullie hier over denken.
Alvast bedankt voor jullie tips en meningen !!
"We are a way for the Cosmos to know itself"
-Carl Sagan

#2 Ridder Tentakel

Ridder Tentakel

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 32 posts

Posted 10 September 2012 - 02:47 PM

Misschien is het verstandiger om even te wachten met 2c-b? Eerst kijken hoe de MDMA bevalt en dan een andere datum 2c-b proberen. Ik zou persoonlijk niet voor zo'n combinatie gaan als je het voor de eerste keer probeert.
Waardeloos stuk schuim

#3 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6342 posts

Posted 10 September 2012 - 03:51 PM

Het combineren (of eigenlijk, gelijk na elkaar) zou ik niet doen, een beetje te veel van het goede voor iemand die net om de hoek komt kijken. 4 uur spacen op alleen MDMA kan voor een dergelijk persoon al zeer intens zijn en dan gelijk een 2C-B trip erna, nee niet bepaald goed plan.

Maar wat wil ze dan graag meemaken? Want MDMA en 2C-B zijn behoorlijk verschillende middelen. Maar beide geschikt voor beginners. Wil ze weten wat trippen is, dan zou ik voor de 2C-B kiezen, wil ze weten waarom al die mensen zou vrolijk zijn op die feesten, dan zou ik voor de MDMA gaan, maar de keuze aan haar laten.

Hoeveel mg zijn je 2C-B pillen en in welke setting wil je eigenlijk gaan gebruiken?

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#4 Keesoe

Keesoe

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 203 posts

Posted 10 September 2012 - 06:08 PM

Eigenlijk was het ook wel een beetje het plan hoor om gewoon met een van de twee te beginnen.
De setting is bij mij thuis lekker relaxed op me kamer. Deze is behoorlijk in een positieve setting ingericht.
Kleurige lampjes grote mooie aquarium enz dus daar zal het niet aan liggen :rolleyes: . Leuke (animatie) film klaarliggen, lekker eten en drinken.

Hoeveel mg in die 2c-b pillen zitten weet ik ni precies. geschat word op ongeveer 18mg. (Al denk ik zelf iets hoger of ik ben er gewoon gevoelig voor)

Als je voor het eerst een bewustzijnsveranderende middel wil nemen, in de hierbovengenoemde setting, welk van de twee zou je dan nemen? en welke dosis?
Ze is erg nieuwsgierig maar zou totaal niet weten wat ze eerst wil proberen :rolleyes:
-Carl Sagan

#5 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2056 posts

Posted 10 September 2012 - 09:19 PM

ik raad mensen altijd aan als ze willen beginnen met drugs om met psychedelica te beginnen. tot nu toe heeft dat goed uitgepakt :)

tussen de 12 en de 14 mg 2c-b zou voldoende moeten zijn voor een eerste keer proberen... maar dat hangt er net vanaf hoe ze er zelf ook in staat, ik ben zelf bijvoorbeeld meer van het echt trippen en heb liever een iets te sterke dan een matige trip...
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#6 Keesoe

Keesoe

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 203 posts

Posted 11 September 2012 - 11:21 AM

Ze denkt er aan toch liever MDMA te gaan proberen omdat ze beetje bang is dat het psychedelische van 2c-b haar angtig zal gaan maken. Verder weeet ze ook niet waarom maar haar gevoel zegt dat.

Alleen nog een vraag over dosering. ik lees op dhpedia het volgende:

Orale dosering
Dit is de meest voorkomende methode van toediening is oraal, het slikken van pillen of poeders. Ook bommetjes (MDMA in een vloeitje of papiertje) valt hier ook onder.
Voor de meeste beginners is een dosis tot 120 mg genoeg.
50 - 100 mg is een lichte dosis
100 - 150 mg is de gebruikelijke dosis
150 - 200 mg is een zeer sterke dosis (en wordt onervaren gebruikers ook afgeraden)

Maar deze doseringen zijn ook toch afhankelijk van iemand lichaamsgewicht?
Ik weet dat ik 120mg lekker vind maar het lijkt mij dat iemand die bijna de helft minder weegt, deze zelfde 120mg veel heftiger kan zijn.
Of heb ik dit fout? Normaal zou ik gewoon rond de 100mg beginnen maar aangezien ze maar +- 50kg weegt vraag ik me af of dit niet te heftig voor haar wordt?
Bedankt voor de tips en alvast bedankt voor de volgende tips :duimpje:
-Carl Sagan

#7 Ridder Tentakel

Ridder Tentakel

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 32 posts

Posted 11 September 2012 - 12:29 PM

Ik dacht dat het voor mannen altijd: 1-2 mg per kg lichaamsgewicht was en voor vrouwen 1-1.5 mg per kg lichaamsgewicht. Dit lees ik steeds vaak terug op diverse fora.
Waardeloos stuk schuim

#8 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6342 posts

Posted 11 September 2012 - 12:47 PM

Maar lichaamsgewicht is niet alles. Sommige mensen zijn bijvoorbeeld heel gevoelig voor MDMA en zullen ze lager dan gemiddelde dosis nemen, ook al hebben deze mensen een hoger gewicht dan het gemiddelde. Ook moet metabolsime in de bereking worden meegenomen.

Dus zoals je zelf al zegt, je moet voor jezelf uitvinden wat een ideale dosis is, voor jouw is het 120, misschien voor je vriendin ook, maar misschien is het voor 75 mg of misschien wel 150 mg.

Voor mij persoonlijk is 100 mg teveel, terwijl ik boven de 100 kg weeg.
Dus vandaar dat het op deze manier staat vermeld.

En 2C-B is, zoals je misschien zelf wel weet, absoluut geen heftig middel en als je de dosis laag houdt, zal het haar niet angstig maken.
En gezien je op je kamer wilt blijven, zou ik persoonlijk voor de 2C-B kiezen.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#9 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7675 posts

Posted 11 September 2012 - 01:52 PM

Het combineren (of eigenlijk, gelijk na elkaar) zou ik niet doen, een beetje te veel van het goede voor iemand die net om de hoek komt kijken. 4 uur spacen op alleen MDMA kan voor een dergelijk persoon al zeer intens zijn en dan gelijk een 2C-B trip erna, nee niet bepaald goed plan.

Maar wat wil ze dan graag meemaken? Want MDMA en 2C-B zijn behoorlijk verschillende middelen. Maar beide geschikt voor beginners. Wil ze weten wat trippen is, dan zou ik voor de 2C-B kiezen, wil ze weten waarom al die mensen zou vrolijk zijn op die feesten, dan zou ik voor de MDMA gaan, maar de keuze aan haar laten.

Hoeveel mg zijn je 2C-B pillen en in welke setting wil je eigenlijk gaan gebruiken?

Van dittum.

[edit] Pillen van 18 mg. lijken me sterk gedoseerd. De meeste die ik tegenkom zijn 10, 11 a 12 mg. Een schatting slaat nergens op: laat ze dan testen. Ook wel zo aardig voor diegene die het voor het eerst gaat proberen. Weet je meteen hoe gevoelig ze is. Zou dan ook niet met meer dan 10 a 12 mg. beginnen. Je kan het later altijd nog ophogen.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#10 Keesoe

Keesoe

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 203 posts

Posted 12 September 2012 - 03:29 PM

Ja ik ben helaas niet in de gelegenheid ze te testen vóór zaterdag.

Dit is wat ik van pill reports heb gelezen:
The yellow ones come in 8-12 and 16-18 mg (4.0x8.0mm)
Yellow ones have also been found in the UK (2.0x8.0mm)
probably the lower dosage of 8-12 mg?
My link

Dus waarschijnlijk heb je wel gelijk Snapinho dat er maar ongeveer 12 mg inzit al zijn ze er ook in 18mg.... Dus zal ze eerst maar moeten testen voor ik dit met zekerheid kan zeggen.

Omdat ik dus niet weet hoeveel mg erin zit denk ik nu toch eerder aan mdma terwijl de setting meer voor 2c-b geschikt is...
Keuze blijft moeilijk ... ook de aantal mg voor mdma voor een vrouw van 25 jaar en 50kg lichaamsgewicht vind ik moeilijk in te schatten.
iemand daarop nog tip :rolleyes:
-Carl Sagan

#11 The_Imagizer

The_Imagizer

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 308 posts

Posted 12 September 2012 - 03:36 PM

~80mg, maar ook dat is afhankelijk van de kwaliteit :-)

#12 Keesoe

Keesoe

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 203 posts

Posted 12 September 2012 - 03:49 PM

~80mg, maar ook dat is afhankelijk van de kwaliteit :-)

Ja ik begon ook te denken om rond deze dosis te zitten :-) ... dit zijn pure mooie kristallen (zagen er helder uit) dus de kwaliteit zal wel redelijk goed zijn :rolleyes:
-Carl Sagan

#13 Marnix

Marnix

Silent one

• Members
  • 18 posts

Posted 12 September 2012 - 08:05 PM

Ja. want test services zijn zo overrated, je kan gewoon zien of het goed spul is of niet.. :beuk:

OT: misschien is 80mg een beetje veel, geef eerst 60 oid en als het allemaal goed gaat kan je altijd nog wat erbij nemen. (Niet dat 80mg heel veel is, maar je kan het niet weten. less = more!)

Anyhow, enjoy!

#14 Keesoe

Keesoe

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 203 posts

Posted 13 September 2012 - 10:00 AM

Ja jullie hebben gelijk... Ik zou ze eerst moeten testen ja... Ik vind test services zeker niet overrated hoor Marnix :rolleyes:
Ik zou alleen die 2c-b niet vóór zaterdag kunnen testen helaas. Dus als het dan evengoed 2c-b wordt, dan beginnen we gewoon met een halve (of driekwart) wat sowieso niet te veel kan zijn.
Bijdoseren kan altijd nog natuurlijk. Dus een halve nemen en dan na ongeveer een uur eventueel bijdoseren. Halve zou namelijk wel wat te weinig zijn maar is natuurlijk voor een beginner altijd beter eerst te weinig te nemen dan te veel.

Ze heeft nu, op mijn aanraden, behoorlijk zitten internetten over mdma en 2c-b waardoor ze nu toch meer naar 2c-b neigt.
Mdma heeft wat meer dat je de day after wat verrot voelt wat je bij 2c-b niet echt hebt. Dit laat haar meer naar 2c-b neigen.

Ik moet ook zeggen dat de setting misschien meer geschikt is om 2c-b te gebruiken zoals sommige hier al hadden aangegeven.
Lekker een 2c-b'tje nemen, lekker douchen ofzo dan filmpie (animatie) opzetten dan zal het tijdens de (positiviteit van de) film wel inslaan. Daarna lekker muziek luisteren en met elkaar bezig zijn.
Ben benieuwd hoe ze het gaat ervaren.

Bedankt voor de tips en verdere tips blijven natuurlijk welkom :thumbsup:
-Carl Sagan

#15 Keesoe

Keesoe

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 203 posts

Posted 16 September 2012 - 10:25 PM

Nou het is dus 2c-b geworden waarbij we een hele leuke avond hebben gehad.
We namen ieder 3kwart van het pilletje wat na ongeveer 50 min insloeg tijdens de film.

Na de film lekker tegen elkaar hangend muziek geluisterd, gepraat en geknuffeld.
De 2c-b maakte het lichaamlijk contact met elkaar wel extra lekker moet ik zeggen.

Net voor het begon uit te werken hebben we weer de zelfde dosis genomen en een tweede filmpie opgezet.
Achteraf vond ze het een wat te lichte dosis maar een fijne introductie in psychedelica.
We begonnen rond 20:00uur, namen 01:00uur tweede dosis en gingen ronde 05:30 slapen.
Vanmiddag rond 15:00 wakker geworden. Wel moe, maar geen kater iod.

Bedankt voor de tips !
-Carl Sagan

#16 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2056 posts

Posted 17 September 2012 - 12:43 AM

goed om te horen dat t een fijne ervaring was :)
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#17 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6342 posts

Posted 17 September 2012 - 06:44 AM

Mooi dat ze het een geslaagd avontuur vond. :)

Vond je het zelf ook een te lichte dosis?

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#18 Keesoe

Keesoe

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 203 posts

Posted 17 September 2012 - 02:59 PM

Ja ik vond het zelf ook te lichte dosis ja.
Bij mij werkte het waarschijnlijk ook nog iets minder dan bij haar aangezien ik bijna het dubbele weeg.

Ze zei wel dat bij het moment van inslaan ze wel heel effe bang werd. Natuurlijk omdat ze totaal niet wist wat te verwachten en hoe heftig het zou worden.
Ik zei op dat moment dat we wel zo beetje op de piek zaten waardoor ze onspande en lekker in de flow meeging. Ze kwam overigens zelf met het idee om een tweede dosis te nemen later die avond :rolleyes:
-Carl Sagan

#19 Keesoe

Keesoe

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 203 posts

Posted 08 October 2012 - 08:57 AM

Nou mensen, we hebben ook MDMA geprobeert maar dat pakte een beetje anders uit dan gedacht.

Ik had voor me zelf 120mg afgewogen en voor me vriendin 65mg.
Na 20 min zei ze al dat het begon in te slaat waarop een paar minuten later ze niks meer kon.
Ze was echt helemaal van de wereld. Kon niet meer uit haar ogen kijken, moeilijk praten en al helemaal niet lopen.
Ik had het idee dat ze afentoe flauw viel maar kon haar gelukkig wakker houden.
Na 4uur begon ze weer terug te komen en voor we het wisten was ze weer zo goed als nuchter.

Tijdens dit hele gebeuren voelde ze zich wel goed en was ze niet angstig. Ze wilde nadat het uitwerkte graag voor een herkansing maar dit leek mij maar beter niet te doen.
Hiervoor wil ik graag even, 2 maanden ofzo, op wachten aangezien dit dus toch echt een overdosis voor haar was. Verder ervaarde ze het wel als lekker alleen jammer dat het te heftig was.
Ik heb tijdens deze avond eigenlijk niks van de MDMA gemerkt omdat ik me natuuurlijk veelste veel zorgen om haar maakte.

Van 1,5mg MDMA per kg lichaamsgewicht kan ik dus nu van zeggen dat dat voor iemand veelste veel kan zijn.

Als iemand voor het eerst MDMA gebruikt gebruikt, gebruik dan niet meer dan 1mg per kg lichaamsgewicht!! Dit is voor sommige dus al ruim genoeg.
-Carl Sagan

#20 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2398 posts

Posted 08 October 2012 - 11:54 AM

Dan was het een erg goed idee om toch niet voor de 80 mg te gaan! Mooi dat het goed afgelopen is.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users