Jump to content

Photo

TMA-6Super simpel Trippen...

• Please log in to reply
32 replies to this topic

#1 telefoon

telefoon

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 130 posts

Posted 05 September 2012 - 07:23 PM

Een psychedelische amfetamine met een mescaline analoog.

Mijn ervaring is dat de trip alleen te lang duurt, hij is Zo verschrikkelijk makkelijk dat je dan op een moment komt dat je alles weer snapt maar dat de visuals blijven. natuurlijk kan je daar nog van genieten, maar dat houd ook op. wellicht is dit spul beter op een feestje.

wat zijn jullie meningen over dit Rare stofje?

#2 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 05 September 2012 - 10:02 PM

hmmmm, juist de lange werking was 1 van de dingen die mij relaxed leek aan deze stof. hoe was het ivm 2c-b?
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#3 telefoon

telefoon

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 130 posts

Posted 06 September 2012 - 12:04 AM

2cb blijft de trip interesant dat is weg na een tijdje dan zit je gewoon in, wakker + visuals

niet meer niet minder

#4 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 06 September 2012 - 07:16 PM

Ik wil even naar dit topic linken:
TMA's TMA-2, 4, 5, 6.

Omdat in dit topic TMA-6 ook een aantal keer wordt besproken.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#5 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 09 September 2012 - 08:05 PM

DOSAGE: 25 - 50 mg.
DURATION: 12 - 16 h.

Is dit ook jullie ervaring bij deze compound?

En hoe is ongeveer het verloop, als in come-up, piek, come-down?

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#6 Dreamtime

Dreamtime

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 68 posts

Posted 04 October 2012 - 05:45 PM

2_muffins, als TMA-6 een ding NIET is is relaxed!

In mijn ervaring ga je eerst 3-4 uur speedy, dan is het wat ze een "electric trip" noemen, dus een mix van speedy en trippen die ook 3-4 uur duurt, daarna ga je nogeens 3-6 uur lang langzaam omlaag.

Het is nogal opwindend maar ook behoorlijk vaatvernauwend, gebruik het dus in een warme omgeving of je gaat het echt heel koud krijgen.

Ik heb van horen zeggen dat een vage kennis (naarmate ik hem beter leerde kennen is hij er alleen maar vager op geworden :laugh: ) TMA-6 nam in de Efteling, in het sprookjesbos uitriep "Maar grootmoeder, wat ga ik KK hard!" en met zn vrienden bijna uit het park gekickt werd :laugh:

Poelster, ik zou zelf de ratio 15-50mg willen aanbevelen, deze heeft nogal bijwerkingen en is ook in lage dosis voor veel mensen indrukwekkend. In mijn ervaring ZEKER geen drug om mƩƩr van te nemen, omdat hij het lichaam nogal heftig aanpakt.

De dag na een expoeriment met TMA-6 heeft voor mij een geweldige afterglow.

#7 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 04 October 2012 - 06:10 PM

In mijn ervaring ga je eerst 3-4 uur speedy, dan is het wat ze een "electric trip" noemen, dus een mix van speedy en trippen die ook 3-4 uur duurt, daarna ga je nogeens 3-6 uur lang langzaam omlaag.

De dag na een expoeriment met TMA-6 heeft voor mij een geweldige afterglow.

klinkt gewoon relaxed wat mij betreft, wat is hier precies niet relaxed aan?
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#8 Dreamtime

Dreamtime

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 68 posts

Posted 04 October 2012 - 08:38 PM

De meeste mensen die ik ken associƫren speedy effect niet met relaxed :) In met name de eerste uren kun je flink stuiteren, het is een psychedelische amfetamine, geen fenethylamine, en bij TMA-6 ligt dat er dik bovenop.

#9 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5414 posts

Posted 04 October 2012 - 09:17 PM

dat had ik dus helemaal niet op TMA2
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#10 Dreamtime

Dreamtime

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 68 posts

Posted 04 October 2012 - 09:34 PM

TMA-2 is een ander middel he!

#11 beverig ventje

beverig ventje

Silent one

• Members
  • 18 posts

Posted 17 June 2013 - 11:22 AM

TMA2 en 6 zijn ongelogelijk relaxed en voornamlijk goede boter voor acid of een dergelijk noemenswaardig psychedelicum. Maar je kan er ook gewoon lekker op bingen hoor, maar u zich geen zorgen; multifunctioneel die tma's; echt een blijvertje dit

#12 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 17 June 2013 - 12:30 PM

^ wat bedoel je precies met "goede boter" ?

"lekker op bingen" lijkt me voor geen enkele drugs van toepassing. Vooral "lekker onverstandig advies" dus

#13 beverig ventje

beverig ventje

Silent one

• Members
  • 18 posts

Posted 20 June 2013 - 04:48 PM

Dag dreamer, wat fijn dat je reageert. Ik zal je het boteraspect even haarfijn uitleggen. Je weegt een gewenste hoeveelheid TMA2 af (40 a 50mg is voor mij geschikt) en na 1.5 uur ofzo, dan eet je een goed onverantwoorde lading 2c-d of e,   dan krijg je een knoepert van een trip. Dus de boter is een metafoor voor een een middel dat je trip fijner maakt (net zoals een broodje met een hagelslag ook lekkerder is met boter).

En dat van dat bingen was een grap. Speciaal om wijsneuzen uit de kast te lokken, en dat is gelukt. Volgens mij trip jij ook net wat vaker dan menig ander.En over bingen gesproken; volgens mij zijn hier wel meer mensen die dat doen (benzo's, speed).

Ja en onverstandig advies? Mensen die zo'n zin serieus nemen die zouden weleens merkwaardig genoemd kunnen worden. Ik kom enkel op dit forum om ff info op te zoeken (maar aangeraden dosissen dienen dan wel wat worden opgevoerd, anders trip je nooit fatsoenlijk). Maar er is wel veel gelul ook op dit forum. Vooral die minder-is-meer-leugen heeft mij op een dwaalspoor gebracht. Als ik ga trippen dan wil ik ook hard trippen, en trippen doe ik te weinig, 

Groeten, Bever, voor geïnteresseerden: ik heb stapels met adviezen hoor

#14 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 20 June 2013 - 04:57 PM

Volgens mij trip jij ook net wat vaker dan menig ander.

Waar herleidt je dat uit?

DHP, en dan zeker de drugs-secties, is niet echt een plek om te trollen en mensen uit te lokken. Velen komen hier voor eerlijk en goed drugs-advies. Als ze dan zo'n opmerking lezen kun je dus juist gevaarlijke situaties uitlokken.

"lekker bingen jongeuhh!"

Het is dus verstandig om met zulke uitspraken op te passen, omdat je er meer kwaad dan goed mee zult doen.
Ik hoop dat je dit advies mee neemt in je volgende posts.

Ik had trouwens begrepen dat juist 2C-D als zulke 'boter' werkt bij het potentiëren van andere vergelijkbare middelen (uit de 2C serie). Verder is het 'boter'-concept niet echt gebruikelijk hier, maar zoals vaak is 1+1 meer dan 2 bij combinatie-gebruik.

#15 beverig ventje

beverig ventje

Silent one

• Members
  • 18 posts

Posted 20 June 2013 - 05:14 PM

Dag,

"lekker bingen jongeuhh!" --> haha, klinkt serieus lekker, misschien nog gvd ertussen en dan door de stad fietsen en schreeuwen maar. Maargoed ik zal niet te bijdehand doen voortaan. 

2c-d vind ik erg heftig in grote doseringen en doet wat mij betreft niet onder aan 2c-e (ligt aan dosis uiteraard). 2c-i ook erg leuk, vooral erg grappig, minder vind ik 2c-c, en 2c-t2 (misschien te weinig genomen). Maar dit is offtopic, dus ga maar over TMA-6 spreken.

Volgens mij trip jij ook net wat vaker dan menig ander.

Dat herleid ik uit het feit dat jij praktisch dag en nacht op dit forum zit, en daarom je een behoorlijke passie hebt voor drugs. Puur hobbyisme. Maar goed, geen advies meer van mijn kant. 

Groet 

#16 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 20 June 2013 - 06:16 PM

Dat herleid ik uit het feit dat jij praktisch dag en nacht op dit forum zit

Ik trip bijna nooit als ik op het forum post, dus als ik "dag en nacht" hier zit trip ik dus niet :P

Inderdaad off-topic maar wat ik met 2c-d bedoelde was juist in lage doseringen als adjunct op een andere 2c-trip.

On-topic: ik heb zelf alleen een eenmalige ervaring met TMA-2, maar dat was echt super. Heb jij hier toevallig ook ervaring mee en kun je de twee vergelijken?
(hmm, deze vraag is ook al in het andere topic genoemd .. misschien maar eens mergen?)

#17 beverig ventje

beverig ventje

Silent one

• Members
  • 18 posts

Posted 20 June 2013 - 07:43 PM

Hee,

Ja ehm ik vindt bij phenylethylamines dat ze allemaal erg op elkaar lijken (tenmiste die ik heb gehad. Behalve 2c-c, die is te mild en 2c-i is de hooliganphen). De trips zij heel afhankelijk van met wie je tript, maar kan ook toevallig een bepaalde vorm aannemen. Soms zit ik alleen maar te lachen en soms ben ik ook introvert allerlei kwesties op te lossen.

Maar goed. TMA-2 vind ik erg subtiel, euforisch en een beetje visueel. De come-up is ontzettend fijn, bijna onmerkbaar. Erg leuk, maar meer gezellig chillen dan trippen. Pas bij dosissen die ik niet zal noemen, omdat ze niet verantwoordelijk zijn, werd het echt goed. 

TMA-6 vind ik persoonlijk wat meer 'rush' hebben. Meer speedy en potenter dan TMA-2. Minder subtiel dan TMA-2, maar toch erg leuk. Misschien is 6 iets meer visueel. Het was een uitstekend middel om een acid-trip mee af te sluiten :). Maar ik heb een stuk meer ervaring met -2.

Kortom: ik kan met beide uit de voeten. maar liever TMA-2

groet

#18 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 30 January 2014 - 03:15 PM

weet iemand hoe dit middel combineert met alcohol?

en een eventuele kater de dag erna?

#19 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 02 February 2014 - 01:55 PM

Ik heb er geen ervaring mee, maar een beetje alcohol haalt waarschijnlijk de scherpe randjes eraf.

Weet iemand hoe lang tolerantie merkbaar blijft met dit middel?

#20 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 10 February 2014 - 11:04 PM

31-33 mg was lang niet zo heftig als verwacht, maar wel prettig. Voor zover ik het me correct herinner, was ~15 mg ook stimulerender. Nastimulatie bleef wel vrij lang hangen, uiteindelijk 12,5 uur na inname (16.00) in slaap gevallen. Anyway, volgende keer bij het ontbijt en 50(+) mg oid.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users