Jump to content

Photo

Wat staat er op jouw trip-boodschappenlijstje?

• Please log in to reply
50 replies to this topic

#41 azgaza

azgaza

Gotchic

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,115 posts

Posted 06 September 2012 - 01:53 PM

Bij hoger lichaamsgewicht en milde trips op 10 gram denk ik dat je de volle 15 gram wel kan hebben, gevoeligheid voor paddo's / truffels verschilt gewoon enorm per persoon en lichaamsgewicht scheelt in de regel wel veel; mijn zwaardere vrienden hebben doorgaans ook meer nodig.
Aliens take me home.
Tune up, turn around, drop in.

#42 DutchPassion

DutchPassion

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 288 posts

Posted 06 September 2012 - 08:26 PM

Nou, mijn eerst keer ging ik van 7 gram tempanensis al HARD. Echt een full on trip! ook tevens mijn eerste trip, op een paar keer mdma na.

#43 azgaza

azgaza

Gotchic

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,115 posts

Posted 06 September 2012 - 08:29 PM

Persoonlijk heb ik van een halve portie truffels of minder ook al goede visuals; of van bv 1 gram gedroogde paddo's, mogelijk zelfs van minder dan dat al hoewel ik na veel tripervaring vaak wel meer dan dat neem; ik ga dan ook niet voor een milde ervaring; vroeger nam ik wel vaak maar halve of 2/3e porties maar dat was in de tijd dat het nog paddo's ipv truffels waren; geloof wel dat die porties iets sterker waren; toch, een halve portie truffels werkt prima, maar ik heb ook vrienden die van een hele nog steeds weinig effect voelen, zelfde batch, zelfde avond, zelfde houdbaarheidsdatum e.d.; bij paddo's lijken zaken als persoonlijke gevoeligheid en gewicht zo wat nog meer te schelen dan bij andere tripmiddelen (althans van wat ik op leek te merken..)
Aliens take me home.

#44 DutchPassion

DutchPassion

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 288 posts

Posted 06 September 2012 - 08:32 PM

Klopt helemaal, en juist daarom zou ik gewoon met een grammetje of 6/7 beginnen. Als je niet hard genoeg gaat, kun je later altijd nog meer nemen. Als TE hard gaat, kun je niet minder hard gaan in je trip.

#45 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,340 posts

Posted 06 September 2012 - 08:42 PM

Persoonlijk heb ik bij paddestoelen dat wanneer je eenmaal op de piek zit, een beetje bij nemen niet meer werkt. Wil ik dan toch sterker effect, dan moet ik vaak een stuk meer bijnemen, maar dan is het vaak lastig inschatten hoeveel meer precies goed is.

Maar als je met 'later' een volgende keer bedoelt, dan ben ik het helemaal met je eens..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#46 DutchPassion

DutchPassion

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 288 posts

Posted 06 September 2012 - 09:17 PM

Ik bedoelde ook later als in een volgende keer, nu ik het terug lees zou je het idd ook als bijnemen kunnen lezen. En daarover zijn we het eens, bij mij verhoogt het ook de intensiteit niet (tenzij voor de piek bijnemen) maar verlengt de trip wel.

#47 azgaza

azgaza

Gotchic

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,115 posts

Posted 06 September 2012 - 09:35 PM

Dat is ook mijn ervaring met bij pakken vanaf (na) de piek; in het eerste uur bij pakken helpt overigens nog wel; truffels eet ik vaak vrij traag omdat ik ze ranzig vind en dat heeft de sterkte van de trip naar mijn ervaring nooit echt be´nvloed ten op zichte van snellere inname. Ik krijg zin in paddo's van dit topic.
Aliens take me home.

#48 Ridder Tentakel

Ridder Tentakel

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 32 posts

Posted 07 September 2012 - 01:22 AM

Truffeltrip zit er op, wat een ervaring. Ik denk dat ik het maar meteen ff van mij af schrijf in het tripreport subforum.
Waardeloos stuk schuim

#49 Ridder Tentakel

Ridder Tentakel

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 32 posts

Posted 07 September 2012 - 09:31 AM

Trip boodschappenlijstje van gisteren:

- Wierook -> In de smaak gevallen bij mijn mede tripper maar enkel tijdens de coming up omdat daarna de geur al snel verdween en we er niet op kwamen om nog meer stokjes aan te steken.
- Vicks inhaler -> Niks mee gehad.
- Zeer pure chocolade (80+ procent) -> Niet om weg te krijgen, enkel geprobeerd op te eten vlak na het eten van de truffels, deed mijn misselijkheidsgevoel geen goeds.
- Chocolade met fruit en noten. -> Alweer erg in de smaak gevallen bij mijn mede tripper en ik at het samen met de truffels om de smaak een beetje te maskeren.
- Fles Water -> Enkel geprobeerd tijdens de coming up, toen vond ik het nog niet bijzonder, in de smaak gevallen bij mijn vriend.
- Fles Guave sap -> Oh wat een heerlijke goedheid was dit, enorm lekker voor zowel hij als ik.
- Aardbeitjes -> Voor mij echt de ultieme smaak ervaring zo heerlijk en sappig.
- Snoeptomaatjes -> Niet heel erg naar omgekeken, ik vond ze wel prima maar niks vergeleken bij de aardbeitjes.
- Lachgaspatronen -> Vergeten om ballonnen te kopen, wat dom, maarja.
- Pak bananenmelk -> Oh dit pak heb ik bijna in mijn eentje opgedronken zo lekker.
- Pak dubbeldrank -> Niet eens opengemaakt.
- Smintjes -> Niet eens opengemaakt.

Tripreport te lezen op;

https://www.dhpforum...-truffel-trips/
Waardeloos stuk schuim

#50 Dreamtime

Dreamtime

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 68 posts

Posted 09 October 2012 - 04:46 PM

Ik trip al 19 jaar en wat regelmatig op het trip boodschappenlijstje staat:

-rooibosthee (zit geen caffeine in maar wel antioxidanten dus het frist je op)
-melk (net ff wat meer dan rooibosthee)
-melkchocolade met nootjes (stilt de honger en geeft een lichte energie boost)
-bananen (het tripvoedsel bij uitstek, je innerlijke aap weet waarom!)
-vruchtensappen (echte en niet "nectar" of "met aromas")
-zelfgemaakte smoothie (makkelijke manier wat gezonde calorien binnen te krijgen)

Dit zijn allemaal, behalve de chocolade, dingen die gemakkelijk naar binnen fietsen als je nu toch onderhand echt iets moet eten maar je krijgt niks weg.

Als je iets eet of drinkt op een trip doe het BEWUST want je kunt je levensgevaarlijk verslikken.

#51 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3,479 posts

Posted 13 October 2012 - 11:13 AM

• Energydrinks. Fuck yeah. Fout maar zˇ goed.
  • Rijstwafels. Liefst met oude kaas of brie, tomaat en komkommer.
  • Trip-parels vol zoete hemelse godennectar, ik bedoel, DRUIVEN. Must-have!
  • Kussens, Dekbedden & Koffie/Thee
  • Dingen die anderen hier al genoemd hadden

Verbing weirds language.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users