Jump to content

Photo

Wat staat er op jouw trip-boodschappenlijstje?

• Please log in to reply
50 replies to this topic

#21 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 05 September 2012 - 08:04 AM

Dat was het meest tijdloze moment dat ik ooit heb meegemaakt.

dat heb ik gehad met lachgas en lsd :)
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#22 Ridder Tentakel

Ridder Tentakel

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 32 posts

Posted 05 September 2012 - 12:38 PM

Haha, Ik word hier toch wel even met de neus op de feiten gedrukt zie ik. Als je van te voren denkt dat iets leuk zal zijn zal het wel meevallen en onnatuurlijk voedsel zal waarschijnlijk nep en niet lekker smaken.
Waardeloos stuk schuim

#23 Guest_Mindgamer_*

Guest_Mindgamer_*
  • Guests

Posted 05 September 2012 - 12:56 PM

Hmm, ja. Dat is wel opvallend aan LSD: bewerkt voedsel smaakt ineens anders. Je lijkt er doorheen te prikken of zo. Althans, zo ervaar ik het en ik lees en hoor dat sommige andere psychonauten dit ook zo ervaren. Sterker nog; er zijn mensen die heel gezond zijn gaan leven na hun trips. Dan word je weer even "gereset" in een trip, en eet je voortaan nog alleen maar bewust....Als ik voor mij zelf mag spreken, verval ik weer in mijn oude patronen als ik niet meer trip :P

#24 Ridder Tentakel

Ridder Tentakel

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 32 posts

Posted 05 September 2012 - 01:36 PM

Klinkt interessant. Ik hoop dat lsd mij ook ooit eens zal vinden, nog veel te ver buiten mijn bereik op dit moment.
Waardeloos stuk schuim

#25 Guest_Mindgamer_*

Guest_Mindgamer_*
  • Guests

Posted 05 September 2012 - 01:37 PM

Is dat een hint?

#26 Ridder Tentakel

Ridder Tentakel

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 32 posts

Posted 05 September 2012 - 02:05 PM

Eigenlijk niet, haha! Nee ik vind het wel prima, ik ben pas 18 dus ik heb de tijd en qua thuis situatie heb ik niet helemaal de vrijheid om te trippen wanneer ik wil, zeg maar vrijwel nooit.
Waardeloos stuk schuim

#27 DutchPassion

DutchPassion

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 288 posts

Posted 05 September 2012 - 05:29 PM

Ik zelf ben veel bewuster op mijn eet en drink gedrag gaan letten door lsd.
Enne Ridder Tentakel: ik ben begonnen met trippen toen ik 16 was, maar met de kennnis die ik nu heb (bijna 20 pas) had ik het totaal niet erg gevonden om later te beginnen met bepaalde middelen. Op die leeftijd vond ik het moeilijk om maat te houden met xtc, en truffels vond ik eigenlijk ook zo leuk dat ik zon ervaring meteen weer wilde herhalen.
Toen ik 17 was had ik mijn eerste lsd trip, en daar heb ik dan weer geen spijt van! Wow, dat was echt een eye opener, die zeker niet té vroeg kwam...

#28 azgaza

azgaza

Gotchic

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1115 posts

Posted 05 September 2012 - 06:32 PM

Dat vind ik wel herkenbaar; qua vroeg beginnen met trippen. Ik was ook 17 op mijn eerste LSD trip en daar heb ik ook absoluut geen spijt van, vond ik zeker niet te vroeg voor mezelf; in mijn geval eigenlijk precies goed. Met paddo's was ik wel een stuk vroeger (15..) en dat was dus vergelijkbaar met wat jij noemt; enorme moeite met maat houden omdat het zo leuk was dat ik meteen zoiets had van 'jeej nog een keer'; wat ik dus ook deed op m'n 15e wat een hele massa van trips met soms maar 3 dagen ertussen opleverde en ook direct dat jaar tijdelijk HPPD :P Dat ging wel weer weg na drie maanden gelukkig. Ik heb geen spijt van zo jong begonnen te zijn met paddo's, maar ik moet zeggen dat m'n eerste LSD trips toch een stuk makkelijker en handiger verliepen en dat ik toen toch wel méér klaar was om te trippen.

Misschien is het grootste nadeel van zo jong beginnen (en vaak trippen) wel geweest dat ik nu erg veel al gehad en gezien heb waardoor ik nu vooral vaak bezig ben met absurde combinaties, hogere doseringen, vage settings e.d. en ik ben 'pas' 22. Toch; mijn leven tot nu toe, vooral vanaf m'n eerste paddotrip was echt vreselijk leuk en als ik er op terug kijk zou ik helemaal niks willen veranderen :)
Aliens take me home.
Tune up, turn around, drop in.

#29 Ridder Tentakel

Ridder Tentakel

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 32 posts

Posted 05 September 2012 - 07:56 PM

Oke, ik neem mijn woorden terug kom maar op met die LSD Posted Image
Waardeloos stuk schuim

#30 macaco

macaco

Pinguin mascotte

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1046 posts

Posted 05 September 2012 - 08:22 PM

Door tripmiddellen ben ik ook erg bewust met voedsel geworden. Eigenlijk eet ik alleem maar die dingen die in dit topic genoemd worden, natuurlijke producten (het liefst biologisch), maar dat is niet altijd mogelijk.

Iig vermijdt ik zoetstoffen als aspartaam etc, ook probeer ik producten met geraffineerde suiker te mijden. Maar ook geharde vetten, gedehydrateeerde zooi, ga zo maar door. Veel mensen zullen dat niet trekken, omdat ze een bepaald iets zo lekker vinden, maar geloof me, op den duur vind je allerlei dingen die nog veel beter zijn.

Momenteel staat rood fruit hoog op de lijst, blauwe bessen, bramen (die je zelf kunt plukken) en frambozen. Die zijn ideaal tijdens een trip.
Immad noemde het al, maar cacao is echt ultiem in een trip. Geeft een hoop energie. De beste variant is het rauw te nemen, ipv chocola, omdat daar nog veel stoffen intact zijn. Je hebt van die rauw cacao repen in de biowinkel, maar je kunt ook zelf een shake maken met rauwe cacao en wat frui met honing bijvoorbeeld.

Wat ik jammer vind is dat de hele voedsel industrie bijna alleen maar werkt met geraffineerde suikers of koolhydraten, gedehydrateerde eiwitten of geharde vetten. Dat zijn allemaal bewerkingen die van iets natuurlijks een min of meer kunstmatig product maken. Leuk voor de winst omdat het houdbaar is, maar minder leuk voor je lichaam die daar veel meer moeite mee heeft dan natuurlijke producten. Biologisch doet dat dan weer niet, maar da is gewoon te duur om helemaal voor te gaan.

#31 psychoNUTS

psychoNUTS

Threshold Activity

• Banned
  • Pip
  • 40 posts

Posted 05 September 2012 - 08:38 PM

Chocolade werkt toch ook als een mao-remmer.
Je kan eerst je stoeltjes/truffels opeten , 5 à 10 minuten wachten.
Daarna je chocolade verorberen.(bij mij instant trippy) maar t ligt nogal aan de hoeveelheid stoelen die je opeet wat je gaat beleven.. :crazypilot:

Kan het ook andersom? eerst chocolade,dan de stoelen pas?
Hoelang heeft chocolade een mao-remmer werking? Ik denk kort maar dat ligt mss ook aan de hoeveelheid repen die je binnenkrijgt.

lijkt me niet leuk,ziek van de chocolade,op de mushies :tong: :wacko:

#32 DutchPassion

DutchPassion

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 288 posts

Posted 05 September 2012 - 09:09 PM

Dat vind ik wel herkenbaar; qua vroeg beginnen met trippen. Ik was ook 17 op mijn eerste LSD trip en daar heb ik ook absoluut geen spijt van, vond ik zeker niet te vroeg voor mezelf; in mijn geval eigenlijk precies goed. Met paddo's was ik wel een stuk vroeger (15..) en dat was dus vergelijkbaar met wat jij noemt; enorme moeite met maat houden omdat het zo leuk was dat ik meteen zoiets had van 'jeej nog een keer'; wat ik dus ook deed op m'n 15e wat een hele massa van trips met soms maar 3 dagen ertussen opleverde en ook direct dat jaar tijdelijk HPPD :P Dat ging wel weer weg na drie maanden gelukkig. Ik heb geen spijt van zo jong begonnen te zijn met paddo's, maar ik moet zeggen dat m'n eerste LSD trips toch een stuk makkelijker en handiger verliepen en dat ik toen toch wel méér klaar was om te trippen.

Misschien is het grootste nadeel van zo jong beginnen (en vaak trippen) wel geweest dat ik nu erg veel al gehad en gezien heb waardoor ik nu vooral vaak bezig ben met absurde combinaties, hogere doseringen, vage settings e.d. en ik ben 'pas' 22. Toch; mijn leven tot nu toe, vooral vanaf m'n eerste paddotrip was echt vreselijk leuk en als ik er op terug kijk zou ik helemaal niks willen veranderen :)

Hmm, grappig dat eerte deel van je verhaal is eigenlijk het zelfde als bij mij, maar het 2de deel weer helemaal niet.
Ik trip nu juist veel minder als toen, en heb niet meer de behoefte om zo'n ervaring direct weer te herhalen. De dosissen gaan wel wat omhoog, maar steeds maar iets. Ik heb het idee dat ik er nu vééél verstandiger mee om ga als toen, weet er ook 100x meer over als toen.

#33 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 05 September 2012 - 10:26 PM

ik heb een keer tijdens een lsd trip zo een bakje gesneden fruit van de albert heijn to go gehad, gat-ver-damme, dat was echt alle ranzigheid in een bakje :(
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#34 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 05 September 2012 - 11:25 PM

Jij komt met de vraag waar je (zie link) verschillende smaken kitkat chunky's kan bestellen dus jij bent sowieso al totaalongeschikt om over smaak mee te kunnen praten.
https://en.wikipedia...hunky#Varieties
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#35 Ridder Tentakel

Ridder Tentakel

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 32 posts

Posted 05 September 2012 - 11:34 PM

Morgen mijn derde truffel trip. Eerst even langs de Sligro om wat lachgaspatronen te halen (zijn in de aanbieding en ik kon een pas lenen.) en voor de eerste keer lachgas te proberen. Daarna met een vriend (die voor de eerste keer truffels gaat consumeren) naar een bos toe. Ik ga voor een bakje Atlantis en ik denk dat hij het beste voor een bakje Mexicana of Tampenesis kan gaan? Is 15 gram te veel voor een eerste keer? Nouja, ik heb er wel zin in :)

Wat ik van plan ben mee te nemen:
- Mijn favoriete kleurrijke geweldige ''chill''kleedje.
- Lachgas en ballonnen
- Wierook
- Campina Bananenmelk
- Fles water
- Zeer pure chocolade
- Vers fruit
-Spearmint smintjes
- Vicks Inhaler
- muziek, geen boxjes helaas maar we roeien met de riemen die we hebben.
Toch zie ik maar op aanraden van de meeste hier af van veel ''nep'' snoepgoed en dergelijken.

Waardeloos stuk schuim

#36 azgaza

azgaza

Gotchic

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1115 posts

Posted 05 September 2012 - 11:55 PM

Paddo's met lachgas vind ik echt een geniale combinatie :) Sowieso psychedelica + lachgas; dat werkt echt te goed. Klinkt verder als best een goed lijstje; bevat andere drugs, comfort, vocht, voedsel en muziek, daar moet je de trip vast wel mee doorkomen. Ik raad trouwens aan toch te kijken of je geen kleine draagbare speakers kan fixen; hoe beter de muziek klinkt hoe groter de impact en trippend muziek blijft schitterend. (Trouwens zonder speakers hoe speel je het dan af?)

Of 15 gram veel is hangt af van gevoeligheid en lichaamsgewicht, hoeveel had je op je vorige trips?
Aliens take me home.
Tune up, turn around, drop in.

#37 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 06 September 2012 - 12:49 AM

Toch zie ik maar op aanraden van de meeste hier af van veel ''nep'' snoepgoed en dergelijken.

Je kan het gewoon uitproberen en zien of het bevalt, misschien wel maar ik zal er niet teveel van verwachten.
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#38 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 06 September 2012 - 06:39 AM

Jij komt met de vraag waar je (zie link) verschillende smaken kitkat chunky's kan bestellen dus jij bent sowieso al totaalongeschikt om over smaak mee te kunnen praten.
https://en.wikipedia.org/wiki/Kit_Kat_Chunky#Varieties

sorry man, dacht even dat smaak relatief was en dat iedereen iets anders lekker mocht vinden en dit ook mocht noemen... natuurlijk, dom van me...

gelukkig maar dat jij net een topic hebt geopend waarin je aangeeft dat je een grote schoonmaak wilt houden, want jouw bovenstaande post had er ook in gequoteerd kunnen worden :glare:

#39 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 06 September 2012 - 06:42 AM

Chocolade werkt toch ook als een mao-remmer.

het is niet bewezen dat chocolade een maoi is. het bevat wel cafeïne en theobromine.

#40 Ridder Tentakel

Ridder Tentakel

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 32 posts

Posted 06 September 2012 - 09:44 AM

Tijdens mijn eerste truffel trip had ik 10 gram Mexicana, dit was een zeer ''oppervlakkige'' trip aangezien ik de euforie voelde en een lachkick had maar ik verder nergens dieper op in ging, geen mindfucks, vage gedachtegangen, visuals, Ik weeg ook ongeveer 90kg en daar kan het ook aan liggen, daarom nam ik de tweede keer 15 gram Atlantis. Dragon's dynamite wil ik ook nog wel eens proberen maar in die wordt niet in deze slimwinkel verkocht.
Waardeloos stuk schuim

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users