Jump to content

Photo

Wat staat er op jouw trip-boodschappenlijstje?

• Please log in to reply
50 replies to this topic

#1 Ridder Tentakel

Ridder Tentakel

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 32 posts

Posted 04 September 2012 - 02:17 AM

Zelf ben ik een groentje wat betreft psychedelica en drugs in het algemeen. Toch heb ik een klein boodschappenlijstje met dingen die ik graag wil proberen/proeven tijdens een trip. Voor mij waarschijnlijk een truffel trip aangezien dit het meest toegankelijke is. Ook ben ik benieuwd wat er zoal op jullie boodschappenlijst staat. Wat hebben jullie als zeer positief ervaren? Wat zijn jullie nog van plan om te proberen? Doe hier ideeën op! Posted Image

Om te beginnen noem ik hier mijn lijstje (Voor truffels):
- Bananenmelk (Campina)
- Milk N Fruit Mango ( Friesche vlag)
- Smintjes (spearmint)
- Vicks inhaler (lijkt me geweldig om te voelen, al geprobeert met xtc en dat is wel lekker.)
-Wierook
- Vers fruit (Een groot succes tijdens mijn eerste truffel trip.) <- Geprobeerd.
- Zuur snoepgoed
- Willy Wonka Nerds (Vaag amerikaans snoepgoed wat verkocht wordt bij de America Today winkel.)
- Guave sap (Maaza)
- witte smurfen knetterchocolade stokjes (Lekkere knetterende sensatie in je mond) <- Geprobeerd.
- Pure chocolade (Schijnt een truffel trip te bevorderen/sterker te maken/of enorm lekker te zijn, iemand die hier meer over weet?)
Waardeloos stuk schuim

#2 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 04 September 2012 - 06:35 AM

Blegh Milk N Fruit, dat lijkt me nou echt niet lekker tijdens een trip. Melk met een chemisch smaakje.

Zelf eet meestal niet zo veel tijdens een trip. Drink alleen veel koolzuurhoudend water maar dat doe ik sowieso al.
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#3 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6352 posts

Posted 04 September 2012 - 07:06 AM

Fruit!!! Maakt niet uit wat.

Vaak heb ik druiven omdat dat een makkelijke klein snack is, maar meloen (wel van te voren snijden) of ananas wat dan ook is ook meer dan prima.
Vaak wordt ik van snoep misselijk tijdens een trip en is vaak een smaak die lang blijft hangen en vrij intens is, dus tijdens een trip nog intenser (op een negatieve manier)

Qua drinken is water echt het lekkerst, eigenlijk alles met koolzuur (behalve een biertje) vind ik tijdens een trip niet aantrekkelijk..

Dus kortom, niks kunstmatigs..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#4 psychoNUTS

psychoNUTS

Threshold Activity

• Banned
  • Pip
  • 40 posts

Posted 04 September 2012 - 08:08 AM

Begin op een lege maag(works quite well for me).

You eat the stools -) -) -)

Tijdens de upcome zal je niet veel andere dingen nodig hebben.

Wat vitamine C,appelsien ,appelsiensap om jezelf te energizen.

Spacen maar!!!

Ja,dat fruit enzo kan je beter op voorhand klaarmaken...

Have fun :punk:

#5 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2403 posts

Posted 04 September 2012 - 08:10 AM

Erg donkere chocola is tijdens een trip niet te versmaden! Je kunt er wel licht misselijk van worden, aangezien het vrij zware kost is en een erg sterke smaak heeft, maar ik vind het erg lekker. Het geeft ook op een fijne manier energie.

#6 Videlic

Videlic

Nederlandse pussy

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1425 posts

Posted 04 September 2012 - 08:23 AM

Gedroogde pruimen, cranberry's, cashewnoten, witte druiven, sinaasappel, aardbeien...

Soms red bull omdat het zo'n idioot drankje is en ik tijdens een van m'n eerste trips echt niet voor kon stellen dat mensen het drinken, alsof je bij het tankstation een slok benzine naar binnen werkt zegmaar, maar nu gewoon eigenlijk best wel kan waarderen om z'n vreemdheid.

Life is too interesting to be bored.

#7 Keesoe

Keesoe

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 204 posts

Posted 04 September 2012 - 01:36 PM

Ja vooral fruit !! en dan vooral Ananas :thumbsup: .
Lekker theetje erbij :rolleyes:
Gewoon top!

Als er maar geen of weinig kunstmatige smaakstoffen inzitten. Die geven, vooral tijdens een trip, bij mij een nare nasmaak.

Succes :duimpje:
"We are a way for the Cosmos to know itself"
-Carl Sagan

#8 Guest_Mindgamer_*

Guest_Mindgamer_*
  • Guests

Posted 04 September 2012 - 02:20 PM

Aardbeien, chocolade mouse, champagne, en mooie bloemen in een vaas :hartje: Naast een prachtige natuurrijke omgeving, een vrijstaande boerderij en een miljoen euro op mijn bankrekening, heb ik niks meer nodig tijdens het trippen. Misschien wat kunst in mijn huis, en een lieve vriendin in bed. Dat zou het wel afmaken ja :bloos:

Leuk topic bro.

#9 azgaza

azgaza

Gotchic

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1115 posts

Posted 04 September 2012 - 03:38 PM

Hangt er nog al vanaf waar ik op trip maar in de regel haal ik er niks speciaals voor, heb vaak al genoeg in huis (als ik thuis trip, anders gaat er meestal water en bv een fruitreep oid voor in de comedown mee). Heb wel eens voor LSD watermeloen (geniaal lekker) gehaald of ander fruit, maar eerder bij uitzondering. Voor paddo's zet ik wel vaak van alles klaar maar vooral dingen die ik al in huis heb; meestal een grote pot thee en wat snoepjes die voornamelijk uit suiker bestaan omdat ik op paddo's vaak een lage bloedsuikerspiegel krijg (voornamelijk te merken aan heel koud krijgen / slap worden) en een klein beetje suiker is daar een perfect medicijn tegen en verstoort de trip totaal niet; tevens helpt de smaak vaak wel tegen de ranzige paddosmaak. In de regel eet ik niet zo veel in trips en drink ik vooral wat ik toch al in huis heb, op feestjes heb ik meestal alleen water mee. Meestal vind ik eten op tripmiddelen niet zo chill; behalve dus fruit. Of pannekoeken op LSD dat werkt ook wel. Op boom ging ik pogen avond eten te eten in de vroege come up van een LSD trip; lukte wel maar niet van harte. Na de piek is eten vaak wel te doen. Slechste idee ooit qua eten op LSD was droog brood; maaltijden zijn wel vaker gelukt maar droog brood krijg je dan gewoon niet weg, ik vind droog brood op speed eten serieus nog makkelijker.
Aliens take me home.
Tune up, turn around, drop in.

#10 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 04 September 2012 - 04:05 PM

Soms red bull omdat het zo'n idioot drankje is en ik tijdens een van m'n eerste trips echt niet voor kon stellen dat mensen het drinken, alsof je bij het tankstation een slok benzine naar binnen werkt zegmaar, maar nu gewoon eigenlijk best wel kan waarderen om z'n vreemdheid.

Ging een keer tijdens een LSD trip op een feestje cocaine snuiven en een breezah drinken.
Dat was voordat trollen populair werd.. 4chan bestond toen nog niet eens.

• Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#11 Ridder Tentakel

Ridder Tentakel

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 32 posts

Posted 04 September 2012 - 04:08 PM

Over het algemeen veel fruit en natuurlijke producten dus. Maar toch ben ik wel van plan de dingetjes op mijn lijstje te proberen om voor mijzelf uit te maken of ik het positief of negatief ervaar. Hoe zit het overigens met non-food producten zoals bijvoorbeeld wierook en vicks inhaler? Zijn er andere dingen die je als succesvol ervaart of nog wilt proberen?
Waardeloos stuk schuim

#12 Guest_Mindgamer_*

Guest_Mindgamer_*
  • Guests

Posted 04 September 2012 - 04:25 PM

Rook in een trip is wel erg prettig. Sowieso is wierook (fijne geur), donkerrode gordijnen, kaarslicht (prettige verlichting), kussens, en meer van die dingen. Erg prettig om te hebben in een trip. Maar smaak is subjectief. Kan mij dan ook voorstellen dat iemand anders juist een ander soort setting prefereert. Bijvoorbeeld trippen op locatie Ruigoord.

#13 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7679 posts

Posted 04 September 2012 - 04:37 PM

Fruit!!! Maakt niet uit wat.

Abso-fucking-lutely.

In diezelfde categorie: gedroogd fruit, noten, zaden, snacks. Het liefst niet al te gezouten en biologisch. Alles wat natuurlijk aanvoelt, proeft ook veel gezonder. Soms maak ik vantevoren een verse smoothie of een vers sappie, ook heerlijk als je dorst/honger krijgt, maar niet echt per se zin om te eten hebt.

Dus kortom, niks kunstmatigs..

True that.

Qua drinken hetzelfde verhaal. Water is altijd goed, ongezoete vruchtensappies, naturel en gezond is goed! :)

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#14 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2056 posts

Posted 04 September 2012 - 08:16 PM

- mars chocolade reep
- blikje cola
- gewoon een goed bord warm eten, vooral gerechten die ik normaal al lekker vind :)
vind t zelf trouwens ook relaxed om te koken tijdens trippen :) het is dan wel handig om iets te koken waarbij timing niet essentieel is :)
- fruit is idd altijd een goede optie :)
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#15 DutchPassion

DutchPassion

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 288 posts

Posted 04 September 2012 - 09:38 PM

Hmm, eigenlijk vooral vers fruit, of een lekker broodje kaas ofzo. Als het maar echt voedsel is, en niet allemaal synthetische smaken zijn met een overdosis suiker :crazy: .
Ik vind het meeste snoep en dergelijke altijd zo nep smaken, en het voelt ook niet echt nuttig om te eten, terwijl een lekker vers broodje van een goede bakker met jonge kaas echt heerlijk kan zijn
En daarnaast eet ik ook niet zo veel tijdens een trip..

#16 Stupide

Stupide

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 389 posts

Posted 04 September 2012 - 09:48 PM

[...] en een miljoen euro op mijn bankrekening [...]

Wat moet je daar nou mee tijdens een trip? :laugh:

#17 Icelus

Icelus

of je ijs lust!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1009 posts

Posted 04 September 2012 - 10:41 PM

Vooral vers fruit. En een flotation tank kan ik ook altijd wel waarderen.
The wisest mind has something yet to learn

#18 ecstatic soul disaster

ecstatic soul disaster

Connaisseur de la musique

• Members
  • PipPipPipPip
  • 972 posts

Posted 04 September 2012 - 11:21 PM

een goeie zak wiet komt meestal wel van pas bij een trip. Tijdens een lsd trip nam ik eens een hijs van een joint terwijl ik de trap afliep, ineens bleef de tijd stilstaan en bleef ik ook met 1 voet op een trede en de andere op de volgende staan. Dat was het meest tijdloze moment dat ik ooit heb meegemaakt. Maar aangezien een moment niet tijdloos is zal ik het nooit uitgedrukt krijgen.
omgekeerd gaat ook

#19 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 05 September 2012 - 12:24 AM

Over het algemeen veel fruit en natuurlijke producten dus. Maar toch ben ik wel van plan de dingetjes op mijn lijstje te proberen om voor mijzelf uit te maken of ik het positief of negatief ervaar. Hoe zit het overigens met non-food producten zoals bijvoorbeeld wierook en vicks inhaler? Zijn er andere dingen die je als succesvol ervaart of nog wilt proberen?

Vaak is het zo dat wat je van te voren bedenkt dat interessant zal zijn, dat tijdens de trip helemaal niet is. Ipv met rotzooi zoals vicks bezig te gaan kan je beter op een soort ontdekkingstocht in de natuur/buiten gaan. Ik denk dat dit veel beter bevalt. De wolken zijn trouwens ook vaak heel tof.

#20 azgaza

azgaza

Gotchic

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1115 posts

Posted 05 September 2012 - 01:49 AM

Ik zag een keer een tornado (waterhoos eigenlijk, boven de zee vanaf de duinen) in een LSD trip; een echte die er ook echt was. Dat was echt geniaal. Vooral omdat ik vaak op LSD een visual had dat wolken op tornado's leken en dan aan m'n vrienden vroeg 'is dat een tornado' en dan zij altijd van 'nee da's gewoon een wolk' en toen die echte er was zag ik hem als eerst, en toen wees ik zo van 'wat is dat O.o!' en m'n vrienden meteen 'tornado :D'. Leuke herinnering. Zelfs gewone wolken zijn trippend al leuk maar een tornado slaat wel alles :) Omgeving is vaak ook wat van men favo zooi in trips, heb ook veel mooie plekken gehad en hoop zeker nog meer mooie locaties te vinden (moet nog eens van die stuifzand gebieden proberen bv, of de veluwe geloof dat ik die ook nooit gehad heb). (maar ik ga wat offtopic dit is meer iets voor een topic over goeie trip locaties denk ik..)

Vaak is het zo dat wat je van te voren bedenkt dat interessant zal zijn, dat tijdens de trip helemaal niet is.

Dat heb ik trouwens ook wel ondervonden. Ik vind eigenlijk alleen muziek en drinken écht essentieel; en andere drugs :P bv wat ketamine of lachgas in de trip, dat maakt het voor mij van fantastisch naar utopisch :P Hasj in een trip vind ik vaak ook erg lekker. Krijg weer de neiging off-topic te gaan over leuke combi's.. dus nu weer over voedsel en zooi enzo:

- muziek; is normaal al zowat een levensbehoefte maar trippend al helemaal; al heb ik wel enkele trips ooit meegemaakt zonder die ook vet waren, durf te wedden dat het met muziek nóg beter was geweest.
- andere drugs naar keuze, persoonlijk hou ik van tripmiddelen met dissociatieven maar ik moet eigenlijk nog steeds een combi tegenkomen die me niet bevalt :P
- watermeloen, andere soorten meloen en ander (sappig) fruit op LSD
- Snoep dat vooral suiker op paddo's, pepermunt vind ik vaak erg chill; weg paddo-smaak en water suiker in m'n bloed; precies chill..
- genoeg drinken al vind ik zelf water vaak ook best prima. Cola vind ik trips ranzig. Tonic kan leuk zijn als je blacklight hebt want daar reageert het op, trippy drankje.
Aliens take me home.
Tune up, turn around, drop in.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users