Ik zag een keer een tornado (waterhoos eigenlijk, boven de zee vanaf de duinen) in een LSD trip; een echte die er ook echt was. Dat was echt geniaal. Vooral omdat ik vaak op LSD een visual had dat wolken op tornado's leken en dan aan m'n vrienden vroeg 'is dat een tornado' en dan zij altijd van 'nee da's gewoon een wolk' en toen die echte er was zag ik hem als eerst, en toen wees ik zo van 'wat is dat O.o!' en m'n vrienden meteen 'tornado

'. Leuke herinnering. Zelfs gewone wolken zijn trippend al leuk maar een tornado slaat wel alles

Omgeving is vaak ook wat van men favo zooi in trips, heb ook veel mooie plekken gehad en hoop zeker nog meer mooie locaties te vinden (moet nog eens van die stuifzand gebieden proberen bv, of de veluwe geloof dat ik die ook nooit gehad heb). (maar ik ga wat offtopic dit is meer iets voor een topic over goeie trip locaties denk ik..)
Vaak is het zo dat wat je van te voren bedenkt dat interessant zal zijn, dat tijdens de trip helemaal niet is.
Dat heb ik trouwens ook wel ondervonden. Ik vind eigenlijk alleen muziek en drinken écht essentieel; en andere drugs

bv wat ketamine of lachgas in de trip, dat maakt het voor mij van fantastisch naar utopisch

Hasj in een trip vind ik vaak ook erg lekker. Krijg weer de neiging off-topic te gaan over leuke combi's.. dus nu weer over voedsel en zooi enzo:
- muziek; is normaal al zowat een levensbehoefte maar trippend al helemaal; al heb ik wel enkele trips ooit meegemaakt zonder die ook vet waren, durf te wedden dat het met muziek nóg beter was geweest.
- andere drugs naar keuze, persoonlijk hou ik van tripmiddelen met dissociatieven maar ik moet eigenlijk nog steeds een combi tegenkomen die me niet bevalt

- watermeloen, andere soorten meloen en ander (sappig) fruit op LSD
- Snoep dat vooral suiker op paddo's, pepermunt vind ik vaak erg chill; weg paddo-smaak en water suiker in m'n bloed; precies chill..
- genoeg drinken al vind ik zelf water vaak ook best prima. Cola vind ik trips ranzig. Tonic kan leuk zijn als je blacklight hebt want daar reageert het op, trippy drankje.