Jump to content

Photo

[GHB] Wanneer weet je dat je de ideale dosis hebt bereikt?Het zou leuk spul moeten zijn, maar ik vond het zeer teleurstellend

• Please log in to reply
7 replies to this topic

#1 Evertt

Evertt

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 193 posts

Posted 15 August 2012 - 07:45 PM

Van GHB heb ik de volgende dingen op internet gelezen:

Het heeft een vrij steile dose-response curve, waardoor je zeer voorzichtig met de dosis moet doen.
In vloeibare vorm moet je ergens tussen de 3 en 5 mL zitten, afhankelijk van de concentratie van het spul en je eigen gewicht. Op de ideale dosis ervaren mensen emotionele verdieping, muziek die beter klinkt en geilheid eventueel gekoppeld met een soort body high. Lager dan de ideale dosis zou GHB niet heel anders voelen dan dronken zijn en iets hoger dan de ideale dosis zou misselijkheid veroorzaken en nog iets hoger gaat men knock-out.

Daarnaast heb ik gelezen dat GHB in combinatie met MDMA (of erna) echt hemels zou moeten zijn. Ik heb reports gelezen van mensen die het tegelijk namen en een geweldige euforie en body high ervoeren en van mensen die GHB na MDMA gebruikte en zeiden dat het MDMA-gevoel bijna terug leek te komen. Vooral door dit laatste raakte ik zeer geïnteresseerd in GHB. Daarnaast las ik dat GHB de tryptofaan hydroxylase gedeeltelijk weer op gang brengt na MDMA gebruik en dat is natuurlijk een hele mooie bonus.

Goed, ik heb dus een paar weken voor het Sziget festival in Hongarije circa 150 mL GHB aangeschaft. Voor het festival heb ik het een aantal keer uitgeprobeerd als slaapmiddel. Dat werkte in lage dosissen best aardig, maar zodra ik me echt dronken begon te voelen kon ik er niet echt meer van slapen. Ik ben nog geen één keer misselijk geworden van GHB, maar ik heb ook nog nooit echt de mooie effecten ervaren waar ik over gelezen heb. Daarom denk ik dat ik tot nu toe altijd te weinig GHB heb genomen, maar misschien is het gewoon niet mijn drug.

De combo met MDMA vond ik ronduit teleurstellend. Ik heb het geprobeerd te gebruiken na de MDMA (om toch enigszins voorzichtig te doen). In eerste instantie merkte ik er helemaal niks van, maar dat was natuurlijk niet zo vreemd, want mijn lijf zat vol met amfetaminen. Toen ik echter bij nam ervoer ik wederom niets meer dan een soort dronkenschap, maar absoluut geen euforie of body high.

Ik ben tot nu toe erg voorzichtig geweest met het doseren van GHB. Hoofdzakelijk omdat ik het niet erg precies kan doen (ik doe het op het oog met een theelepel) en ik zeer licht ben (50 kg). Ik vraag me echter serieus af of ik niet te voorzichtig ben. Wat denken jullie? Heb ik de ideale dosis nog niet bereikt? Hoe kan ik weten dat ik de ideale dosis gevonden heb? Of kan het zijn dat GHB gewoon niet mijn drug is?

TL;DR ik vond GHB teleurstellend, heb ik de ideale dosis nog niet bereikt of is het gewoon niet mijn drug? Hoe kan ik het weten?

Done: Alcohol, THC, MDMA, Truffels, LSD, DMT, Paddo's, N2O, Concerta 36, Racetams, Dextro-Amfetamine, MDAI, GHB, Morfine, Salvia, Nootropics (aka smart drugs)
To do: MDA, MDMAI, Mescaline, Muscimol (aka Amanita Muscaria), 5-MeO-DMT, (5-MeO)-DPT, (5-MeO)-AMT, (5-MeO)-DIPT (aka foxy), (5-MeO)-MIPT, 4-HO-MET

Op zoek naar de ultieme seks drug/combo en naar de ultieme euforische/liefdevolle drug/combo.

#2 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 15 August 2012 - 08:44 PM

Dat is erg experimenteren met G, ik ken lui die drinken 7 ml zonder echte tolerantie (maar vaak met speed) en andere 2.5 van dezelfde "batch" zeg maar. Ik merk zelf dat je voor een maximale effecten in een keer de dose moet nemen (bv 5). Dus niet 3 en dan halfuur later 3 maar in een keer.
En dit kan je het beste thuis uitproberen niet op een festival.
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#3 Molly

Molly

Silent one

• Members
  • 18 posts

Posted 18 August 2012 - 11:20 PM

Ik denk eerder dat G gewoon niet jouw drug is, als je de effecten na een aantal keer experimenteren nog steeds niet fijn vind.

Overigens herken ik het de meeste van de effecten die je beschrijft totaal niet. Ik ervaar op G geen emotionele verdieping (heb eerder het gevoel dat het emotionele vervlakking teweeg brengt), euforie van G herken ik niet (ik voel me eerder relaxt dan euforisch), muziek klinkt niet anders en heb nog nooit gehad het MDMA-gevoel terug komt van G.

Wat ik zelf geweldig vind aan de combi M+G is de bodyhigh en de sex is ongelofelijk lekker. Vind G als op zichzelfstaande drug een beetje saai en vind het zelf zeker geen partdrug.
Combi lachgas en G is ook zeker aan te raden (niet teveel want zijn allebei middelen waar je ademhaling van naar beneden gaat).

#4 XtodaC

XtodaC

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 558 posts

Posted 20 August 2012 - 10:26 AM

Verwacht er niet téveel van
Het geeft een aangenaam roesje, te vergelijken met aangeschoten zijn van de alcohol. (2 a 3 glazen op een nuchtere maag)
Dat is lekker en daar blijft t ook bij. Ga je hoger dan dat, heb je weinig controle meer over jezelf en wellicht val je in een diepe slaap.

En zoals Mind zegt; in 1 x goeie dosis pakken. Niet een btje bijpakken. Dat schiet meestal niet op.
En let op je maaginhoud. G werkt echt stukken minder als je een volle maag hebt!

#5 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 20 August 2012 - 08:19 PM

Volle maag is trouwens best belangrijk... Wat gevaarlijk kan zijn is dat mensne het niet voelen omdat ze het net na het eten nemen en dan bijdoseren. Nadat je eten ene beetje verwerkt is kan het zijn dat er dan een dubbele dosis inklapt. pas hier mee uit.
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#6 Evertt

Evertt

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 193 posts

Posted 24 August 2012 - 08:27 PM

Wat ik zelf geweldig vind aan de combi M+G is de bodyhigh en de sex is ongelofelijk lekker. Vind G als op zichzelfstaande drug een beetje saai en vind het zelf zeker geen partdrug.
Combi lachgas en G is ook zeker aan te raden (niet teveel want zijn allebei middelen waar je ademhaling van naar beneden gaat).

Die body high is dus precies wat ik zoek. Ik ga bij mijn volgende keer mdma (over circa 8 maanden hoop ik) toch echt eens proberen om het te combineren met een flinke dosis ghb (flinke dosis omdat ik een normale dosis bijna niet voel als ik onder de amfetaminen zit).

Heb jij tips om mdma en ghb optimaal te combineren? Tips qua timing en dosis enzo?

Done: Alcohol, THC, MDMA, Truffels, LSD, DMT, Paddo's, N2O, Concerta 36, Racetams, Dextro-Amfetamine, MDAI, GHB, Morfine, Salvia, Nootropics (aka smart drugs)
To do: MDA, MDMAI, Mescaline, Muscimol (aka Amanita Muscaria), 5-MeO-DMT, (5-MeO)-DPT, (5-MeO)-AMT, (5-MeO)-DIPT (aka foxy), (5-MeO)-MIPT, 4-HO-MET

Op zoek naar de ultieme seks drug/combo en naar de ultieme euforische/liefdevolle drug/combo.

#7 Jeanette1977

Jeanette1977

Silent one

• Members
  • 1 posts

Posted 04 October 2019 - 05:50 PM

Je moet wel stapel geschift zijn om GHB ook maar in je  buurt te willen hebben. Het staat weliswaar te boek als “softdrug” maar laat je niets wijsmaken!

Het is zwaar verslavend. Tijdens het afkicken kun je in een totale dagenlange psychose duiken. Afkicken is moeilijk pijnlijk. Je  word er letterlijk stapelgek van. Er zijn gevallen bekend van mensen die ze een week aan hun bed hebben vastgebonden tijdens de afkick periode. Er komen binnen de hulpverlening steeds meer GHB junken bovendrijven. En ik vrees dat we, met name door de lage prijs van ongeveer 5 euro per  dosis aan het begin staan van een nieuwe epidemie. Gebruik dit middel nooit in combinatie met alcohol dit  kan levensgevaarlijk zijn!!

GHB is een inslaapmiddel dat bestemd was voor narcose. Tel er nog eens even bij op dat het spul door eenieder thuis met speels gemak te produceren is en je hebt het recept voor een ramp in wording.Als je echt moeite hebt met slapen, neem je best enkel geneesmiddelen op recept zoals geen sources hier.

Edited by Immad, 04 October 2019 - 11:08 PM.

#8 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 07 October 2019 - 10:53 AM

Als je echt moeite hebt met slapen, neem je best enkel geneesmiddelen op recept zoals geen sources hier.

Als je echt moeite hebt met slapen, ga dan naar je huisarts en neem niet zomaar middelen die een onbekend persoon op het internet aanraden!

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users