Jump to content

Photo

MDA op een feest of niet?

• Please log in to reply
11 replies to this topic

#1 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 20 July 2012 - 07:35 PM

Ik vind MDA leuk en kan het volgens mij wel op een feestje hebben tot 200 mg. Het duurt ook kort bij mij. Nu zijn mijn vrouw en een vriendin aan het zeuren dat ze dat willen doen omdat mijn batch mdma niet zo sterk is .... wat denken jullie?
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#2 Bomba

Bomba

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 528 posts

Posted 20 July 2012 - 09:48 PM

Waarom niet? Hoe kunnen ze overweg met 'echte' psychedelica? Zal nog steeds van persoon tot persoon afhangen lijkt me, zo is bv. LSD voor mij een super dope om te gaan feesten terwijl anderen absoluut niet snappen dat je al trippend kan gaan feesten. Zelf nog geen ervaring met MDA maar verschilpunt met MDMA is toch dat het meer leunt naar psychedelica, niet?

Wat een wereld...

#3 hN3

hN3

Certainly Active

• Admin
  • PipPip
  • 188 posts

Posted 20 July 2012 - 10:55 PM

Vaak gedaan, wel leuk, maar het is niet echt sociaal en later herinner je je weinig meer van het feestje :D (afgezien van dingen als, wow, die ene lichtslang enzo... :D)
Ronald Reagan
"I now have absolute proof that smoking even one marijuana cigarette is equal in brain damage to being on Bikini Island during an H-bomb blast."

#4 The_Imagizer

The_Imagizer

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 308 posts

Posted 21 July 2012 - 07:40 AM

Wolf, ik heb ooit 250mg gedeeld met 5, en dat is nog altijd een van mn sterkste md ervaringen ooit. Als't nog altijd van die batch is, ga voor 50mg dus, en idd, het is vrij snel over. Grootste nadeel aan mda imo; tis nog korter en beter :/

En verder; ik woon op de Gentse Feesten, mss is't best als ik een automatische blok op posts tijdens nu krijg ofzo ::-)p
(ohja, en roze aapjes op de GF moet je eten als zot, maar best maar één per keer! (vermoed mpa/mppa = veeel zweten achteraf iig)

#5 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 21 July 2012 - 10:53 PM

waarom niet?
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#6 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 22 July 2012 - 12:53 PM

We hebben ongeveer 20 uur getript, was een van mijn diepste ervaringen ooit, 'k ga er een dezer een report over schrijven.

ps: ik had ongeveer 400 mg
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#7 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1065 posts

Posted 22 July 2012 - 10:08 PM

Das nen straffe berg wolfske! On topic: zeker leuk op feesten mits je je instelt op evt getrip......
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#8 hN3

hN3

Certainly Active

• Admin
  • PipPip
  • 188 posts

Posted 23 July 2012 - 08:28 AM

400 mg .... da's gewoon onverantwoord....
Ronald Reagan
"I now have absolute proof that smoking even one marijuana cigarette is equal in brain damage to being on Bikini Island during an H-bomb blast."

#9 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 23 July 2012 - 12:21 PM

Ja, idd brokkie, erg dom. Het is maar dat ik veel ervaring heb dat ik me goed wist te houden en positief ingesteld, maar ik had dus zonder dat ik het wist met mijn wazige kop een flesje water opgedronken waar er nog 250/300 mg inzat, na een vijftal uur ervoor 150 mg te nemen (wat een goede dosis was). Ben er nu al bijna door, maar heb al drie dagen een teentop die voelt alsof ie in slaap is. Je weet wel als je lang op een been rust dat het zowat verdoofd aan voelt en je 't moet schudden. Ben beetje bezorgd, weet niet goed of ik er mee naar de dokter/neuroloog moet? Heeft iemand al iets dergelijks voorgehad?

#10 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 23 July 2012 - 12:47 PM

Misschien wat magnesium nemen, warme douche en beetje bewegen?
Weleens je bloeddruk gemeten?
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#11 hN3

hN3

Certainly Active

• Admin
  • PipPip
  • 188 posts

Posted 10 February 2013 - 10:10 PM

Ja, idd brokkie, erg dom. Het is maar dat ik veel ervaring heb dat ik me goed wist te houden en positief ingesteld, maar ik had dus zonder dat ik het wist met mijn wazige kop een flesje water opgedronken waar er nog 250/300 mg inzat, na een vijftal uur ervoor 150 mg te nemen (wat een goede dosis was). Ben er nu al bijna door, maar heb al drie dagen een teentop die voelt alsof ie in slaap is. Je weet wel als je lang op een been rust dat het zowat verdoofd aan voelt en je 't moet schudden. Ben beetje bezorgd, weet niet goed of ik er mee naar de dokter/neuroloog moet? Heeft iemand al iets dergelijks voorgehad?

Dan heeft je hart gewoon ff overuren gemaakt .. Trekt vanzelf bij. Irritant is het wel, had het vroeger ook vaak toen ik chronisch teveel pillen dropte.
Ronald Reagan

#12 psylo-freak

psylo-freak

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 46 posts

Posted 27 November 2013 - 11:38 AM

Vandaag 2 gram MDA binnen gekregen, ga dit weekend eens 100 / 150 mg naar binnen werken.

(is beetje geel honing-achtig transparant van kleur )

liever vaag voor mijn omgeving, dan een open boek en doorzichtig.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users